Ik ben misselijk door 1 filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:12

je hebt inderdaad wrede mensen op de wereld rondlopen.
zoals een man die een hond van een brug afgooit.
gaat er dan niks door je heen ?
voordat je zo beestje van een brug afgooit.
van 'is het nu niet heel ergs wat ik doe?'
waarom doe ik dit?
ik snap die mensen echt niet.
het meest zielige is dat het hondje daar ligt en kijkt en gewoon nog kwispelt en jankend van de pijn,
terwijl die jongen stukgaan van het lachen.
gelukkig heeft dit hondje alleen een paar botten gebroken.

Esgaroth

Re: Ik ben misselijk door 1 filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:26

@Monster, dat hondje is daarna alsnog wel doodgegaan hoor.
Ik kijk de filmpjes niet, ik weet nu al dat ik dan nog weken van slag ben. Ik draaide mijn hoofd al weg bij het 8 uur journaal toen alle geiten geruimd moesten worden.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:33

Afschuwelijk. Soms klik ik de filmpjes aan (en dat mag iedereen zelf weten toch?) Bij die filmpjes werden die mensen later wel gearresteerd gelukkig. Die vrouw van die puppies heeft 22 maanden cel straf gekregen gelukkig. :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:49

Het zal je nog verbazen hoeveel mensen het leuk vinden om naar zulke filmpjes te kijken.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:21

Peuk schreef:
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen het leuk vinden om naar zulke filmpjes te kijken.

Of mensen die doen alsof ze het leuk vinden... Ik denk dat je die meer heb eigenlijk, als er een iemand is doet de rest maar mee... Is net zo dom natuurlijk.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:34

Esgaroth schreef:
@Monster, dat hondje is daarna alsnog wel doodgegaan hoor.
Ik kijk de filmpjes niet, ik weet nu al dat ik dan nog weken van slag ben. Ik draaide mijn hoofd al weg bij het 8 uur journaal toen alle geiten geruimd moesten worden.

ooh echt wat sneu. ;(

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 15:36

Marlinda schreef:
Peuk schreef:

Of mensen die doen alsof ze het leuk vinden... Ik denk dat je die meer heb eigenlijk, als er een iemand is doet de rest maar mee... Is net zo dom natuurlijk.

Tja mijn broer voelt volgens mij die emoties enz. wat minder. Hij heeft autisme ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 03:08

Ik vind zo'n dingen ook vreselijk, dat filmpje van de wasberen staat er voor altijd in gegrift...

Maar even voor de goede orde...

wie van de mensen hier eet varkensvlees dan?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 03:14

Dreamy schreef:
Ik heb die van dat levend villen van wasberen(?) ook gezien :\ Ziekelijk. Ik ben vandaag trouwens ook wel een beetje misselijk geworden van een filmpje.. een gozer sprong van een rots af, om in het water te duiken, maar klapte met zijn hoofd tegen de rots. Hij leefde wel nog, maar je wilt niet weten hoe..
En dat had mijn baas dan op zijn telefoon :\

Ja dit filmpje heb ik een paar jaar geleden gekeken, ik ben heel wat gewendt, maar dat spookt nog steeds door mijn hoofd.
Hoe dat beestje in de camera kijkt zonder zijn vacht, verschrikkelijk triest ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 07:12

poes schreef:
Ik vind zo'n dingen ook vreselijk, dat filmpje van de wasberen staat er voor altijd in gegrift...

Maar even voor de goede orde...

wie van de mensen hier eet varkensvlees dan?

Dat wou ik maar even zeggen :j

En idd, die filmpjes NIET bekijken en NIET doorsturen. Gewoon niet doen....... de makers kicken daarop en zullen weer nieuwe filmpjes maken, waarvoor onschuldige dieren een afschuwelijke dood sterven? Wil je daarvoor aansprakelijk zijn?

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:00

Hackie schreef:
Dreamy schreef:
Ik heb die van dat levend villen van wasberen(?) ook gezien :\ Ziekelijk. Ik ben vandaag trouwens ook wel een beetje misselijk geworden van een filmpje.. een gozer sprong van een rots af, om in het water te duiken, maar klapte met zijn hoofd tegen de rots. Hij leefde wel nog, maar je wilt niet weten hoe..
En dat had mijn baas dan op zijn telefoon :\

Ja dit filmpje heb ik een paar jaar geleden gekeken, ik ben heel wat gewendt, maar dat spookt nog steeds door mijn hoofd.
Hoe dat beestje in de camera kijkt zonder zijn vacht, verschrikkelijk triest ;(

Ik ken het fimpje ook, heb daar echt zo lang wakker over gelegen en nog steeds als ik eraan terug denk...Kan dit soort dingen ook echt niet verdragen, ik word er ook niet goed van als ik het zie! Ik kijk dit soort dingen nooit maar dan ook echt nooit meer! Ik geef geld aan de WSPA etc, maar ik wil niet geconfronteerd worden met beelden omdat ik daar gewoon zo verdrietig van word...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:14

Vraag me alleen af waarom het zo beeldend beschreven moet worden, ik heb daar wat moeite mee geloof ik. Ik doe mijn uiterste best om zulke filmpjes niet te zien, ik geloof niet dat ik er iets aan heb, afgezien van nachtmerries. Ik denk niet dat ik daarin de enige ben........ waarom dat het zo beschrijven dat ik het haast voor me zie?

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:35

Daarom bekijk ik die filmpjes ook nooit.. :n
Ik wordt al misselijk als ik er over nadenk..

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:40

ach, volgens mij is die rage niets nieuws... vroeger had je al van die videobanden met allemaal beelden van mensen en dieren die op gruwelijke wijze doodgingen. Ik kan even niet op de naam komen. Er waren 6 delen of zo; liepen als een trein. Ik werkte in die tijd in een videotheek maar heb zelf nooit de neiging gehad ze te bekijken.

Mensen willen ze niet zien maar kunnen het toch niet laten ze te bekijken.

Tegenwoordig kun je ze alleen sneller verspreiden door erover te praten op fora etc ;)

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:05

Ja, ik weet welke je bedoelt. Gaat over mensen die zelfmoord hebben gepleegd of een ongeluk hebben gehad. Je hebt/had weet niet of die nog bestaat ook een site. Die had ook foto's met zulke beelden. rotten.com dacht ik.

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 12:04

Verschrikkelijk inderdaad! Kan er ook nachten van wakker liggen......

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:06

Zo heb ik dat jaaaaaaaaaaaren geleden een keer gehad.. Toen kwam ik via n spam op een site uit en er starte direct een filmpje met een man die zijn *** in een hond stopte.. Ik moest gewoon echt huilen en kokhalzen.. Heb het natuurlijk gelijk afgezet maar ik wordt er zelf na al die jaren nog steeds misselijk van als ik er aan denk...

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:13

Dat filmpje waar ts het in de openingspost over had heb ik een paar jaar geleden ook gezien. Die vrouw deed het omdat zij of mannen (kan het me niet goed meer herrineren) er opgewonden van werden ofzo. Werd ook echt kotsmisselijk toen ik dat filmpje zag. weet niet eens meer hoe ik er bij terecht kwam, via een anti-dierenleed mail ofzo.
Dat filmpje zit op mijn netvlies gebrand, dat ik het las net, zag ik meteen weer die beelden voor me. Moest er toevallig van de week nog aan denken, toen ik mijn eigen kittens vast had, hoe kan iemand zoiets doen. Bah verschrikkelijk!
Overigens, meen ik mij te herrineren dat deze vrouw gezocht werd, vanwege dat filmpje....

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:49

yrsa_karlijn schreef:
Je hebt ook een filmpje wat ik zelf niet heb gezien, maar een variant is op "two girls one cup". Het heet dacht ik "two guys one hammer" en dan slaan ze met een hamer bij iemand de hersens in. Mijn vriend had het gezien en was er ook echt ziek van.

Die heb ik ook gezien.. gadverdamme zeg ik heb er echt geen woorden voor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:05

Waarom kijk je dan naar zulke dingen? Echt, ik snap dat niet hoor. Ik zie die filmpjes nooit, zoek er ook niet naar, en :)* lees de de reacties die eronder staan........ scheelt een hoop misselijkheid hoor.
Ik vind het eigenlijk ook wel sensatiezoekerij, je ziet zoiets, ziet dat er rare dingen gebeuren, en kijkt hem wel uit??? En dan klagen over die zieke mensen die het erop zetten....... nou, ze zetten het erop voor de kijkers. Niet kijken dus.

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:09

Nou ik kreeg die link gestuurt van een vriend.. dus ik open hem en zie alleen maar bos. De reacties waren eronder ook alleen maar omg en :oo etc. Dus ik dacht ha-ha weer zo'n schrikfilmpje zeker. Pas toen je die man zag wist ik dat het geen schrikfilmpje was..

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:12

dat filmpje van die hond wat de brug na onder gegooit word.
is ook zoiets echt niet normaal.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:13

Ik heb het filmpje van de hamer ook gezien...
Ik kreeg hem doorgestuurd en dacht dat het een schrik filmpje was...

Ze waren in zijn oog aan het snijden :r :x :n

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:14

Cheetahfan schreef:
Ik heb het filmpje van de hamer ook gezien...
Ik kreeg hem doorgestuurd en dacht dat het een schrik filmpje was...

Ze waren in zijn oog aan het snijden :r :x :n

die heb ik ook gezien. :r :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:16

@ Yffiej: En je vraagt dan niet eerst wat voor filmpje het is dan?

En wat voor vriend is dat, dat hij zulke filmpjes stuurt?

überhaupt: waarom open je zo'n link, terwijl je niet weet wat het is, voor hetzelfde geld zit er een backdoorvirus of iets anders raars in, kunnen ze zo in je computer....... vind het erg naïef, eigenlijk.