Ik weet niet of er al iets gereserveerd is! Als ik het aantal weet wil ik dat ook wel doen! Op pag 4 zaten we op 5 personen, maar ik weet niet of iedereen al gereageerd had op de PB van Hackney! Ik heb er nog steeds zin in hoor!
Ja hoor ik wil wel reserveren. Maar waar gaan we eten? Bij dat ene restaurantje wat hier genoemd wordt? ( weet naam ff niet meer) En ff kijken hoe ver dat eettentje van de bios afligt of maakt dat niets uit?
TuttiFrutti_
Geplaatst: 08-12-10 10:19
Gauchos heet het restaurantje
TuttiFrutti_
Geplaatst: 08-12-10 10:26
Ow ja en hoelaat, ik denk dat we niet te laat moeten afspreken omdat niemand weet waar t is en er kan altijd iets misgaan...16:30 of is dat te vroeg? Misschien is het ook een idee of via PB nummers aan elkaar door te geven voor als er iets is.
Misschien is het handig om eerst de bios te reserveren! Het werd toch Meet the parents, little Fockers? Dan weet je hoelaat de film is en afgelopen is en dan kun je aansluitend eten! De Bios van Pathe zit vlakbij Gauchos toch?! Maar idd een idee om telnrs uit te wisselen, we moeten allemaal ergens anders vandaan komen! Wie weet is het het makkelijkst om voor de bios af te spreken, al weet ik niet waar die zit! Of anders bij de uitgang van Hoog Catherijne, uitgang naar de stad toe?
TuttiFrutti_
Geplaatst: 08-12-10 10:46
Oke ik ga ff Pathe zoeken ...Dan kijk ik ff hoelaat de films beginnen....
TuttiFrutti_
Geplaatst: 08-12-10 10:56
De film Little Fockers wordt 22 dec verwacht in de bios, er staat nog geen tijd bij wanneer hij zal beginnen.
Ik heb toch voor 5 personen gereserveerd bij Gauchos Aan de Gracht in Utrecht. De reservering ging vanaf 17:00 dus die heb ik aangeklikt, wil niet zeggen dat we dan al moeten eten..Ik kan altijd ff bellen om de reservering later te zetten.... ( ik dacht reserveer toch maar want straks is alles bezet, annuleren gaat altijd nog... )
Adres: OUDE GRACHT 150 3511 AZ UTRECHT TEL: 030 - 232 83 72
Maakt mij niet uit! ( Alleen geen horror! ) maar meet the fockers vind ik ook prima!
TuttiFrutti_
Geplaatst: 08-12-10 23:55
nee hoor, komt helemaal goed
Black2000 schreef:
Maakt mij niet uit! ( Alleen geen horror! ) maar meet the fockers vind ik ook prima!
Daks
Geplaatst: 09-12-10 00:12
nee horror kijk ik liever thuis op de bank met alle deuren op slot en de gordijnen dicht
TuttiFrutti_
Geplaatst: 09-12-10 00:21
Vind t soms ook eng...dan moet er iemand bij ziijn anders kijk ik t niet. Meestal na zo´n film als ik in bed lig hoor k allemaal geluiden die er niet zijn...soms wel akelig
Daks schreef:
nee horror kijk ik liever thuis op de bank met alle deuren op slot en de gordijnen dicht
Black2000
Geplaatst: 09-12-10 00:26
Ook dat voor mij niet eens en zeker niet met kerst haha! Dan maar een beetje lachen met de kerst!! We maken er gewoon een feestje van! En wat trekken we dan aan? Gaan we netjes of gewoon casual?? Dus of een leuk zwart jurkje of een spijkerrok met een legging en laarzen, hmm, ik weet nog niet, kerstavond ga ik met mijn moeder, stiefvader, mijn broer en schoonzus met de 2 meiden, mijn stiefbroer met vriendin en mijn stiefzus met vriend uitgebreid uit eten en dan ga ik netjes!! ( Ja leuk hoor iedereen met aanhang en ik alleen! Wel gezellig hoor, maar soms wel lonely......waar blijft mijn ware..... haha! ) Daarom heb ik wel zin in 1e kerstdag hoor, gewoon meiden onder elkaar en gewoon lol hebben!
Hier ook iemand die er zin in heeft Film lijkt me leuk!
En nu ga ik echt mn bedje in, bah, morgen een dag van 18 uur voor de boeg. Gelukkig ook eerste buitenritje met mn paardje (die vandaag zoooo braaf was ) dus dat breekt de dag wel