[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:49

Nou zoals ik het allemaal lees Shrimp,is die kerel A jou goed aan het manipuleren!
Ik zou zeggen meteen kappen die handel,en twijfel niet zo aan je zelf.
Als jij ECHT wil dat het stopt dan stopt het ook,maar ik heb een beetje het idee dat je ook niet helemaal eerlijk bent tegenover jezelf en van de ene kant verder wil met D en van de andere kant de aandacht die je krijgt van A nog wel heel erg leuk vind.

Dus neem een besluit: Of ga verder met D en laat A maar lekker bedriegen en bedreigen,of laat jezelf gebruiken/misbruiken als speeltje door A en wees eerlijk ten opzichte van D en betrek die jongen er niet bij.

Nikka

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:55

Duidelijk zijn, want zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 07:56

joh weet je wat je moet doen (je moet natuurlijk niks :D ) gewoon vergeten die A. Koester de tijd die jullie gehad hebben, kijk er met een glimlach op terug en laat het voor wat het was...... het was niks, en het had ook nooit meer geworden dan niks...... het was leuk, gezellig en lekker maar NIKS :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:13

shrimp schreef:
Dat hij het gevoel krijgt dat ik hem aan het bedriegen ben.

|o

shrimp schreef:
Dat hij weet dat ik regelmatig op bokt inlig (Eigen account).

Dan leest 'ie ook mee in dit topic want die volgt je berichten, daar kun je donder op zeggen. Dan bij deze voor die 'lieve man': Aftaaien loser, je hebt je kans gehad en niet gegrepen, dus ga maar fijn uithuilen bij je vrouw. Offffff weet die het nog niet? Kan ze zó voor zorgen hoor als je niet heel snel aftaait. Om jou te helpen natuurlijk... }> anders kom je nooit over het verdriet om je hondje en je scharreltje heen... }:0

shrimp schreef:
Wat hij letterlijk zegt: laat me voor het weekend weten wat je ECHT wil anders kom ik naar je toe rijden en is de maat echt vol. Ik beloof je dat ik je opzoek om uit jou mond te horen wat er toch allemaal met je aan de hand is lieve schat.

Joh laat maar komen. Ik zou 'm alleen wel beloven dat elk bezoekje met een wederbezoekje beloond wordt. Aan zijn vrouw. Wedden dat die sukkel dat risico niet durft te nemen?
Die heeft gewoon last van een gekrenkt egootje omdat z'n scharrel 'm laat zitten en voelt zich nu besodemieterd. Ach, weet 'ie meteen wat 'ie z'n vrouw al die tijd al aandoet.

Hou vol, blijf 'm negeren. Hij toont nu z'n ware karakter. En zeg nou zelf, was je dáár ooit gelukkig mee geworden? :n

Leer van de ervaring, koester de herinnering, en ga lekker door met je leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:19

Stuur inderdaad maar eens terug dat je morgenmiddag samen met D wel even bij A&B langs komt om orde op zaken te stellen en de waarheid boven tafel te halen. Hij heeft toch zo'n behoefte aan eerlijkheid, dan kan hij dat krijgen ook.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:20

Precies je hebt niks aan die kerel en je bang laten maken moet je ook niet doen.
Ik zou echt overwegen (en tegen hem zeggen) dat je hem aan gaat geven bij de politie van stalking als hij niet ophoudt met die onzin!
NEE is NEE en het blijft gewoon NEE!!!

Waar ben je toch zo bang voor?

Oh, ik kan hier zo kwaad om worden dat je je zo laat manipuleren, je bent veel meer waard dan dat!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:21

Ik zou idd als hij zo blijft drammen gewoon de rollen om gaan draaien hoor. Normaliter verlaag ik me niet tot andermans niveau, maar als ze het écht graag willen... ~~}>
Misschien even duidelijk 'regels' opstellen; geen contact meer, of er gaat een keer écht gepraat worden... Maar dan wel met ALLE betrokkenen in dit verhaal.
Wedden dat 'ie daar niet zo'n zin in heeft?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:25

TS, Het is geloof ik nog niet tot je doorgedrongen hoe enorm je onder de plak zit bij een getrouwde vent. Blokkeer die enorme looser bij MSN/email, delete al zijn contactgegevens, blokkeer zijn telefoonnummer via je telefoon (of liever nog via je provider).

Ik lees vanaf het begin mee, en jouw posts doen mij twijfelen of je het wel erg vindt.

Weet hij je alsnog te contacteren, laat hem dan heel duidelijk weten dat wanneer hij nog 1 keer contact zoekt, jij contact zoekt met zijn vrouw!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:27

Wat heavy allemaal zeg!
Ik zou een ander 06-nr nemen, en een andere msn aanmaken. Geen hyves, want men vind je zo.

Ik zou het D ook vertellen, maar de tijd is daar nog niet voor.
Sterkte meisje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:28

Juist wel Hyves :D , en gewoon je site alleen toegankelijk maken voor je vrienden (en hem er dus af gooien he). Sluit hem maar buiten, hij moet duidelijk even leren waar z'n nieuwe plaats is.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:32

Lovely schreef:
Stuur inderdaad maar eens terug dat je morgenmiddag samen met D wel even bij A&B langs komt om orde op zaken te stellen en de waarheid boven tafel te halen. Hij heeft toch zo'n behoefte aan eerlijkheid, dan kan hij dat krijgen ook.

PSies! ;)

Ik zou zeggen dat wanneer hij je niet met rust laat, ze bijvoorbeeld as zondag tijdens de finale even lang komt met D om even te babbelen.

Laat je niet chanteren TS!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:33

Mootje schreef:
TS, Het is geloof ik nog niet tot je doorgedrongen hoe enorm je onder de plak zit bij een getrouwde vent. Blokkeer die enorme looser bij MSN/email, delete al zijn contactgegevens, blokkeer zijn telefoonnummer via je telefoon (of liever nog via je provider).

Ik lees vanaf het begin mee, en jouw posts doen mij twijfelen of je het wel erg vindt.

Weet hij je alsnog te contacteren, laat hem dan heel duidelijk weten dat wanneer hij nog 1 keer contact zoekt, jij contact zoekt met zijn vrouw!

ik ben dus niet de enige die dat gevoel een beetje krijgt.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:36

Hij herkent je nu echt wel hoor, want je zet een stukje mail hier op bokt neer, even zoeken, en hij heeft je :=

Maar goed...
Meis, ik zou hem bellen, duidelijk vertellen dat het echt over is, en dat B. nu nog niks weet, maar over enkele uren wel. Ik zou haar vertellen wat is gebeurd, en waarom? Hij wil de touwtjes in handen nemen, wat je niet moet laten gebeuren.
B. heeft vast wel iets door, waarom je niet meer komt. Ik zou het haar eerlijk vertellen, want vroeg of laat komt ze er toch achter. Met een leugen, of van jou kant: de waarheid.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:36

Ach je houdt er overal wel een paar stalkers op na (heb er op hyves en hier ook genoeg) en die kun je blokkeren. (en moet je ook doen)
Dat hou je toch niet tegen, maar irritant is het wel blijkbaar hebben al die trieste figuren geen eigen leven door het van een ander te gaan lopen verzieken of alles moeten weten.
Maar goed, ik belde gewoon de politie als ik jou was en vroeg om raad, wellicht dat die er iets mee kan.
Je hoeft hem niet meteen aan te geven alleen zijn gedrag is niet acceptabel.
En jij hoeft niet alles te veranderen, omdat 1 zo'n sukkel zich niet kan gedragen. :n
Maar als het echt vervelend wordt zou ik het wel doen! :j

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:37

Kimbaie schreef:
Mootje schreef:

ik ben dus niet de enige die dat gevoel een beetje krijgt.

Ik heb ook exen, en vond het in het begin niet erg hoor, valse hoop of aandacht. Maar je gaat er vroeg of laat echt wel aan onderdoor... Meis, kies voor jezelf, kies voor D.

Bramasole

Wat ik uit je verhaal lees is dat je eigenlijk niemand in je omgeving hebt die hiervan weet (ook dat hij getrouwd is) en je kan helpen om hier uit te komen. Is er een volwassene (niet banketstaaf bedoelt) die je kent welke stevig in de schoenen staat en discreet is? Iemand die dit varkentje wel even voor je wast... Want je kan heel beleeft en duidelijk zijn zonder te ver te gaan. Hij bespeelt jou emoties enorm.

Wil je niemand in vertrouwen nemen dan zou ik alle kracht verzamelen en aangeven dat je inderdaad een bezoekje aan zijn vrouw brengt wanneer hij hiermee blijft doorgaan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, laat hem echt los en laat hem dat ook zien.
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 09-07-10 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

er is niks strelender voor een vrouw dan een man die helemaal over zn toeren is van de "scheiding" "zie je wel, hij houd van me"

nou meis, zal je uit de droom helpen :D het heeft niks met houden van te maken, slechts met macht. Hij vind het niet erg dat hij zijn n..eukertje kwijt is, hij vind het erg dat hij geen macht meer over je heeft...... Een ne..ukertje heeft hij morgen weer nieuw hoor, wees daar maar niet bang voor :D

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:40

Ik ben een tijdje 'onder invloed' geweest van een dergelijk figuur. Daar bedoel ik mee, dat ik wist dat de situatie slecht voor me was, maar dat de aandacht die ik van hem kreeg toch altijd belangrijker leek. Iedere keer als ik ook maar een beetje op hem reageerde bleef hij toch wat 'macht' over me houden. Heel erg vervelend en lastig om van af te komen. Op een gegeven moment heb ik me gerealiseerd dat dit een spelletje van hem was, dat ik niks concreets van hem kon verlangen, dat hij me in weze alleen gebruikte. Allerlei leuke woorden, maar als puntje bij paaltje komt, had ik in 'real-life' niks aan hem.

Ik vind het vergelijkbaar met jou situatie, hij profiteert van een groen blaadje, belooft je toekomstdromen waar niks van komt, en manipuleert je om je in zijn macht te houden. Het ergste is dat alleen buitenstaanders het zien en jezelf iets heel anders voelt.

Wat ik heb gedaan is 2 dagen flink huilen, hem gezegd dat ik om hem gaf en hij niets om mij, en hem geblokkeerd genegeerd en uit mn leven gegooid. Beetje bij beetje werkt niet bij dit soort gevallen, geloof me.

Heel veel succes, het is moeilijk. Vraag steun van je vriendinnen en huidige vriend, zij zijn echt belangrijk voor je en spelen mee in je echte leven! Je kunt het wel!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:43

Wat KiWiKo zegt... :j
Je bent niks anders dan een speeltje voor hem en nu jij uitgespeeld bent en 'zijn' speelgoed afgepakt is zal hij er alles aan doen om het terug te krijgen. (een klein kind dramt ook om zijn zin te krijgen)
Helaas heeft hij geen goeie mama gehad die hem op zo heeft gevoed dat hij snappen kan dat hij er nu te oud voor is geworden en dat hij er iemand ander mee blij kan maken.
Nee, het is een zelfingenomen eikel die alleen maar aan zichzelf denkt, niks anders!

Maar goed, het ligt echt niet alleen bij hem, want jouw gedrag maakt het ook allemaal mogelijk dus pak jezelf ook eens goed aan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:44

Ik heb toen tegen een man gezegd, dat ik hem groot gelijk gaf :) en dat ik helemaal achter zijn beslissing stond om bij zijn vrouw te blijven, en ik wensde hem heel veel voorspoed voor de toekomst............ en ik heb hem ook niet meer benaderd

was niet een goede zet....... na twee weken kwam die hoor.... kan niet meer eten boehoehoehoe.... heeft nog een tijdje geduurd voordat hij in de gaten kreeg dat ik het echt meende :D :D

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 08:49

tja.... gewoon afkappen, negeer die gozer.
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn als je nu ook gek bent op D.?

Waarom blijf je er dan zo in hangen? het komt nu over alsof je het wel makkelijk zo vindt.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:03

Jeetje zeg, ik ga helemaal met mn voorgangers mee, negeren die handel en alle contacten met hem blokkeren. En als je toch wat tegen hem wilt zeggen, idd dat je dan wel even bij hem thuis met iedereen erbij wil praten! Maar ik zou toch nog even tegen D zeggen dat je nog last hebt van een ex, want stel dat ie plots wel voor je neus staat, dan weet D er in elk geval van en kan hij het gelijk voor je opnemen. Hij hoeft niet te weten dat die vent getrouwd is, maar wel laten weten dat het een lastige vent is.

marie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:10

Iedereen bedoelt het goed, maar door te zeggen dat A een loser is, heeft TS waarschijnlijk alleen maar de neiging om hem te verdedigen. Niet dat ik het niet met jullie eens ben wat betreft het gedrag van A, maar ik denk niet dat het TS helpt om in te zien dat hij niet zielig is en dat ze zelf slachtoffer zou kunnen zijn. Haar gevoel voor A is naar mijn idee nog wel aanwezig en als iedereen hem hier afkraakt is ze het niet eens met de reacties en leest ze ze misschien niet eens meer...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:12

Meid wat heb jij jezelf een rad voor ogen laten draaien zeg :oo :oo :oo

Die vent is echt niet goed bij z'n hoofd hoor! Meid geloof me, hij heeft echt nooit de intentie gehad om bij zijn vrouw weg te gaan, dat hebben mannen/vrouwen die er een neukertje op na houden namelijk nooit! Als hij bij haar weg had willen gaan, had hij dat namelijk al lang gedaan! Die slappe excuses dat hij je niets kan bieden zonder zijn vrouw :r

Ik zou eerlijk gezegd eens gezellig op bezoek gaan bij A en B en alles op tafel gooien, hij wil eerlijkheid? Kan ie krijgen!
Als je dat niet doet, verbreek dan al het contact en laat je niet chanteren :n

Ik persoonlijk had het echt heel anders opgelost O:)
NO WAY dat ik een vent een smoes zou geven tegen over zijn vrouw waarom hij mij niet meer ziet, daar voel ik mezelf veels te goed voor! Dan zou ik toch mooi A eens opbellen en het zelf uitleggen :D

Trouwens ik heb ooit eens een soortgelijke situatie gezeten, alleen wist ik niet dat die vent een vrouw had, toen ik daar achter kwam, heb ik die vrouw ingelicht, zij was hier juist heel erg blij mee...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 09:13

marie83 schreef:
Iedereen bedoelt het goed, maar door te zeggen dat A een loser is, heeft TS waarschijnlijk alleen maar de neiging om hem te verdedigen. Niet dat ik het niet met jullie eens ben wat betreft het gedrag van A, maar ik denk niet dat het TS helpt om in te zien dat hij niet zielig is en dat ze zelf slachtoffer zou kunnen zijn. Haar gevoel voor A is naar mijn idee nog wel aanwezig en als iedereen hem hier afkraakt is ze het niet eens met de reacties en leest ze ze misschien niet eens meer...

en daarom zeg ik even tegen TS

Lieve TS, er zijn heel veel mensen die in dat soort slangenkuilen terecht komen, is niet erg, geeft ook niks..... we zijn er allemaal wel een keer ingetuind (althans als je mijn leeftijd bent :D als 20 jarige misschien nog niet) We hebben allemaal wel eens een relatie gehad die achteraf niet zo goed bleek voor ons :) LEERMOMENT :) en dat hoort erbij, dat is onderdeel van het vormen van jezelf.

het enige wat TS moet doen is lering trekken uit deze situatie :) en dat is moeilijk........ kweetut, maar uiteindelijk komt dat wel goed :)