Brainless schreef:En door die manier heeft mijn dochter zo'n hekel aan eten gekregen dat ze zich letterlijk heeft uitgehongerd en daardoor moest worden opgenomen. Nog steeds gaat eten moeizaam en blijft het iets waar wij haar heel goed mee in de gaten moeten houden.
Ik bedank de mensen zeer, die dachten zo mijn dochter aan het eten te krijgen!!!
Ik denk dat je hier toch alleen maar jezelf op aan kan kijken. Hebben anderen mensen je gedwongen deze manier toe te passen? Ik vermoed van niet. In dit geval ben jij toch zelf de persoon die het zover heeft laten komen?
pmarena schreef:Iedereen heeft nu eenmaal dingen die die echt niet lust , en dan kun je gerust vragen om een paar hapjes te proeven maar iemand iets dwingen te eten waarbij diegene zijn maag echt heel erg protesteert dat is niet fair.
Ik denk ook niet dat hiervan sprake is bij de TS. Wat ik lees, is dat haar dochter bij haar zegt dat ze helemaal niks lust, terwijl ze dit bij oma wel eet. Inderdaad ben ik het met je eens: als je iets echt helemaal niet lust, moet je ook niet gedwongen worden het te eten.
Maar er is een groot verschil tussen iets niet lusten, of gewoon geen zin hebben om te eten. En naar mijn idee gaat het hier om het laatste, anders zou de dochter van de TS echt helemaal niks lusten, en dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt door Esgaroth op 03-08-10 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt