Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxxxiejjj schreef:Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken.Die zat er dus nog leuk in.
Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post, vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder.
BESCHIMMELD
![]()
Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen
wendyashley schreef:Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader, afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ?
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!
een Libello is een mannelijke libel toch?Lijkt me niet zo geweldig!
Wel n Labello
Maar lijkt me dat je die zo kwijt bent.
Ryanne_ schreef:Mirjamsel: Toch vraag ik me af hoe je dat vol houd.. Dan ben ik waarschijnlijk een tegenpol van jou...Ik moet zeggen dat ik al redelijk veel vriendjes heb gehad, en allemaal voor vrij korte duur, waar ik dan wel mee gezoend heb, en geen seks mee gehad. godzijdank
hahah maar ik zou het echt niet gekunt hebben om op mijn 15e al een vriend te hebben waar ik nu nog mee samen geweest zou zijn. en dat hij de enige is waar ik mee gezoend zou hebben.. ik heb zoiets.. dat weetje nooit hoe andere zoenen, en of die van jou wel goed zoent XD hahahah of ligt dat aan mij. Volgens mij zijn er wel meer die er zo over denken. Ik heb nu wel een vriend nog niet zo heel lang. Maar ik heb zoiets. Geniet van het leven nu je jong bent. Later heb je er ook maar 1 (als het goed is)...
Maar wat meisjes op jongere leeftijd er allemaal al instoppen daar wordt ik gewoon naar van.. Bah bah... Dat is nou noooit in mij opgekomen... en ik heb nou ook nooooooit de gedachte gehad van GOH, laat ik mijn mascara er eens instoppen... hahahahah bah bah bah...
Bij mij op school was een meisje van nu 16, die had in de 1ste idd een Labello erin gedaan, maar dat aan 2 mensen verteld en afgelopen jaar het examen jaar, idereen had het er nog over.. meisje was er nu wel overheen maar schaamde zich er eerst wel heeel erg voor...vind dat best sneu als mensen er mee gaan pesten toch..
Voltige96 schreef:ik lees soms de girlz, en heb altijd bij ongeveer de helft van de verhaaltjes echt iets van dit moet wel verzonnen zijn.wat er in stond en ik nooit meer vergeet was iets van:
hallo, ik ben 8 jaar en heb een vriendje van 9
wij willen graag wat meer doe op het gebied
van seks, wat zouden wij kunnen doen?
window schreef:dat is idd echt niet verzonnen als ik kijk bij mijn zusje in de klas
mijn zusje is nu 11 maar vorig jaar al hadden die meiden uit haar klas het al over sex en dat ze der zin in hadden enz enz
dat waren meiden van 9 a 10 jr en bespraken alles tot in details.
mijn zusje is totaal niet zo zij is nog echt een kindje zoals het hoort. gelukkig!
blauw00gje schreef:window schreef:dat is idd echt niet verzonnen als ik kijk bij mijn zusje in de klas
mijn zusje is nu 11 maar vorig jaar al hadden die meiden uit haar klas het al over sex en dat ze der zin in hadden enz enz
mijn zusje is totaal niet zo zij is nog echt een kindje zoals het hoort. gelukkig!
Dan ben ik misschien al ouderwets, maar dat kan toch niet
Moontje1991 schreef:blauw00gje schreef:
helaas de wereld wordt steeds gekker en seks wordt tegenwoordig het punt om erbij te horen.
Zelfs toen ik 10 was 8 jaar geleden zaten er al kinderen in mijn klas die zich daarmee bezig hielde en het wordt alleen maar meer.
blauw00gje schreef:window schreef:dat is idd echt niet verzonnen als ik kijk bij mijn zusje in de klas
Moontje1991 schreef:tja mischien is het bij jullie minder dan hier in noord holland.
Of merken jullie er minder van hier is het altijd druk met kinderen op straat en de taal die er dan uit komt.
Als je uit een boerengehucht komt en niet weet dat het tegenwoordig zo gaat krijg je bijna een hartaanval
MarcoBorsato schreef:Moontje1991 schreef:tja mischien is het bij jullie minder dan hier in noord holland.
Of merken jullie er minder van hier is het altijd druk met kinderen op straat en de taal die er dan uit komt.
Als je uit een boerengehucht komt en niet weet dat het tegenwoordig zo gaat krijg je bijna een hartaanval
Nou ik heb toch 22 jaar in de grote stad in Noord Holland gewoond, maar ik denk dat jij in een ander universum zit oid want wij hebben wel vaker een andere belevingswereld.
roxxxiejjj schreef:Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken.Die zat er dus nog leuk in.
Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post, vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder.
BESCHIMMELD
![]()
Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen
Moontje1991 schreef:Dat is niet verzonnen jo.
Tijden veranderen kinderen worden oversekst ze willen zo snel mogelijk want dan zijn ze hip en stoer en horen ze erbij en anders worden ze gepest.
En niet alleen seks doen ze tegenwoordig hoor ze steken er tegenwoordig alles wat ze kunnen vinden in dat is tegenwoordig hip ofzo.
Of jullie komen allemaal van het boerenland? Of jullie hebben je ogen dicht voor wat er echt gebeurt? of?
(nee ik keur het niet goed maar dat is wel wat kinderen en jongeren tegenwoordig normaal vinden)