Echt, die naam wil nog wel eens voor verwarringen zorgen zoals ik een keer een advertentie voor een verzorgpony geplaatst had met Echt in de titel. kreeg ik een bericht dat die gesloten werd omdat de plaatsnaam er niet in stond. de mod wilde ook nog eens niet geloven dat Echt ook echt een plaats is
Wendel
Geplaatst: 03-11-10 22:17
Loose schreef:
oja in friesland heb je toch ook achtkarrewielspelen ofzo?
Bedoel je niet achtkarspelen? Achtkarrewielspelen komt me neit bekent voor maar achtkarspelen wel. Dat is de gemeente waarin ik woon.
Ik vind sexbierum ook altijd zo maf, moest ik vroeger met topo leren en elke keer lag ik weer helemaal in de kreukels
mizzpoez
Geplaatst: 03-11-10 22:36
Een vroegere vriendin van mij woonde vroeger een poosje in Diphoorn, bij Emmen (Noord-Sleen) en afgelopen jaar waren wij op vakantie in Duitsland (Thuringen) vlak bij het plaatsje poedersuiker...
edit, dat was natuurlijk niet echt in poedersuiker maar in ka uu tee zet el ee bee ee en.
gonnyvdz
Geplaatst: 03-11-10 22:41
wij hebben hier in de buurt een streek en dat heet egypte en verder op hebben we canada maar over sexbierem dat is ook echt zoon naam van tja wat zou ik zeggen xd in heerenveen stadion hangt altijd een doek van saxbierum groet heerenveen dagt eerst altijd wtf xd
Emori
Geplaatst: 03-11-10 22:43
haha ja sexbierum.. ben het wel gewend, woon er vlak bij
mijn dorp vind ik niet zo raar, maar als mensen vragen waar ik vandaan kom, is het altijd? Wat, waaar??? Tzummarum.. en mensen spreken het vaak ook nog verkeerd uit.
hier heb je ook Dongjum.. vind ik ook zo raar .. En de Friezen zeggen dan dwoi-um.. logisch
en je hebt hier nog: een plaatsje Boer en plaatsje Baard....
Laatst bijgewerkt door Emori op 03-11-10 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt