Ja hoor! Zeker de moeite waard. We hebben nog de oosterhof/alexandrium met megastores en Woonmall natuurlijk. Genoeg terrasjes natuurlijk. Ja en je bent ook zo in Rotterdam stad natuurlijk. Wat zou je graag dan allemaal willen doen?
saroanda
Geplaatst: 29-07-10 23:03
Sita18 schreef:
Is het de moeite waard om vanuit Groningen te komen om een dagje te shoppen in Rotterdam?? Weet niet wat er verder is, op de Primark na dan
Zeker weten de moeite waard, is echt een superleuk en groot winkelcentrum. Ik ben er vandaag geweest van 11.00 tot 17.15, en we hebben niet eens de megastores gedaan...
Waren rond kwart voor 12 bij de Primark, het was best wel druk, was er voor het eerst met m'n baby'tje Sven met de kinderwagen. Maar ging eigenlijk erg goed, kon overal prima tussendoor. Ik had mazzel bij de kleedkamers, de rij was bijna weg, stonden 3 wachtenden voor me, evenals toen we gingen betalen, waren binnen 2 min. aan de beurt! Wat wel jammer is, is dat mijn pinpas het daaro niet doet, gelukkig was m'n zussie mee
De buit bij Primark:
grijze gympies 6,- badjas met pinguins 8,- 4 hippe onderbroekjes 7,- spijkerbroek 11,- topje 4,- 4 shirts voor Ed 9,50 sokken voor Ed 8,00 14 rompers voor Sven 14,- hangertjes voor Sven 3,- gympies voor Sven 3,-
@Sita18 ja dat is voor vele mensen wel balen hoor. Dat ze zover moeten reizen. Hoelang is deze winkel wel niet open? En het is een enorm succes. Vind dat er snel meerdere moeten komen! Wel zo leuk voor iedereen.
Ik ga morgen naar de Primark. Ik ben zelf niet van plan om wat te gaan kopen, maar volgens mij gaat mijn beste vriendin uit noord holland helemaal los!
oke gezellig koopavond is meestal wel Ontzettend druk!
Sita18
Geplaatst: 30-07-10 20:05
is het doordeweeks rustiger dan? Of ook nog druk? ga binnenkort toch maar ff heen denk ik.. Kan ik het meteen combineren met een bezoekje aan een tuigpaarden stal
Ben vandaag weer geweest, hadden niet echt iets in mijn smaak. Wel 2 leuke witte kussentjes voor de bank gezien, die ik mee wou nemen.Vriendin had ook wat dingetjes en moest nog wat ruilen. stond 20min in de rij bij de klantenservice toen er wek omgeroepen dat we niet konden pinnen wegens storing ( is al de 3de x dat ik dat meemaak, en zo vak kom ik er ook weer niet) dus wij geruild etc, en gevraagd of de rest op de bon kon, en in de wacht gezet kon worden zodat we buiten geld konden pinnen. Werd er gezegt dat dat net kon. dus ik o maar dat kan vorige keer toch wel?. bleef ze bij hoog en laag beweren tot het niet kan tot het onbeschofte toe. Toen alles maar laten liggen, behalve wat geruild moest worden. Wel jammer maar de rij stond 4dik. Ga van de week wel even tegen sluitingstijd langs.