Vriendin in huis nemen? Vriend wil dan niet meer komen help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:10

Voor echte vrienden sta je klaar, en als dat met een koffertje op de stoep is dus ook.
Dit soort situaties is bij ons goed te bespreken, we vinden allebei wel dat diegene die op de stoep staat aktief moet gaan zoeken naar een passende oplossing/nieuw onderkomen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:33

Moeilijke situatie, al ben ik het met de meeste reacties eens. Veel succes met beslissen.
Ik ben misschien zelf dyslect, maar het gebruik van me stoort zo enorm. :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 13:36

duikpaardje schreef:
Voor echte vrienden sta je klaar, en als dat met een koffertje op de stoep is dus ook.
Dit soort situaties is bij ons goed te bespreken, we vinden allebei wel dat diegene die op de stoep staat aktief moet gaan zoeken naar een passende oplossing/nieuw onderkomen.

Yep, heb zelf ondervonden dat jullie voor je vrienden klaar staan toen ik in 2007 even een paar weekjes uit huis ben geweest.. :j

En zelf denk ik er net zo over :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:00

Ayasha schreef:
pmarena schreef:
Als het verder gewoon een lieve vent is die je niet raar dwingend behandelt , dan zal het hem echt wel oprecht om de privacy gaan.

Ik kan me best voorstellen dat je als volwassen kerel met een wat moeilijk verleden , die probeert alles weer op de rit te krijgen , niet vrolijk wordt van het idee dat er iemand bij je vriendin in huis komt wonen.

Inderdaad omdat daar op zoveel manieren ellende van kan komen.

NET iemand die het zelf heeft moeten rooien weet hoe moeilijk het kan zijn en zou trots moeten zijn op zijn vriendin dat ie het een ander wil besparen. Dat hij dan tips geeft hoe ze goede afspraken kan maken ipv stampij te gaan maken als een klein kind.

Citaat:
Zeker als jij en hij al wat te stellen hebben gehad met andere mensen , en samen een fijnere toekomst willen zonder dergelijk gezeur , dan kan het best wel frustrerend zijn als jij het nu op deze manier op gaat zoeken door iemand in huis te nemen ;)

Straks bevalt het helemaal niet , heb je ergernis en ongemak aan haar , zit zij in de weg bij verkoop o.i.d. van je huis , moet je steeds rekening met haar houden.....en je vriend kan dus niet meer bij jou langs komen als hij gewoon even lekker met jou samen wil zijn , want dan loopt hij steeds tegen haar aan , of voelt zich in ieder geval niet "vrij" daar bij jou thuis omdat zij mee zit te luisteren voor zijn gevoel :P

Ze wordt geen eigenaar, hoe kan ze dan in de weg zitten? :?
Zij gaat meestal langs hem. Wat is het probleem dan? Als ze nog thuis woonde of al een roommate had moest hij het er ook mee doen. Wordt hun relatie dan ineens niks meer waard? (iig zo weinig dat ie 'm gewoon weg gooit)

Citaat:
Het hoeft niet aan jou of aan haar te liggen dat hij het niet wil , sommige mensen voelen zich gewoon helemaal niet prettig in een situatie waarin een buitenstaander steeds vlakbij zit.

En dan nog het gevoel dat er weer 1 of andere profiteur grip op jou probeert te krijgen....waardoor hij ook weer in die eventuele ellende meegesleurd wordt.... als hij genoeg heeft meegemaakt kan ik me voorstellen dat hij daarvoor past en dat gewoon ECHT oprecht niet wil.

Moet hij daarom gaan dreigen? Als dat de enige manier is die die kent zou'k sowieso ernstig gaan twijfelen aan 'm.

Citaat:
Wel vind ik 1 en ander afhankelijk van de preciese situatie.

Kun jij absolute zekerheid krijgen dat je vriendin binnen een maand vertrekt als jij dat vraagt , en zoekt ze ECHT door naar een ander huis zodat het ECHT tijdelijk is.....en vind jij het fijn om haar zo doordeweeks in huis te hebben , dan moet het wel kunnen.

Mits je dan ervoor kan zorgen dat je vriend er dus geen last van heeft. Is het geen optie om altijd naar hem toe te gaan , zodat hij niet als "gast" in het huishouden van jouw en je vriendin terecht hoeft te komen , maar jullie gewoon je eigen samen-plekje hebben ?

Of is het wel de bedoeling dat hij af en toe bij jou komt ?

En wat willen jullie voor de toekomst , samenwonen in 1 van de huizen , of wat ? Dat is ook nogal van belang !

Als je samen verder wilt dan heeft die vriendin daar niks te zoeken....

Waarom in hemelsnaam niet? :?
De vriendin zit in nood, zij heeft meer dan genoeg plek. Wat is het probleem dan?
Oprotten, trek je plan maar, ik kan je prima onderdak geven maar vriendje beslist over mijn leven en huis dus zoek maar een buskot uit....
En dan verbaast het mensen dat onze samenleving naar de kl*te gaat. :+

Wie zegt dat hij stampij maakt als een klein kind ?

Misschien wil hij gewoon niet meer in een situatie terechtkomen waar een derde een hele grote invloed op zijn welzijn , en dat van zijn vriendin , uit kan gaan oefenen.

Wij weten ook niet of die vriendin een toffe , onafhankelijke meid is die haar zaakjes op orde wil krijgen en TS niet tot last wil zijn....
Het kan net zo goed 1 of andere aartsluie profiteur en uitvreter zijn , die als ze eenmaal in het huis van TS zit , de boel daar gaat lopen verstieren en er niet meer uit te krijgen is.

Daarbij : het is geen hele goede vriendin , ze kent haar nog niet zo lang , en het punt dat zij wat bij zou kunnen dragen omdat TS van de vader van haar kind ook al niks krijgt , dat kan ook best een beetje pijnlijk zijn voor die vriend want HIJ steekt toch al geld in de TS en haar zoontje om leuke dingen te doen.....waarom dan nog een derde persoon erbij halen.

Daarbij vertelt de TS dat ze al eerder belazerd is door en ellende heeft gehad van een huisgenootje. En beiden hebben wat ellende meegemaakt met andere mensen.

Inderdaad , als je dan op het punt aangekomen bent dat je je eigen boontjes kunt doppen , jezelf kunt redden en geen gezeik meer hebt van anderen maar gewoon een fijne relatie hebt.....dan is het toch niet tof als er weer een derde tussen gaat komen die toch weer voor allerlei problemen kan gaan zorgen ?

Als je zelf net uit de problemen bent , is het geen slimme actie om je weer andermans problemen op de hals te halen.

Het kan prima zijn dat het zo diep zit bij vriendlief dat hij echt-echt niet wil dat ze andermans problemen er ook nog eens bij krijgt.

Als hij vanalles voor TS doet om haar leven leuker te maken , en dan gaat TS zo'n in zijn ogen idiote actie uithalen waarmee ze de problemen weer opzoekt...is het toch niet zo raar dat zijn broek daar van afzakt als het ware :P

En ja , een huurder kan het je verschrkkelijk lastig maken. Als zij er eenmaal zit en niet weg wil , zie haar dan maar eens weg te krijgen....

En als je even als stelletje lekker helemaal samen wilt zijn , is het natuurlijk ook niet tof om telkens tegen die vriendin aan te lopen in de badkamer of keuken , als je je daarbij niet op je gemak voelt.

Misschien vindt hij het een stuk minder erg als TS ècht goede afspraken maakt.

Maar als vriendlief er veel tijd en geld in stopt om TS en haar zoontje gelukkig te maken , en zij gaat vervolgens andermans problemen binnen de relatie halen...daar zal niet iedereen van gedient zijn. Als je een beetje afgehard bent dan wil je juist eerst je eigen zaakjes op orde hebben.

Neemt niet weg dat ik het ook een beetje flauw vindt dat hij zo heftig reageert hoor , je relatie opdoeken is wel een erg grote stap !
Maar blijkbaar voelt het voor hem enorm onprettig aan en als hij verder altijd zo lief is en zijn best doet om TS gelukkig te maken.....dan mag daar ook best wel wat tegenover staan , zijn redenen om zo heftig te reageren kunnen juist vol zijn van goede bedoelingen :)

Als hij heel erg de kriebels krijgt van dit plan om iemand in huis te halen , dan is het toch niet zo raar dat hij zegt dat hij dit niet wil.
Heeft dan weinig met "dreigen" te maken maar gewoon met opkomen voor jezelf (en je partner , waarschijnlijk in zijn ogen).

Zonnetje81

Re: Vriendin in huis nemen? Vriend wil dan niet meer komen help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:02

Ongeacht wat dan ook, zet je niet zomaar een punt achter je realtie :+....en ga je als volwassenen om de tafel zitten.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:14

Zonnetje81 schreef:
Ongeacht wat dan ook, zet je niet zomaar een punt achter je realtie :+....en ga je als volwassenen om de tafel zitten.

Precies! wat de vriend van TS doet is gewoon dreigen en chanteren...persoonlijk zou ik daar niet van gediend zijn
en zou mezelf dan eens goed achter de oren krabben of hij wel de juiste keuze is, als men niet een normaal gesprek aan kan gaan :o

Maar goed ik zeg altijd: Liefde maakt blind, maar men wil god*verdomme gewoon niet kijken :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:24

Wie zegt dat hij het gesprek niet aan is gegaan ? :)

Ik lees van TS dat hij heeft aangegeven dat hij het een erge inbreuk op de privacy vindt , hij graag de weinige momenten die hij samen met de TS heeft , ook graag SAMEN wil zijn...... dat lijken me prima argumenten :)

En ik lees dat ze een enorme ruzie hebben gekregen hierover.

Ruzie maken doe je niet in je eentje :)

Hij hoeft geen vervelend iemand te zijn en te "dreigen en chanteren" , misschien is het wel gewoon een hele lieve vent die dergelijke ellende niet meer wil , zich niet gehoord voelt door zijn vriendin , het echt niet ziet zitten om andermans ellende binnen de relatie te gaan halen....en als enige mogelijkheid om TS haar beslissing te beïnvloeden / serieus genomen te worden in zijn bezwaren , dan maar zegt dat het voor hem op deze manier niet hoeft ?

We hebben zo weinig informatie , het hoeft ECHT niet meteen een chanterende rotzak te zijn hoor :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:34

pmarena deze post kwam vòòr de post met het gesprek....imo is dat uitermate kinderachtig en komt neer op dreigen en chanteren :Y)

mayoinlove schreef:
bedankt voor jullie reactie nogmaals.

Echter is het nu niet meer nodig.. Me vriend Heeft besloten dat ik me spullen maar op moet komen halen...
ofterwijl het is klaar....

Mensen werkelijk ik snap niet dat het dit zo snel zo kan gaan..

Dus jij kunt er van maken wat je wil, maar dit gedrag praat ik niet goed....ts en jij misschien wel,
maar 99 % die hier gereageerd heeft niet, puur omdat dit dit geen normale reactie/gedrag is!
Ongeacht zielig verleden of wat dan ook....zo reageer je niet in een volwassen relatie ;-)

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 15:38

pmarena schreef:
Wie zegt dat hij stampij maakt als een klein kind ?

Misschien wil hij gewoon niet meer in een situatie terechtkomen waar een derde een hele grote invloed op zijn welzijn , en dat van zijn vriendin , uit kan gaan oefenen.

Wij weten ook niet of die vriendin een toffe , onafhankelijke meid is die haar zaakjes op orde wil krijgen en TS niet tot last wil zijn....
Het kan net zo goed 1 of andere aartsluie profiteur en uitvreter zijn , die als ze eenmaal in het huis van TS zit , de boel daar gaat lopen verstieren en er niet meer uit te krijgen is.

Daarbij : het is geen hele goede vriendin , ze kent haar nog niet zo lang , en het punt dat zij wat bij zou kunnen dragen omdat TS van de vader van haar kind ook al niks krijgt , dat kan ook best een beetje pijnlijk zijn voor die vriend want HIJ steekt toch al geld in de TS en haar zoontje om leuke dingen te doen.....waarom dan nog een derde persoon erbij halen.

Daarbij vertelt de TS dat ze al eerder belazerd is door en ellende heeft gehad van een huisgenootje. En beiden hebben wat ellende meegemaakt met andere mensen.

Inderdaad , als je dan op het punt aangekomen bent dat je je eigen boontjes kunt doppen , jezelf kunt redden en geen gezeik meer hebt van anderen maar gewoon een fijne relatie hebt.....dan is het toch niet tof als er weer een derde tussen gaat komen die toch weer voor allerlei problemen kan gaan zorgen ?

Als je zelf net uit de problemen bent , is het geen slimme actie om je weer andermans problemen op de hals te halen.

Het kan prima zijn dat het zo diep zit bij vriendlief dat hij echt-echt niet wil dat ze andermans problemen er ook nog eens bij krijgt.

Als hij vanalles voor TS doet om haar leven leuker te maken , en dan gaat TS zo'n in zijn ogen idiote actie uithalen waarmee ze de problemen weer opzoekt...is het toch niet zo raar dat zijn broek daar van afzakt als het ware :P

En ja , een huurder kan het je verschrkkelijk lastig maken. Als zij er eenmaal zit en niet weg wil , zie haar dan maar eens weg te krijgen....

En als je even als stelletje lekker helemaal samen wilt zijn , is het natuurlijk ook niet tof om telkens tegen die vriendin aan te lopen in de badkamer of keuken , als je je daarbij niet op je gemak voelt.

Misschien vindt hij het een stuk minder erg als TS ècht goede afspraken maakt.

Maar als vriendlief er veel tijd en geld in stopt om TS en haar zoontje gelukkig te maken , en zij gaat vervolgens andermans problemen binnen de relatie halen...daar zal niet iedereen van gedient zijn. Als je een beetje afgehard bent dan wil je juist eerst je eigen zaakjes op orde hebben.

Neemt niet weg dat ik het ook een beetje flauw vindt dat hij zo heftig reageert hoor , je relatie opdoeken is wel een erg grote stap !
Maar blijkbaar voelt het voor hem enorm onprettig aan en als hij verder altijd zo lief is en zijn best doet om TS gelukkig te maken.....dan mag daar ook best wel wat tegenover staan , zijn redenen om zo heftig te reageren kunnen juist vol zijn van goede bedoelingen :)

Als hij heel erg de kriebels krijgt van dit plan om iemand in huis te halen , dan is het toch niet zo raar dat hij zegt dat hij dit niet wil.
Heeft dan weinig met "dreigen" te maken maar gewoon met opkomen voor jezelf (en je partner , waarschijnlijk in zijn ogen).

Mensen: hierover kan ik nu alleen maar AMEN zeggen!

vriendlief stond gisteravond wel hier op de stoep om dit uit te praten en zoals pmarena het hierboven beschrijft is iets zoals het precies is...

Ik ben meerdere keren vreselijk bedonderd tot schulden aan toe.. dit is iets wat ik zelf helemaal heb opgelost ben erbovenop gekomen en had besloten dit nooit meer te laten gebeuren..
Ik ben gaan inzien toen der tijd dat ik leef voor mezelf en ook zonder vent gelukkig kan zijn ( dus ben niet wanhopig)..
Het feit dat ik nu een vriend heb die me altijd met respect behandeld heeft is een groot geluk.. De reden om dit zo te hebben doen spelen is omdat als ik ruzie heb er geen speldje tussen te krijgen is.. ik ratel door en door en door.. de enige manier om mij te doen nadenken over zijn mening was door te zeggen dat de relatie dan maar over is als ik toch me eigen kop blijf volgen..

Nogmaals de reden dat hij zijn mening anders heeft dan andere: hij heeft alles zelf moeten doen! ik heb altijd klaar gestaan voor mensen en wat kreeg ik stank voor dank..

NU zijn we gelukkig, allebei zelfstandig en doppen onze boontje en dat is iets wat zo moet blijven ;)

Kan zijn dat jullie hier anders over denken maar doorvoor zijn we gelukkig ook verschillende mensen met verschillende wensen..
Laatst bijgewerkt door Nadia op 21-10-10 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quotes aangepast en post verduidelijkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:49

Taaadaaaa, vriendlief voelde zich gewoon niet gehoord , zo simpel was het allemaal :P

Lieve mannen en pittige vrouwen....die mannen hebben weinig opties om echt goed door te dringen :+

Gelukkig is het uitgepraat , vriendin heeft gewoon onderdak , TS heeft een fijne vriend , vriend heeft zijn punt toch kunnen laten doordringen en TS is daar eigenlijk wel blij om dus achteraf gezien heeft hij het prima aangepakt , zoontje heeft een lieve man in zijn leven....wat wil een mens nog meer :)

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 15:50

pmarena schreef:
Taaadaaaa, vriendlief voelde zich gewoon niet gehoord , zo simpel was het allemaal :P

Lieve mannen en pittige vrouwen....die mannen hebben weinig opties om echt goed door te dringen :+

Gelukkig is het uitgepraat , vriendin heeft gewoon onderdak , TS heeft een fijne vriend , vriend heeft zijn punt toch kunnen laten doordringen en TS is daar eigenlijk wel blij om dus achteraf gezien heeft hij het prima aangepakt , zoontje heeft een lieve man in zijn leven....wat wil een mens nog meer :)

dank je wel! fijn dat er iemand is die het ook op een andere manier bekeek!

Bokkers allemaal heel erg bedankt hoor! Ook voor pb's!

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 15:59

crazygirl23 schreef:
Ik ben tot nu toe altijd erg blij met hem geweest en erg op hem gesteld ook omdat er verder nooit iets aan de hand is.. hij is een man van doen! Hij zorgt en ondehoud mij en me zoontje ook.. Hij is diegene die zorgt dat we wel iets extra's kunnen doen omdat hij niet wilt dat ik nogf meer moet gaan werken om de leuke dingen samen te kunnen blijven iets..

Iets waar me zoontje zijn vader een voorbeeld aan zou kunnen nemen, doet mijn vriend werkelijk alles voor me zoontje.. ook voor mij hoor.. daarom viel me dit ook zo rauw op me dak..

Ik lees vanaf het begin mee.. maar dit stukje schrik ik toch wel een beetje van. Want waar ligt jouw zelfrespect?

Hij bepaald blijkbaar wat je wel en niet mag doen want anders word de relatie verbroken of er worden dusdanige opmerkingen geplaatst waardoor jij het spaans benauwd krijgt dat dat gaat gebeuren.

Hij onderhoud jou en je zoon. Prima hoor allemaal.. maar omdat hij ervoor zorgt dat je wel eens wat extra's kan doen, betekend niet per definitie dat je je dan alles moet laten zeggen danwel intimideren.

Persoonlijk zou ik mezelf helemaal kapot werken dan voor de extra's.. maar er is toch echt geen man die mij aan de ketting kan leggen omdat hij me onderhoud. Dus ik vraag me nu af waar jij nu exact aan twijfelt. Kan het heel grof zeggen en dat doe ik liever niet.. maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:06

crazygirl23 schreef:
pmarena schreef:

dank je wel! fijn dat er iemand is die het ook op een andere manier bekeek!

Bokkers allemaal heel erg bedankt hoor! Ook voor pb's!

Dan nog geen reden om de relatie zomaar ineens te verbreken... Dan kan je nog wel een extra keer HALLO op een normale manier zeggen. Maar dat is mijn inziens. Ik heb al met dit soort praktijken te maken gehad, wordt van kwaad tot erger. Van iets onbenulligs tot ernstigere zaken.

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:54

TS, kan maar 1 ding zeggen en dat is succes. De enige die andere mensen leert hoe je behandeld wilt worden, ben je zelf.
En als jij hiermee happy bent. Wie zijn wij dan :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:19

Jeetje zeg , enorm jammer dit zure gedoe waarin gedaan wordt alsof de TS zich als een bang vrouwtje de wet laat voorschrijven door haar vriend die haar zijn wil oplegt.

Het probleem was juist andersom : dat de vriend zijn mening er niet tussen kreeg , jullie zitten de verkeerde partij te verdedigen :+

Het is juist supergoed dat de TS nog eens nagedacht heeft en eigenlijk beseft dat haar vriend het helderder zag dan zij.

Zo werkt dat in een goede relatie : je luistert naar elkaar en wilt graag het beste voor de ander , ook als je daarvoor soms eens hard moet zijn om je punt te maken , omdat je er anders niet tussen komt :)

Had die man dan maar om moeten rollen en pootjes geven , terwijl hij ziet dat dit misschien helemaal fout gaat lopen ?

Inderdaad , als hij niet in had gegrepen...wordt dat van kwaad tot erger , als hij niks in te brengen heeft in keuzes die de relatie beïnvloeden :P

SAMEN is het toverwoord , de TS is helemaal geen onderdanig popje en hoeft ook niet mijlenver boven haar vriend te staan en alles alleen te beslissen , gelukkig ziet zij dat zelf wel in en reageert ze zelf niet zo zuur als jullie hier doen , naar die man die zo zijn best doet :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:04

Hij mag zijn mening wel geven maar het is niet gezegd dat TS moet luisteren, zo van wie niet wil luisteren moet voelen.. :) TS mag toch ook fouten maken als ze achter haar beslissing zou staan? Hij had ook nog een keer met haar kunnen praten en zeggen dat hij toch echt denkt dat ze er verkeerd aan doet. Als je partner fouten maakt is dat imo niet een reden om meteen iemand de deur te wijzen.

Maar dan nog, elke situatie is anders, vanaf Bokt altijd lastig te beoordelen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:39

Maar als een man probeert te praten tegen een vrouw , en hij komt er niet tussen omdat zij finaal over hem heen walst.

Dan is dat dusdanig fout van die vrouw dat een man gerust mag zeggen : als het zo moet , dan hoef ik deze relatie niet.

JUIST omdat hij vindt dat er even goed over gepraat moet worden SAMEN.

Maarja als hij die kans niet krijgt...dan gaat dat inderdaad van kwaad tot erger als hij niet oppast en is zijn enige wapen nog om te zeggen dat hij zo niet verder wil :)

Juist wat jullie tegen de TS zeggen van "laat niet over je heen lopen" , dat past haar vriend toe , zie dat dan :P

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 21:05

Zonnetje81 schreef:
Hij mag zijn mening wel geven maar het is niet gezegd dat TS moet luisteren, zo van wie niet wil luisteren moet voelen.. :) TS mag toch ook fouten maken als ze achter haar beslissing zou staan? Hij had ook nog een keer met haar kunnen praten en zeggen dat hij toch echt denkt dat ze er verkeerd aan doet. Als je partner fouten maakt is dat imo niet een reden om meteen iemand de deur te wijzen.

Maar dan nog, elke situatie is anders, vanaf Bokt altijd lastig te beoordelen.

dat praten is achteraf ook gedaan... zoals ik al eerder vertelde hij stond gisteravond met een afstand van 140 km zonder rijbewijs wel op de stoep ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:26

Ik vind het nog al wat hoor.
Dreigen met uit elkaar gaan, spullen halen...

Omdat JIJ in JOU huis een vriendin tijdelijk onderdak wil geven.
Qua privacy kun je toch goede afspraken maken.
Als je vriend langs komt kun je misschien vragen of ze in der eigen kamer wil blijven of eerst even klopt als ze naar de keuken gaat.
Als zij een koelkast op der kamer zet en ze heeft een wasbak dan hoeft ze ook niet zo vaak naar de keuken.

Vrienden voor het leven,...
Vriendjes .... hmm....

Daarbij zegt hij dat je geen moeder Thersa moet zijn...
Als hij er niet was, dan had je je vriendin een dak boven het hoofd gegeven...
Nu is hij er en volg je hem maar alsof hij een of andere god is?

Ik zou mijn vriendinnen NOOIT in de steek laten al is het midden in de nacht en zou ik zelf op de bank moeten bivakeren....

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:52

Ah jongens, wie heeft niet ooit eens iets geroepen in een boze bui, wat hij helemaal niet meende!
Wie zonder zonde is.....hè!

Maar wat ga je nu doen: vriendin toch niet in huis nemen?

Ik vond het aan de hand van je openingspost ook een moeilijke kwestie, maar gaandeweg kwam er steeds meer info, waaronder het feit dat ze nog niet zo heel lang je vriendin is.
Heel eerlijk gezegd zou ik dan toch heeeel lang achter mijn oren krabben.
Je kunt iemand wel voor het hoofd maar niet erin kijken. Daar heb jij zelf ook al ervaring mee!

Om problemen te voorkomen......zou ik het persoonlijk niet doen.

Zou iets anders zijn als je al jaaaaarenlang vriendinnen was, maar zelfs dan moet je wel hele goede afspraken maken.
Dat zou ik zelfs bij mijn beste vriendin doen, waar ik inmiddels al meer dan 20 jaar bevriend mee ben.

Alleen maar voor het gemak om je kind naar school te brengen en je kat te verzorgen, daarvoor zou ik het echt niet doen. Ik denk dat je ex-schoonouders het helemaal niet erg vinden om hun kleinkind te brengen, misschien zelfs erg vinden als je hun dit klusje uit handen neemt. Mijn moeder zou gek worden als ik niet met mijn dochter elke week langskwam.

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 22:56

Isabonny schreef:
Ah jongens, wie heeft niet ooit eens iets geroepen in een boze bui, wat hij helemaal niet meende!
Wie zonder zonde is.....hè!

Maar wat ga je nu doen: vriendin toch niet in huis nemen?

Ik vond het aan de hand van je openingspost ook een moeilijke kwestie, maar gaandeweg kwam er steeds meer info, waaronder het feit dat ze nog niet zo heel lang je vriendin is.
Heel eerlijk gezegd zou ik dan toch heeeel lang achter mijn oren krabben.
Je kunt iemand wel voor het hoofd maar niet erin kijken. Daar heb jij zelf ook al ervaring mee!

Om problemen te voorkomen......zou ik het persoonlijk niet doen.

Zou iets anders zijn als je al jaaaaarenlang vriendinnen was, maar zelfs dan moet je wel hele goede afspraken maken.
Dat zou ik zelfs bij mijn beste vriendin doen, waar ik inmiddels al meer dan 20 jaar bevriend mee ben.

Alleen maar voor het gemak om je kind naar school te brengen en je kat te verzorgen, daarvoor zou ik het echt niet doen. Ik denk dat je ex-schoonouders het helemaal niet erg vinden om hun kleinkind te brengen, misschien zelfs erg vinden als je hun dit klusje uit handen neemt. Mijn moeder zou gek worden als ik niet met mijn dochter elke week langskwam.

nee ik neem me vriendin niet in huis... ik heb der alles uitgelegd en ze snapt het wel en vertelde dat ze het ook nog wel kon uithouden thuis tot ze iets anders had...

En dat hij soms naar me exschoonouders gaat is ook geen probleem hoor we gaan goed met elkaar om ook ik kan daar regelmatig aanschuiven na me werk ;) ;) Dat wil ik ook helemaal niet missen!