[Centraal] Surprisetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: [Centraal] Surprisetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:14

Ik moet een surprise maken voor iemand die helemaal weg is van autocross, en net een nieuw vriendinnetje heeft. Moet ook een gedicht bij gemaakt worden. Zijn verlanglijstje bestaat uit 2 dingen, 'iets van kneipp' en 'iets leuks' :+ Hij is 17.

Iemand briljante ideeën? Ik heb me al suf gebrainstormt.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:27

Een auto met een "mooie chick" erin? Een oude Barbie ofzo??
Of een circuit met een pitspoes :')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:45

Ik zou dan massageolie halen, dan kan hij dat mooi op zijn vriendin uitproberen _O- :D Maar dat is geen surprise, daar heb ik even geen idee voor :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 10:57

Ja dat ga ik sowieso halen. :+ Met nog wat erbij voor in bad ofzo iets met hartjes ofzo. :+ Maar de surprise is nog niet zo simpel..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:05

Misschien zou je zo'n massagespinding kunnen maken? Je weet wel, zo'n bol met drie poten met kleine bolletjes er aan? Dan blijf je ook beetje dicht bij het cadeau.
Of een wielband?
Of een boek a la: handboek om je vreindinnetje te houden :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:07

Hahaha. Ik dacht zelf dat ik een hele grote over de top vrachtauto ging maken (hij doet namelijk ook van die showtrucks opbouwen) en dan daarin allemaal hartjes met shirley en dan voor het raam een bordje shirley enzo. :+

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:19

Ik weet ook niet goed wat ik voor mijn zus moet maken. Ze woont sinds dit jaar samen, houdt erg van koken en gaat aan d'r bachelor opdracht beginnen.
Een huisje maken, is denk ik niet heel origineel en verder weet ik het eigenlijk niet zo goed.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:21

Een grote sleutel. Of een grote kom met stamper ofzo.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:50

Faelivrin: ik zou gewoon van karton een auto maken, is vrij simpel, heb ik ook net gedaan ;)
Daar een barbiepop indd inzetten, of uit het dak laten steken, je kunt voor de grap ook een foto van zn nieuwe vriendin op het gezicht plakken :)

__Martine__: Je kunt van een grote doos een huis maken en dan raampjes maken met daarachter (foto's ofzo) wat ze doet, dus eentje in de keuken aan het koken eentje waarbij ze aan haar opdracht werkt.
Je kunt er ook leuke kreten bij zetten en natuurlijk haar naam bij de voordeur!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:32

Surprises die ik wel eens heb gemaakt, misschien kan iemand ideeen opdoen :)

Voor m'n moeder, die rijdt eigelijk heel erg voorzichtig, naar ons idee TE voorzichtig! M'n pa loopt altijd te zeuren op haar, dat ze wat meer moet durven etc.
Ik had een auto gemaakt, met allemaal deuken er in, en dan achter de raampjes foto's van ons, iedereen bang kijkend (foto's gemaakt onder het mom dat het voor school was :') )

Of heel standaard, een fitnessapparaat (sarcastisch, voor m'n vader, omdat ie eigelijk nooit sport)
Ook eens een fles wijn gemaakt..

De kamer van m'n zus is altijd een enorme bende, dus m'n moeder had voor haar de slaapkamer nagemaakt, met overal allemaal (echte) chipskruimels, stof en nagemaakte kledingstukken.
Ook een bed er in, helemaal overhoop met allemaal rommel onder de deken :=

Pfoee, misschien schiet me zo nog meer te boven, dan horen jullie het wel :')

Wie kan mij trouwens helpen? Gister lootjes getrokken, en ik heb de vriend van m'n zus. Ze hebben nu ongeveer 1,5 jaar, maar ik ken hem helemaal niet zo heel erg goed :+
Hij houdt van vissen (maar een hengel of een vis is zo standaard), werkt in een magazijn van visspullen, heeft geen diploma oid, en hij & m'n zus zitten erg aan elkaar geplakt :')
Ooja, hij woont nog bij z'n ouders, misschien dat ik daar mee iets kan doen.. (hij is 27 :P )

edit; met vissen bedoel ik het werkwoord, en niet het dier, haha! :')
Laatst bijgewerkt door xJolien op 23-11-10 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:33

Misschien een aquarium waar hij zijn cadeautjes uit moet vissen? :D

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:43

Pfff weer 10 bladeren geknipt, arme duim van me :Y) En ben er nog lang niet..

Ligt aan het cadeau, maar een gerecht als chocoladevla of bruinenbonensoep in een schaaltje met een bord eronder en een lepel erin ofzo, gerecht zelf dan van ontbijtkoekprut, en maar vissen naar t cadeautje erin. :Y)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:52

Waar vind ik een grote (en dan bedoel ik echt grote) doos? :+

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:54

Mediamarkt of dergelijke zaken? Verpakkingen van flatscreens, koelkasten en andere apparatuur is wel groot?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:11

Hoe groot moet je doos zijn?

Bij zaken als de mediamarkt inderdaad hebben ze vast wel wat liggen voor je! :) Gewoon even bellen?

Verkeerd uitgelegd, maar met vissen bedoelde ik met een hengel vissen, dus geen vissen uit een aquarium, haha! :P

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:24

Ja, dat begreep ik ook wel, maar dacht: geef er een maffe twist aan :D De vissen die hij vangt flikkert ie zogenaamd in het aquarium :D _O-

Of je doet een grote tube lijm? (aan elkaar geplakt met jouw zus :D)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:40

Oooh zo, haha! :')
Ben denk ik nog niet 100% wakker :=

Ik zat te denken, misschien kan ik 2 poppen maken, en daartussen iets heel kleverigs doen, maar dat je wel ziet dat het er zit zegmaar, dus niet dat ze aan elkaar vastzitten, maar dat er echt een plakzooi tussen zit... (wat je in films ook wel eens ziet, dat het echt druipend en goor is :') )
Alleen geen idee hoe ik dat moet maken! :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:45

@xJolien: Mijn vader houdt van vissen en heeft ook eigenlijk alleen maar zulk soort surprises gehad geloof ik.. Een hengel, een boot, een groot anker (was wel heel mooi, helemaal van hout, ligt hier nog!)
Misschien kan je 2 zoenende vissen maken, met extreem grote lippen. In de mom van dat dat je zus en hij zijn P

@Faelivrin: Iemand zoeken die net een tv ofzo gekocht heeft :P Misschien bij een speelgoedwinkel ofzo vragen?

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 14:51

Als je lijm eventjes laat zitten en je trekt het weer uit elkaar krijg je van die draden, ziet er wel plakkerig uit :+ Je kan ze ook helemaal omringen met plakband (2 poppetjes omringd door tape)

Mijn suprise is zo goed als klaar :D
Foto:
Afbeelding

Heb ook nog een mens gemaakt die er dan onder komt :) Die streepjes zijn nietjes ik heb de flap binnen vast gemaakt voor wat stevigheid :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:00

Ziet er goed uit zeg!

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:01

Waauw hee, die is gaaf!

2 zoenende vissen vind ik ook een goede! :') En dan met daartussen allemaal plaksel, haha!
*gaat heel hard nadenken*

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:50

die is leuk geworden zeg!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 15:54

Voor mensen die er niet zo'n groot cadeautje in doen :)

Een vriendin van mij heeft een overhemd gemaakt van karton, en daarin een chocoletter, de achterkant gewoon een kleur, en de voorkant dezelfde kleur met streepjes erover. En dan kraag erop en een zakje, en op de label de naam schrijven voor wie die is :) Was erg mooi geworden en leek net echt.
Misschien een idee voor iemand :)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:36

Leuke surprise Tanya, netjes gemaakt!

Ik heb voor mijn zusje een schilderij gekocht die ze graag wilde hebben. Die ga ik met wit papier beplakken, daarop maak ik een raammotief (ruit) en daarin maak ik de sint en zijn pieten die bezig zijn om alle kado's rond te brengen. Alsof je dus door het raam naar buiten kijken en je ze aan het werk ziet.. ;) Zodra die af is en 't lukt, zal ik een foto plaatsen!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:45

Afbeelding

Mijn suprise van vorig jaar, heb boek van Sinterklaas! :D