Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:44

Ik zag 'm een paar dagen geleden op tv voorbij komen..
Ik schrok me het apezuur! _O-

Als ze dat een 'londenlook' noemen dan sla ik af.. Bedankt.. :')

Renee

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:59

Ik vind het spleetje niet mooi, en stoor me der af en toe aan. Maar dat bewijst maar weer wel mooi dat je niet perfect hoeft te zijn om model te zijn :j En bij sommige modellen staat het prachtig :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:01

Ik vind het bij de meeste mensen heel lelijk, althans als ze meer op een konijn lijken dan op een persoon. :') Bij sommige mensen staat het wel mooi, maar dan is het meestal een mini-spleetje en valt het minder op.
Ik ergerde me er in de serie True Blood ook dood aan, de hoofdrolspeelster Sookie (Anna Paquin) heeft ook een spleet tussen d'r tanden waar je u tegen zegt. Ik zag in het begin ook niks anders, nu ben ik er aan gewend.

puma schreef:
Denken jullie niet dat er tussen de bokkers ook heel veel meiden zullen zitten met een spleetje tussen hun tanden? En die daar misschien nooit bij stil hebben gestaan? Lekker kwetsend dan al die opmerkingen. Niemand is perfect!

Ja, ach. Wat de een mooi vind hoeft de ander niet per se mooi te vinden, ligt er ook aan hoe je het brengt. ;) Ik heb rood haar, dat vind ook niet iedereen even mooi en daar hoor je ook niet altijd leuke dingen over. Maakt mij dat nou uit, moeten zij toch weten. :) Niet iedereen hoeft hetzelfde mooi te vinden.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 20-07-10 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:02

Bij het H&M model vind ik het nog niet zo storend maar bij die reclame van Rimmel staat het echt niet!
En zoals sommige al zeiden, vooral als ze 'londenlook' zegt ben ik er even stil van :P

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:06

Ik vind zo'n grote spleet echt niet mooi, vooral bij modellen valt het zo op omdat ze 'm dan ook overdreven showen door hun mond constant open te hebben etc... Echt niets voor mij. :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:08

pinuts schreef:
hahaha.. omdat het een model is, mag ze afgezeken worden.. Was het idd een gewone foto van een meisje van bijv. bokt neee.. dan niet;) Allemaal jaloerzie

Bull. Als deze foto gewoon een random foto was geweest en geen modellenfoto had ik het ook niet mooi gevonden. Heeft niks met jaloezie te maken, wel met smaak (ik kan zelfs van mezelf zeggen dat ik blij ben zoals ik ben, en er niet uitzie zoals dat model.. dat heeft overigens niks met het spleetje te maken, wel met blij zijn met jezelf - en haar geen bijzonder mooie meid vinden. :D ).
"Afzeiken" is nooit leuk, maar je kan toch wel gewoon zeggen dat je iets niet mooi vindt?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:11

Ik vind het bij dit meisje niet zo storend! (Zij zit ook in The City op MTV wisten jullie dat? ;) ) Maar bij die ene reclame met die motoren (en ook die andere die ze gedaan heeft) erger ik me wel echt aan dat spleetje, maar dat is ook omdat ze een slome kop, lang gezicht en dan ook nog zo'n rare manier van 'Londonlook' zeggen heeft. :=

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:53

Ik ergerde me in het begin wel heel erg eraan, maar nu erger ik me nog meer aan het model dat op de cover van de nieuwe H&M staat, zij trekt echt een MEGA eendenbek op alle foto's :oo Vreselijk, ik kan me niet eens meer concentreren op de kleren die ze showt xD

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:59

H_Nalanta schreef:
Ik zag 'm een paar dagen geleden op tv voorbij komen..
Ik schrok me het apezuur! _O-

Als ze dat een 'londenlook' noemen dan sla ik af.. Bedankt.. :')

Ik vond het ook zo vreemd. Het is het eerste waar je naar kijkt, en ook het enige!

Mijn vriend zei droog toen hij de reclame zag: Als dat dan The londenlook is, laat het dan maar... }:0

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:01

Haha ik kreeg het blad vanmiddag ook binnen en die tanden vielen me idd gelijk op :') Ik vind het echt niet mooi.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:10

Ik krijg dat blad ook, en élke keer staat die blonde met dat spleetje tussen dr tanden erin, en élke keer blijf ik me daaraan irriteren.. Ik vind een spleet tussen je tanden absoluut niet mooi staan, en dat is dan ook reden dat ik haar dan 'helemaal niet zo knap' meer vind. Stond wel leuke kleding in trouwens! <3

Bacardyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:45

ik vind het echt lelijk.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:47

Kreeg hem vandaag binnen, de nieuwe catalogus, en het viel mij ook op! 2 modellen het ergste, ik vind het ook niet mooi..
Je hebt dan toch wel ''mooiere'' modellen? (ik bedoel zonder spleetje tussen de tanden)

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:48

Ik kan me echt ergeren aan een spleet tussen hun tanden
Ik vind het echt lelijk
Je kijkt meer naar de tanden dan naar de kleding:P

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:50

1 van die modellen herken ik van een documentaire over een merk dat modellen zocht in Rusland ed,fijn om haar van de zomer terug te zien in de blaadjes :)

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 21:53

Ik vind dit toevallig één van de leukste modellen, ik vind dat ze heel leuk over komt en ik vind het juist heel leuk om eindelijk eens van al die perfecte gebitjes af te zijn. Ik vind het ook helemaal niet lelijk, en ja heb zelf ook een beste spleet (zoiets heet geen gat, erg oneerbiedig zeg..) Ik vind het juist leuk om modellen te zien die niet het geijkte voorkomen hebben.
Ik stoor me juist meer aan het andere model wat ook op de voorkant staat geloof ik, doet mij steeds aan calimero denken..die ook schattig is, daar niet van..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 23:24

ik vind t wel triest dat mensen zich hier serieus aan ergeren..

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 01:18

nej echt heel lelijk! GOTHHH THEEEE LONDOOOONNN LOOK SLISSSSSSSSS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 01:31

Lukt het?

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 01:42

Eerlijk gezegd vind ik dit een prachtige meid, met of zonder spleet tussen haar tanden.
Als we het hebben over een 'natuurlijke' look dan heeft zij het, want blijkbaar heeft zij geen beugel gehad.
Ik vind het haar goed staan en ik denk dat het ondertussen haar 'handelsmerk' is geworden.
Juist door het spleetje valt ze op, is weer eens wat anders! :)
Deze meid zou ik in ieder geval érg graag voor mijn lens willen hebben.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 01:48

Spleetje bij modellen is al zo lang geleden een modeverschijnsel.
Inneens was er een hype met allerhande van die meiden.
Vind spleetje niet zo mooi, maar hey als je dat hebt heb je dat en moet je jou mondje niet dichtdoen. Vind alleen stom om er een hype van te maken, zou altijd moeten kunnen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 02:08

Vind het op de foto niet storen, maar ik vond inderdaad bij de reclame van de mascara op tv dat de aandacht eerder naar het gat tussen de tanden wordt getrokken dan naar het eigenlijke product dat ze willen tonen. Lijkt bijna alsof dat nog hun bedoeling is ook. :')

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 15:56

Goh, waar mensen zich maar druk om kunnen maken.. Om een spleetje? Mensen kom op zeg. Ik heb ook een spleetje tussen mijn voortanden, misschien niet zoals dat model in de openingspost, maar toch. Zou me bijna lelijk gaan voelen door die posts hier := Gaan we nu ook een topic openen over mensen met beugels, brillen en whatever? :')

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:04

Nou, als ik zo'n lichaam zou krijgen bij zulke tanden, dan zou ik erg blij zijn met mijn fietsenrek :D
Kijk naar die meid joh, ze is prachtig. Als je dat niet kan zien alleen maar omdat haar tanden niet perfect recht staan, dan moet je je afvragen of je niet even oppervlakkig bent als de modewereld.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:05

weet niet of t ergens in t topic al genoemd is maar je hebt op tv ook zo'n reclame van een of andere mascara..
dat ze op zo'n motor stappen, weet alleen niet meer van welk merk.
maar aan t eind van de reclame krijg je ook opeens zo'n filmshot waarbij een van die modellen ineens met haar hoofd beeldvullend in beeld komt, en zij heeft ook zo'n fietsenrek tussen der voortanden..
ik schrik gewoon echt elke keer als op t eind van die reclame omdat ik het gewoon zo afgrijselijk lelijk vind :=

edit: bij terug lezen in het topic denk ik dat het een reclame was van een lipgloss die ik bedoel...
geloof dat we inderdaad dezelfde reclame bedoelen