Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Re: Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:25

Ja allang haha. Me vader gaat er een plankje overheen timmeren, dan zie je er niets meer van vindt hij.

En ik dacht echt dat ik vermoord ging worden. :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:50

hahahhaa geweldig :') wij hebben gelukkig nu een reservesleutel bij vrienden liggen :')

hebben wij op een zondag gehad.. wij naar de kerk, komen thuis, oliebol geen sleutel, dus papa naar de buren, jaa uhhh we hebben de sleutel thuis laten liggen en de deuren zijn op slot :o mogen wij een ladder? dus papa de ladder gehaald het dak op geklommen (stond hij daar in 3delig pak) nen via de zolder naarbinnen geklommen :P

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:20

hehe zo kwam ik er achter dat de oude bijkeukendeur dus zo versleten was dat hij gewoon open kon. we hebben hem 2x open gemaakt toen er aan de tuin gewerkt werd (je kan niet achterom.. sloot). En naar ons idee alles weer goed dicht gedaan.
Tot ik dus ook een keer geen sleutels had, heel erg haast had en niemand thuis was. En ik bijna geneigd was om een ladder te halen en via t raam naar binnen te klimmen. En toen dacht ik, ach laat ik die oude deur proberen.. bleek die zonder morren mee te geven.
Toen hebben we daarna dus wel even het slot laten vervangen :')

Maar wat een actie joh, ik had het denk ik niet gedurfd om er een gat in te boren (wees blij dat je nog bij het gereedschap kon trouwens!)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:23

Iris82 schreef:
OMG, nou jij zult inderdaad ook nooit ergens gevraagd worden om een kraak te zetten. :')

Wel respect voor je doorzettingsvermogen. :D

:')

Ik vind het echt een geweldig verhaal.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:25

Daarom trek ik, als ik sleutels in de deur laat zitten, ze er half uit. :')
Kun je de deur nog wel met een sleutel openmaken.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:26

Wat een verhaal, schitterend!! Maar hoe ben je naar beneden gekomen toen je aan het balkon bungelde? het lijkt mij niet echt zonder gevaar, om je er van af te laten vallen?

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:44

Jeetje wat een actie ze! Maar wel fijn dat je moeder zo sportief reageerde. Jij vergeet in ieder geval je sleutels niet meer ;)

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:08

Geniaal...

Ik was ooit een zeer belangrijke brief vergeten, en mijn sleutels.... Niemand thuis natuurlijk, naar de buren, daar ook niemand thuis, overburen, ook niemand thuis.. Raam van mijn broertje zijn kamer stond open, dus ik een ladder achter het huis gezocht, en zo naar binnen gekomen. Raam van mijn broertje dicht gedaan, want stel je voor dat iemand op hetzelfde idee zou komen. Brief gepakt, naar buiten gegaan, en toen stond ik daar, nog steeds zonder sleutels.....

Wat heb ik mezelf dom gevoeld zeg.. Ik had tenslotte het enige raam wat open stond dicht gedaan, en nog steeds geen sleutels bij me. Moeder aan het werk en niet voor 5u thuis, vader aan het werk en niet voor half 7 thuis, en het was pas rond het middaguur.. Ik had wel een tas + porto bij me, dus ben de brief maar weg gaan brengen en toen richting het centrum gelopen en daar mijn dag doorgebracht. Wat hebben mijn ouders gelachen toen ik 's avonds bij het eten het verhaal vertelde..

Onienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:55

Hahaha Geniaal! :D
doet me denken aan die keer dat ik mezelf buitensloot...
woonde op een flat op 7! hoog! had lekker met een vriendin op het balkon in de zon gezeten met mn ulta-korte-mini-rokje want dan werden je benen lekker bruin :') . Ik was alleen thuis en vriendin moest tegen etenstijd naar huis dus ik laat haar uit en sta met hond en mn ultra-korte-mini-rokje op de portiek. 1 windruk en de deur slaat dicht, ik had echt helemaal niks, geen schoenen aan, geen hondenriem niks... wat doe je dan, als echte avontuurling, je belt aan bij je buurvrouw en vraagt of je van haar balkon naar t jouwe mag klimmen 8)7 (levensgevaarlijk maargoed mama zou pas s avonds laat thuis komen) en ja hoor dat mocht... daar klim je dan 7 hoog in je utra-korte-mini-rokje van balkon naar balkon, tis een wonder dat k niet naar beneden gedonderd ben! :P
Er zullen vast een aantal mensen een leuk uitzicht gehad hebben B-) :=

toen ik mama dit verhaal vertelde, vermoorde ze me alsnog bijna (met woorden dan) of ik gek was geworden, ik had wel dood kunnen zijn :o sorry mama :D