!Baal je helemaal als er toch opeens een stel van die koters voor je staan
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterre schreef:Met "neem uw kinderen liever niet mee naar dit feest" moet je ook oppassen; "liever niet" kan ook nog opgevat worden als "als je geen andere oplossing weet te bedenken kan je je kind wél meenemen"!
Baal je helemaal als er toch opeens een stel van die koters voor je staan.

Juangi schreef:Vind hem wel wat kort, maar dat is mijn mening. Dacht eerst bij bij thema limegreen aan een volledig limebruiloft, limebloemen, limepak en een grote limegroene massa van mensen![]()

c_alsemgeest schreef:Lime-green is deze dag de trend, dat is door de kaart wellicht al bekend.
U hoeft u zeker niet geheel in deze kleur te steken, enkele accessoires zijn ook leuk gebleken.
Weet u even niet wat u als eventueel cadeau geven moet? Een envelop is altijd goed.
Natuurlijk willen wij niet dat u de weg kwijt gaat raken, daarom hebben wij deze routebeschrijving erbij laten maken:
Tot slot moet ons nog wat van het hart: Kinderloos gaan wij door het leven en zo willen wij ook onze bruiloft beleven![]()
.
.
. eempiej schreef:Ik vind deze wel een geschikte, al weet ik niet of je wel ooit kinderen wilt. Anders zou ik er van maken:
Kinderloos gaan wij op dit moment door het leven en zo willen wij ook onze bruiloft beleven.
[/quote]
)
) er echt bij zou willen hebben, al nemen ze een hondsdolle aap mee. Als die mensen niet zouden komen is mijn dag ook verpest. Urielle schreef:Nee, want je kunt op je vingers natellen dat er veel mensen zijn die op die grond niet kunnen of niet willen komen. Het geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar er zijn toch echt mensen die ik op mijn grote dag (die niet meer komt) er echt bij zou willen hebben, al nemen ze een hondsdolle aap mee. Als die mensen niet zouden komen is mijn dag ook verpest.
Als mijn kinderen uit zouden maken dat de balans doorslaat naar dat ze me er liever niet bij hebben dan, dan weet ik gewoon genoeg.
Urielle schreef:Nee, want je kunt op je vingers natellen dat er veel mensen zijn die op die grond niet kunnen of niet willen komen. Het geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar er zijn toch echt mensen die ik op mijn grote dag (die niet meer komt) er echt bij zou willen hebben, al nemen ze een hondsdolle aap mee. Als die mensen niet zouden komen is mijn dag ook verpest.
Als mijn kinderen uit zouden maken dat de balans doorslaat naar dat ze me er liever niet bij hebben dan, dan weet ik gewoon genoeg.

Urielle schreef:Nee, want je kunt op je vingers natellen dat er veel mensen zijn die op die grond niet kunnen of niet willen komen. Het geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar er zijn toch echt mensen die ik op mijn grote dag (die niet meer komt) er echt bij zou willen hebben, al nemen ze een hondsdolle aap mee. Als die mensen niet zouden komen is mijn dag ook verpest.

Bramasole schreef:Urielle schreef:Nee, want je kunt op je vingers natellen dat er veel mensen zijn die op die grond niet kunnen of niet willen komen. Het geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar er zijn toch echt mensen die ik op mijn grote dag (die niet meer komt) er echt bij zou willen hebben, al nemen ze een hondsdolle aap mee. Als die mensen niet zouden komen is mijn dag ook verpest.
Kijk, en hier zat ik nou ook aan te denken. Een trouwdag draait toch niet alleen om exclusief het bruidspaar naar de zin te maken? Je deelt een van de mooiste momenten in je leven met anderen. Mensen waar je om geeft en die mensen hebben ook een leven. Vriendschap/familie gaat toch twee kanten op. Ik vind het een klein beetje overkomen als 'wat het prinsesje wilt, moet ook gebeuren'. En wellicht heb ik een heel andere kijk op wat de boodschap is achter het uitnodigen van mensen. Voor mij part komen ze in kleding: paars met groene stippen en 4 koters in een sleurhut achter de auto.
Vind het wel heel goed dat je doet wat jezelf graag wilt maar we delen waarschijnlijk gewoon een heel andere visie daarop.
Bramasole schreef:Ik vind dat een bruiloft gaat om de mooiste dag, het bezegelen van de liefde tussen twee mensen, te delen met de mensen waar je van houdt. Het draait dus zeker wel om die anderen. Lekker gezellig als je daar staat met z'n twee. Je deelt toch die dag met anderen niet voor niets?