Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 16:33

laResidence schreef:
whaaaaaaaaa te gek.
Zit helaas thuis met spit maar ga onmiddellijk iemand inschakelen.
Bedankt voor de tip!

Haha, graag gedaan. :D 't scheelt wel heel wat he :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:38

vinurr schreef:

Dit is volgens mij niet een officiele laptoptas. Maar als jij denkt dat het goed gaat, dan kan 't wel natuurlijk. Alleen laptoptassen hebben meestal zo'n beschermende laag aan de binnenkant van de tas, of zoals de mijne: een aparte laptopsleeve binnen in de tas.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:53

Ik werk bij een winkel van Converse en daar hebben we af en toe ook laptoptassen. Vaak hele leuke!
Ook nog eens outlet dus zijn ze op z'n duurst 39.95!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:57

Ik moet ook eens op zoek naar een tas waar ik m'n laptop en eventueel nog wat boeken in kan proppen.
Mijn laptop is 18.4 inch (ja, ik moest persé de grootste :D ) en als ik een tas vind, zijn ze echt enorm duur.
*gaat op zoek*

Edit: ooh ik zie inderdaad op bol.com een hele hoop tassen die passen en relatief goedkoop zijn.
Ik vind ze alleen niet echt hip, maar soit, je moet wat :)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 17:05

Rena100 schreef:
[***] schreef:

Dit is volgens mij niet een officiele laptoptas. Maar als jij denkt dat het goed gaat, dan kan 't wel natuurlijk. Alleen laptoptassen hebben meestal zo'n beschermende laag aan de binnenkant van de tas, of zoals de mijne: een aparte laptopsleeve binnen in de tas.

Klopt, maar met een laptopsleeve om mijn laptop gaat het hartstikke goed. Hij is echt precies hetzelfde als die van Cowboy's :)

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:59

Ik heb niet alles gelezen, maar let op als je een sleeve gebruikt en deze dan in een gewone tas gebruikt met je boeken er bij (overigens ook bij laptop tassen en daar weer boeken bij) dat als de druk verkeerd is, je laptop scherm tegen te toetsen aan gedrukt worden waardoor deze in de beeld scherm komen te staan.

Het handigste is om toch je laptop apart te houden of altijd zorgen dat een boek of map net zo groot als je laptop is en deze tegen je laptop aan zodat de druk verdeling over je hele scherm is en er minder kans is op doordrukken van toetsen.

Ik heb overigens pas in via Hama deze tas http://www.hama.de/portal/articleId*176 ... k+17,3inch

in duitsland besteld voor mijn 17,3 inch laptop. Was ook niks voor te vinden maar over de grens wel :)

Daarnaast is het wel verstandig om je laptop in een minder opvallende laptoptas te doen... "dieven" zien gelijk wat je bij je hebt en hoe groot... daarnaast zijn veel laptoptassen niet erg sterk waardoor ze makkelijk breken vooral de haken waarmee de schouderband aan de tas vast zit moet je goed op letten.

Suc6 in iedergeval met de zoektocht :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 23:20

Een rugtas kopen met een laptopvak :D DE oplossing :j Verrek je ook meteen je rug niet (meer).. :=

Edit: Zie dat je al een tas hebt gekocht :+

Linea

Re: Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 23:24

Ik ben voor mijn 15.6 inch laptop op zoek naar een rugtas met laptopvak. Tot nu toe heb ik alleen nog maar (leuke) rugtassen gevonden die tot 15.4 inch gaan. De ene winkel zegt dat dit prima kan, de andere winkel raad het me af. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat het passen of moet ik toch echt op zoek naar een grotere tas?