Rubberen laarzen liepen ze bij mij op school vorig jaar al mee van die prachtige rubberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kensha schreef:Maar uitsluitend nog steeds niets voor mannen weer hé?
Wordt weer op de meiden gefocused
Berdien schreef:In m'n broekskinnyjeans zijn echt niet mijn ding, ik heb altijd bootcut of flare jeans aan. En daaronder dus laarzen, pumps of als ik lang moet lopen allstars.
Denk dat de hak zo'n 6-7 centimeter is
phormicola schreef:Ik had deze mode 2 jaar geleden al voorspeltEn idd, een aantal maanden geleden las ik dat kleding geinspireerd door ruiters dit najaar helemaal in zou zijn.
Reyndir schreef:Ik vind de mensen die in die ruitermode lopen erg hypocriet. Ik ging zaterdag naar mijn paard en had mijn rijbroek net schoon van de lijn gehaald. Schoenen waren ook schoon, dus nog helemaal geen paardenlucht. Zit ik in de trein en zit er aan de andere kant iemand met ruitermode aan. Je had haar gezicht moeten zien. Zo afkeurend en naar beneden halend. En waarom? Omdat ik over een half uur onder de modder zit omdat ik had werk met mijn paard en niet meer fris ruik? Omdat het niet uit een dure winkel komt en geen merk heeft?
Heb er nooit problemen mee om in mijn paardrijspul de appie in te gaan of de trein.
Michel123 schreef:Maar op de terugweg zit je dan wel met stinkende kleding in de trein, toch ?
Michel123 schreef:Ik zag zaterdag nog een meisje in de AH lopen in rijbroek, Kingsland jas én leren rijlaarzen (mét sporen). Wat is daar nou mis mee ?