Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
shrimp schreef:Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben.
shrimp schreef:Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account).
shrimp schreef:Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.
Lovely schreef:Stuur inderdaad maar eens terug dat je morgenmiddag samen met D wel even bij A&B langs komt om orde op zaken te stellen en de waarheid boven tafel te halen. Hij heeft toch zo'n behoefte aan eerlijkheid, dan kan hij dat krijgen ook.
Mootje schreef:TS, Het is geloof ik nog niet tot je doorgedrongen hoe enorm je onder de plak zit bij een getrouwde vent. Blokkeer die enorme looser bij MSN/email, delete al zijn contactgegevens, blokkeer zijn telefoonnummer via je telefoon (of liever nog via je provider).
Ik lees vanaf het begin mee, en jouw posts doen mij twijfelen of je het wel erg vindt.
Weet hij je alsnog te contacteren, laat hem dan heel duidelijk weten dat wanneer hij nog 1 keer contact zoekt, jij contact zoekt met zijn vrouw!
Kimbaie schreef:Mootje schreef:TS, Het is geloof ik nog niet tot je doorgedrongen hoe enorm je onder de plak zit bij een getrouwde vent. Blokkeer die enorme looser bij MSN/email, delete al zijn contactgegevens, blokkeer zijn telefoonnummer via je telefoon (of liever nog via je provider).
Ik lees vanaf het begin mee, en jouw posts doen mij twijfelen of je het wel erg vindt.
Weet hij je alsnog te contacteren, laat hem dan heel duidelijk weten dat wanneer hij nog 1 keer contact zoekt, jij contact zoekt met zijn vrouw!
ik ben dus niet de enige die dat gevoel een beetje krijgt.
marie83 schreef:Iedereen bedoelt het goed, maar door te zeggen dat A een loser is, heeft TS waarschijnlijk alleen maar de neiging om hem te verdedigen. Niet dat ik het niet met jullie eens ben wat betreft het gedrag van A, maar ik denk niet dat het TS helpt om in te zien dat hij niet zielig is en dat ze zelf slachtoffer zou kunnen zijn. Haar gevoel voor A is naar mijn idee nog wel aanwezig en als iedereen hem hier afkraakt is ze het niet eens met de reacties en leest ze ze misschien niet eens meer...