Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlinda schreef:Peuk schreef:Het zal je nog verbazen hoeveel mensen het leuk vinden om naar zulke filmpjes te kijken.
Of mensen die doen alsof ze het leuk vinden... Ik denk dat je die meer heb eigenlijk, als er een iemand is doet de rest maar mee... Is net zo dom natuurlijk.
Dreamy schreef:Ik heb die van dat levend villen van wasberen(?) ook gezienZiekelijk. Ik ben vandaag trouwens ook wel een beetje misselijk geworden van een filmpje.. een gozer sprong van een rots af, om in het water te duiken, maar klapte met zijn hoofd tegen de rots. Hij leefde wel nog, maar je wilt niet weten hoe..
En dat had mijn baas dan op zijn telefoon
poes schreef:Ik vind zo'n dingen ook vreselijk, dat filmpje van de wasberen staat er voor altijd in gegrift...
Maar even voor de goede orde...
wie van de mensen hier eet varkensvlees dan?
Hackie schreef:Dreamy schreef:Ik heb die van dat levend villen van wasberen(?) ook gezienZiekelijk. Ik ben vandaag trouwens ook wel een beetje misselijk geworden van een filmpje.. een gozer sprong van een rots af, om in het water te duiken, maar klapte met zijn hoofd tegen de rots. Hij leefde wel nog, maar je wilt niet weten hoe..
En dat had mijn baas dan op zijn telefoon
Ja dit filmpje heb ik een paar jaar geleden gekeken, ik ben heel wat gewendt, maar dat spookt nog steeds door mijn hoofd.
Hoe dat beestje in de camera kijkt zonder zijn vacht, verschrikkelijk triest
yrsa_karlijn schreef:Je hebt ook een filmpje wat ik zelf niet heb gezien, maar een variant is op "two girls one cup". Het heet dacht ik "two guys one hammer" en dan slaan ze met een hamer bij iemand de hersens in. Mijn vriend had het gezien en was er ook echt ziek van.