Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mallootje

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:05

Ik draag geen nepmerken :)

Verder maak ik de combinatie van een duurder stuk kleding, merk dus, met een ander stuk uit de Zara of van de Benetton.

De laatste tijd geef ik wel steeds minder uit aan kleding, maar af en toe kan er nog wel een keer een duur jurkje oid vanaf :)

Wat de paarden betreft, wil ik wat het voornaamste materiaal betreft wel goede kwaliteit, maar ik koop echt geen dekjes van 80euro :) of ik zoek ze in de uitverkoop of 2de hands.. :)

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:08

ik combineer altijd. een duur topje van supertrash met een broek van h&m en pumps van van haren bijvoorbeeld. ik haal meestal een paar duurdere basisstukken en combineer daar omheen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:11

Ik ben geloof ik de enige die het hardop zegt: ik denk helemaal niet aan kinderarbeid als ik een paar Nike's koop. Dat interesseert me eigenlijk helemaal niet, ik maak me druk om andere zaken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:13

GamblersCup schreef:
Ik ben geloof ik de enige die het hardop zegt: ik denk helemaal niet aan kinderarbeid als ik een paar Nike's koop. Dat interesseert me eigenlijk helemaal niet, ik maak me druk om andere zaken.

nee hoor wilde het ook posten eigenlijk :+
Zijn twee van mijn favoriete merken eerlijk gezegd :')

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:16

Ik hou echt niet van nep! koop liever echte uggs vind het zo'n vreselijk gezicht als je mensen naast die nep uggs ziet lopen! dan maar een maand wat minder geld!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:24

Ik vind het altijd een beetje belachelijk als iemand met een neppe Vuitton of Gucci rondloopt.. als je het niet kan betalen, neem dan gewoon een ander (goedkoper) merk.. zelf zou ik nooit met die troep rondlopen. Bovendien zie je meestal ook overduidelijk dat het om een nepper gaat.
Ik koop enkel authentieke spullen, en als ik ze te duur vind ga ik over tot een B-merk, gewoon Zara of H&m :)
Ik heb dan ook enkel echte Uggs.
Laatst bijgewerkt door unicorn_kiss op 06-10-10 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:25

Vanillia schreef:
'Want het lijkt op iets waar wel heel groot en duidelijk een merk op staat.' Beetje krom :n

Bedoel je dat naar mij?
Ik bedoel eigenlijk, neem een Ed Hardy shirt. Die zijn eigenlijk veel te duur. Maar ik koop dan liever een echte dan een (overduidelijk) neppe.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:26

@Ayasha
Het ging mij er niet om dat je die merken dan niet zou mogen kopen.
Het was een reactie op een ander, die juist zei geen goedkope merken te nemen, omdat die juist gebruik zouden maken van kinderarbeid.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:32

Brainless schreef:
@Ayasha
Het ging mij er niet om dat je die merken dan niet zou mogen kopen.
Het was een reactie op een ander, die juist zei geen goedkope merken te nemen, omdat die juist gebruik zouden maken van kinderarbeid.

En mij maakte het dan weer geen .... uit wie wat zei. :') Ik stond alleen Gamblerscup bij. :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:34

....... -O- ....

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:40

Eerlijk is eerijk... Wij hebben financieel niks te klagen, dus voor mij is het eigenlijk vanzelfsprekend dat ik merkdingen koop. := Dan kunnen we inderdaad minder kleren kopen, want ja, echt goedkoop is het niet. :P Maar het voelt gewoon comfortabeler of zo... En het is ook beter voor je kledingkast!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:48

Tja Uggs vind ik toch al niet wat! :P

Ik koop gewoon wat ik mooi vind en dan 't liefst als 't ook nog een beetje betaalbaar is :) Ik heb zowel kleren en schoenen van duurdere merken, maar ook van goedkopere merken. Maakt me echt helemaal niets uit!

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:55

Ik koop eigenlijk alles merk.. Waarom weet ik niet, sta er niet zo bij stil. Ik koop sowieso de echte Uggs omdat ik die neppe foeilelijk vind en goede/stevige schoenen erg belangrijk zijn. Daarnaast koop ik maar 1 keer in het jaar een stuk of 3 broeken waar ik dan weer 3 jaar mee doe (en die van vorige jaren heb ik dan nog dus heb er altijd een stuk of 10) en die zijn altijd merk omdat die naar mijn mening beter zitten. Heb ook maar 1 merk die echt goed aansluit, ben lang en dun dus er past weinig.

Shirtjes koop ik ook vaak merk maar wel in de uitverkoop, shop altijd op internet omdat ik niet graag naar de stad ga dus als er uitverkoop is bij guess.com of andere sites met mijn favoriete merken sla ik mijn slag. Zo ook met tassen en schoenen, ik koop het meestal als het is afgeprijst.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:08

ilse86 schreef:
ik combineer altijd. een duur topje van supertrash met een broek van h&m en pumps van van haren bijvoorbeeld. ik haal meestal een paar duurdere basisstukken en combineer daar omheen

Dat doe ik ook vaak. :j
Of bijvoorbeeld een g-star broek met een simpel shirtje van een tientje ofzo.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:21

Als iets er mooi uit ziet dan koop ik het, of het nou echt is of niet.

Ik heb voor bij een outfit met een bruine nepleren blazer' bruine uggs nodig, maar ik ga echt no way 250 euro neerleggen om één kledingsetje te perfectioneren. Nee 80 euro is echt de max. Dan zijn ze maar nep, who cares.

Persoonlijk vind ik het belachelijk om zóveel geld uit te geven aan schoenen omdat ze echt zijn (terwijl er zat schoenen zijn die er bijna exact op lijken alleen 300 euro goedkoper), ik heb nog nooit gedacht ''Oh wat is zij stoer en stijlvol zeg dat ze zulke dure Louboutins heeft!''.

Stijl heb je van jezelf omdat je kunt combineren, een volle portemonnee kan iedereen hebben....................

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:43

Ik ben het met bovenstaande eens, Gelukkig heb ik nu de leeftijd dat ik iets wat ik leuk vind koop of het nou een 'echt' merk is of niet. Ik kom wel vaak bij bepaalde merken uit, maar dat vind ik nou eenmaal mooie kleren. Ze zijn meetal niet heel goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook goed.Maar ik haal net zo makkelijk een bodywarmer bij de Cranenbroek. Als ik Uggs nou echt geweldig mooie schoenen zou vinden dan zou ik gerust een nepmerk kopen als ik de echte te duur vind.

Ik moet wel toegeven dat dat wel anders was toen ik 14/15/16 was. Toen droeg iedereen Nike air max, Australian trainingspakken, Oxbowshirtjes.....Ook veel te dure merken waar iedereen in liep. En toen deed ik net zo hard mee :o
Vaak heeft dit ook wel met de leeftijd en het 'erbij willen horen' te maken. Nu besteed ik dat geld liever aan andere dingen.

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:51

ik vind die uggs echt belachelijk duur,
zag vorig jaar een stuk op de tv over hoe veel de uggs fabrikant verdient eraan, ze maken die schoenen voor een 10 aan materiaal
en verkopen ze voor belachelijk veel geld!

ik heb ze niet (nooit gehad) en ik hoef ze ook niet....
ik heb ze alleen als sloffen in huis, want zo zien ze er ook uit! :+

en voor de rest heb ik niet echt merk kleding, soms iets van diesel ofzo. maar ik vind de H&M, ZARA, intercity allemaal net zo leuk!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:55

ik vind Uggs sowieso enorm lelijk en zou ze nooit kopen :n en dus ook niet de neppers :n
het gaat mij niet om een merk, maar wel om kwaliteit. Ik zie zoveel meiden op van die nep uggs en die lopen letterlijk naast hun schoenen, echt zo vreselijk! en ook enorm slecht voor je voeten!

ik heb veel H&M bovenkleding en dat combineer ik met duurdere spijkerbroeken (lastige kont en bovenbenen ;) )
het zal me verder een rotzorg zijn of ik merk aan heb of niet, maar een spijkerbroek moet goed zijn! en mijn schoenen moeten ook van goede kwaliteit zijn anders krijg ik pijn in mijn voeten/rug.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 15:59

Ik geef zelf weinig om merken, wél om kwaliteit. Nou gaan die twee lang niet altijd hand in hand. Mensen die zich blindstaren op een merk.. Tja, ieder z'n ding.

Wil voor kwaliteit best wat meer uitgeven maar koop ook zonder moeite een goedkoop ietsje wat één seizoen mee gaat.

Uggs en nep-Uggs, ik vind ze beiden even lelijk. Echt, ik snap niet dat die dingen zo onwijs populair zijn. Zelfs met maatje 36 lijk je nog enorme stampers te hebben :')

Waar ik ze wél geschikt voor vind is als huisslof :D Want ze zijn wel heel lekker warm en comfi. Dus wie weet dat ik een stel neppers op de kop tik zodat mijn voetjes straks lekker warm de winter in gaan :))

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:00

Merken is wel een beetje een lastig begrip. Want iets van de zeeman is inprincipe ook een merk.

Ikzelf kijk niet naar het soort merk dat er op iets staat. Draag sowieso nooit opdrukken dus ook geen merknamen. Ik kijk of ik iets leuk vind en of ik het geld er voor over heb. Of ik echt een immitatie van iets zou kopen. Nee denk het niet. Ik hou ook niet van uggs. :P

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:08

L_iek schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best merk ´verslaafd´ ben. 5 paar Uggs, zitten heerlijk en gaan lang mee. Gaastrajas die ik al voor het 3e jaar aan heb. Diesel broeken die niet kapot te krijgen zijn. Tjah, ik betaal liever wat meer voor goed spul. Het is bij mij alleen niet zo erg dat ik er op ´kick´ dat het merk er supergroot op moet. Dat vind ik dan weer een beetje van, kijk mij is met mijn merkshirt.

ik heb ook altijd merkkleren, maar het moet dr idd niet groot opstaan, ben geen wandelend reclamebord.
maar ik ben niet zo'n fan van nepmerken, als je geen geld overhebt voor bijv. een gstar broek, dan neem je gewoon een broek van de H&M? Het zijn meestal toch wel bepaalde mensen die in nep-spul lopen. Niet dat ik er iets op tegen heb! Iedereen moet lekker dragen waar hij/zij zich prettig invoelt! :j

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:30

Berdien schreef:
Ik geef zelf weinig om merken, wél om kwaliteit. Nou gaan die twee lang niet altijd hand in hand. Mensen die zich blindstaren op een merk.. Tja, ieder z'n ding.

Wil voor kwaliteit best wat meer uitgeven maar koop ook zonder moeite een goedkoop ietsje wat één seizoen mee gaat.

Uggs en nep-Uggs, ik vind ze beiden even lelijk. Echt, ik snap niet dat die dingen zo onwijs populair zijn. Zelfs met maatje 36 lijk je nog enorme stampers te hebben :')

Waar ik ze wél geschikt voor vind is als huisslof :D Want ze zijn wel heel lekker warm en comfi. Dus wie weet dat ik een stel neppers op de kop tik zodat mijn voetjes straks lekker warm de winter in gaan :))

Haha.. dit wilde ik precies zeggen. Een merk staat niet altijd garant voor kwaliteit. Al heb ik natuurlijk ook mijn favoriete winkels, maar dat is meer om de stijl dan om het merk. Hetzelfde geld voor 'paardenspul', sommige merken zijn bij mij al goed bevallen, dus mocht ik een product moeten vervangen, zal ik eerder naar een product van dat merk grijpen dan een ander, simpel omdat het beter bevalt :)

De enige reden dat ik UGGs of iets wat er op lijkt zou overwegen, is dat het vorig jaar zo koud was in de winter.. En ik voor warme voeten veel over heb :Y)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:54

Ik draag wel nep, heb bijvoorbeeld neppe uggs (had gereageerd in dat topic) een neppe Armani zonnebril. :)
Kleren koop ik wel echt, behalve in Turkijke :))

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 18:58

ik heb echt een hekel aan mensen die alleen maar alles bij merknaam noemen enzo.
word er zo moe van als ik bij een vriendin blijf slapen die dan aan haar moeder vraagt 'mamma waar is mijn g-star shirtje' oid
dus ik heb eigenlijk geen ja of nee. ik koop gewoon geen merk.
tenzij ik ergens iets leuks tegen kom in de aanbieding, maar dan koop ik het omdat ik het leuk vind, niet omdat het van een duur merk is.
wat uggs betreft, ik zou best echte willen, omdat deze goed blijven.
neppe koop ik zoiezo niet, dan maar geen uggs :Y)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:45

Wilawander schreef:
Weet je wat ik em soms afvraag?

Waar betaald iedereen het van? de meeste hier hebben een paard? Kopen de duurste dekjes enz, dure merkkleding enz. Als ik dat zou gaan doen dan kunnen de paarden de deur uit en dan nog zou het erg krap gaan worden.

naast mijn studie werk ik 14u/week, wat mij zo'n €500 per maand oplevert + nog €250 zakgeld en voila... geld genoeg om te kopen wat je graag hebt... ;)
niet dat ik alles opdoe, verre van... en mijn paarden staan aan huis dus zijn geen enorme kost...