Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Re: Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 00:07

Dat iseen domme actie inderdaad.. maar vind t wel zielig voor dat meisje hoor, doet een keer iets doms en wordt er meteen flink meer voor paal gezet.. :o

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 00:09

Arm meisje :(

Ik ben er trouwens wel trots op dat ik "laat" ben. Het meerendeel van mijn vriendinnen heeft al +10 jongens (en meisjes) gezoend en met al meerdere seks gehad. Ik heb sinds mijn 16e mijn eerste en enige vriendje. Terwijl de rest er op los neukt om het maar zo te noemen. Er zijn zelfs wedstrijdjes aan de gang?? Ik hou niet van uitgaan, misschien scheelt dat :)

Ryanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 01:03

Mirjamsel: Toch vraag ik me af hoe je dat vol houd.. Dan ben ik waarschijnlijk een tegenpol van jou... :) Ik moet zeggen dat ik al redelijk veel vriendjes heb gehad, en allemaal voor vrij korte duur, waar ik dan wel mee gezoend heb, en geen seks mee gehad. godzijdank :P hahah maar ik zou het echt niet gekunt hebben om op mijn 15e al een vriend te hebben waar ik nu nog mee samen geweest zou zijn. en dat hij de enige is waar ik mee gezoend zou hebben.. ik heb zoiets.. dat weetje nooit hoe andere zoenen, en of die van jou wel goed zoent XD hahahah of ligt dat aan mij. Volgens mij zijn er wel meer die er zo over denken. Ik heb nu wel een vriend nog niet zo heel lang. Maar ik heb zoiets. Geniet van het leven nu je jong bent. Later heb je er ook maar 1 (als het goed is)...

Maar wat meisjes op jongere leeftijd er allemaal al instoppen daar wordt ik gewoon naar van.. Bah bah... Dat is nou noooit in mij opgekomen... en ik heb nou ook nooooooit de gedachte gehad van GOH, laat ik mijn mascara er eens instoppen... hahahahah bah bah bah...

Bij mij op school was een meisje van nu 16, die had in de 1ste idd een Labello erin gedaan, maar dat aan 2 mensen verteld en afgelopen jaar het examen jaar, idereen had het er nog over.. meisje was er nu wel overheen maar schaamde zich er eerst wel heeel erg voor...vind dat best sneu als mensen er mee gaan pesten toch..

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 08:47

roxxxiejjj schreef:
Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken. :+ Die zat er dus nog leuk in.

Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post :+ , vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder. :+ BESCHIMMELD :+

Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen :+

8)7

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 09:07

wendyashley schreef:
Frikandellen, bifi's, potloden, linialen, geo's, dildo's van oma / moeder / vader :'), afstandsbedieningen, kaarsen, auto's nog suggesties ? :P
Vind het toch wel allemaal net iets te kinky!

een Libello is een mannelijke libel toch? :P Lijkt me niet zo geweldig! :P Wel n Labello :+ Maar lijkt me dat je die zo kwijt bent.

Ik had op de middelbare een meisje in de klas die het met een spuitdeo had gedaan, alleen was ze de dop onderweg kwijt geraakt :D
Haar moeder heeft toen nog haarfijn verslag gedaan tijdens biologie, soort van waarschuwing/voorlichting, al kan ik mij herinneren dat ik er vooral heel erg om moest lachen en dat meisje gedurende de rest van haar schooltijd vaak te vraag kreeg: wat kijk je moeilijk? ben je de dop kwijt?[/quote]

HAHAHAHA das pas banketstaaf joh! :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 09:08

Ryanne_ schreef:
Mirjamsel: Toch vraag ik me af hoe je dat vol houd.. Dan ben ik waarschijnlijk een tegenpol van jou... :) Ik moet zeggen dat ik al redelijk veel vriendjes heb gehad, en allemaal voor vrij korte duur, waar ik dan wel mee gezoend heb, en geen seks mee gehad. godzijdank :P hahah maar ik zou het echt niet gekunt hebben om op mijn 15e al een vriend te hebben waar ik nu nog mee samen geweest zou zijn. en dat hij de enige is waar ik mee gezoend zou hebben.. ik heb zoiets.. dat weetje nooit hoe andere zoenen, en of die van jou wel goed zoent XD hahahah of ligt dat aan mij. Volgens mij zijn er wel meer die er zo over denken. Ik heb nu wel een vriend nog niet zo heel lang. Maar ik heb zoiets. Geniet van het leven nu je jong bent. Later heb je er ook maar 1 (als het goed is)...

Maar wat meisjes op jongere leeftijd er allemaal al instoppen daar wordt ik gewoon naar van.. Bah bah... Dat is nou noooit in mij opgekomen... en ik heb nou ook nooooooit de gedachte gehad van GOH, laat ik mijn mascara er eens instoppen... hahahahah bah bah bah...

Bij mij op school was een meisje van nu 16, die had in de 1ste idd een Labello erin gedaan, maar dat aan 2 mensen verteld en afgelopen jaar het examen jaar, idereen had het er nog over.. meisje was er nu wel overheen maar schaamde zich er eerst wel heeel erg voor...vind dat best sneu als mensen er mee gaan pesten toch..

Om die mascara vervolgens weer lekker op je ogen te smeren! 8)7

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:13

Ik ben ook zeker niet heilig geweest :+ maar begon wel laat. eerste zoen op 14 jarige leeftijd.... Maar mijn eerste sexuele ervaring was toch wel erg vroeg waar ik ook spijt van heb, bijna 16. Maar goddank wat ben ik blij dat ik geen 11 was, dan had ik me echt doodgeschaamd! ik was toen nog bezig met pokemonkaarten en knikkeren :')

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:29

Voltige96 schreef:
ik lees soms de girlz, en heb altijd bij ongeveer de helft van de verhaaltjes echt iets van dit moet wel verzonnen zijn.:o wat er in stond en ik nooit meer vergeet was iets van:

hallo, ik ben 8 jaar en heb een vriendje van 9
wij willen graag wat meer doe op het gebied
van seks, wat zouden wij kunnen doen?

Dat is niet verzonnen jo.
Tijden veranderen kinderen worden oversekst ze willen zo snel mogelijk want dan zijn ze hip en stoer en horen ze erbij en anders worden ze gepest.
En niet alleen seks doen ze tegenwoordig hoor ze steken er tegenwoordig alles wat ze kunnen vinden in dat is tegenwoordig hip ofzo.
Of jullie komen allemaal van het boerenland? Of jullie hebben je ogen dicht voor wat er echt gebeurt? of?
(nee ik keur het niet goed maar dat is wel wat kinderen en jongeren tegenwoordig normaal vinden)

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:44

dat is idd echt niet verzonnen als ik kijk bij mijn zusje in de klas
mijn zusje is nu 11 maar vorig jaar al hadden die meiden uit haar klas het al over sex en dat ze der zin in hadden enz enz :+
dat waren meiden van 9 a 10 jr en bespraken alles tot in details.
mijn zusje is totaal niet zo zij is nog echt een kindje zoals het hoort. gelukkig!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:50

window schreef:
mijn zusje is nu 11 maar vorig jaar al hadden die meiden uit haar klas het al over sex en dat ze der zin in hadden enz enz :+
mijn zusje is totaal niet zo zij is nog echt een kindje zoals het hoort. gelukkig!

Dan ben ik misschien al ouderwets, maar dat kan toch niet :\

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:57

blauw00gje schreef:
window schreef:

helaas de wereld wordt steeds gekker en seks wordt tegenwoordig het punt om erbij te horen.
Zelfs toen ik 10 was 8 jaar geleden zaten er al kinderen in mijn klas die zich daarmee bezig hielde en het wordt alleen maar meer.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 09:59

Moontje1991 schreef:
blauw00gje schreef:

helaas de wereld wordt steeds gekker en seks wordt tegenwoordig het punt om erbij te horen.
Zelfs toen ik 10 was 8 jaar geleden zaten er al kinderen in mijn klas die zich daarmee bezig hielde en het wordt alleen maar meer.

Pff. Ik kan me dat echt niet voorstellen :n

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 10:06

blauw00gje schreef:
window schreef:

Dan ben ik ook ouderwets en ik ben 18! :')

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:07

tja mischien is het bij jullie minder dan hier in noord holland.
Of merken jullie er minder van hier is het altijd druk met kinderen op straat en de taal die er dan uit komt.
Als je uit een boerengehucht komt en niet weet dat het tegenwoordig zo gaat krijg je bijna een hartaanval

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:33

Moontje1991 schreef:
Of merken jullie er minder van hier is het altijd druk met kinderen op straat en de taal die er dan uit komt.
Als je uit een boerengehucht komt en niet weet dat het tegenwoordig zo gaat krijg je bijna een hartaanval

Nou ik heb toch 22 jaar in de grote stad in Noord Holland gewoond, maar ik denk dat jij in een ander universum zit oid want wij hebben wel vaker een andere belevingswereld.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:50

MarcoBorsato schreef:
Moontje1991 schreef:

Nou ik heb toch 22 jaar in de grote stad in Noord Holland gewoond, maar ik denk dat jij in een ander universum zit oid want wij hebben wel vaker een andere belevingswereld.

laat me raden alkmaar?
En tja de een ziet wel wat er om hem heen gebeurt en de ander sluit zijn ogen voor alles wat in zijn ogen niet kan.
En trouwes lees dit topic is door ik ben lang niet de eenige die inziet dat 10 jarige al aan seks doen en er vanalles insteken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:55

Alkmaar, Amsterdam en London. Heb 4 jaar in het basisonderwijs gewerkt. Er zullen vast wel kinderen zijn die er erg mee bezig zijn maar dat is meer uitzondering dan regel.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:01

roxxxiejjj schreef:
Ik las vroeger iets in de girlz van een meisje dat vanalles gedaan had met een bifi worst, en er was een stukje afgebroken. :+ Die zat er dus nog leuk in.

Mijn redenatie: hij zit erin, je schrijft die brief. Duurt ongeveer 2dagen met de post :+ , vervolgens moet de brief gelezen worden. Dan gaan ze het blad maken, eer dat ie uitkomt ben je een maand verder. :+ BESCHIMMELD :+

Ik betwijfel of je dat soort dingen serieus moet nemen :+

Die stond eeuwen geleden ook al eens in de break out of de hitkrant. Ik had em in ieder geval al een keertje gelezen toen ik een jaar of 13 was en dat is toch al wel zo'n 13 jaar geleden. Misschien dat ze soms ook oude inzendingen opnieuw gebruiken? Apart in ieder geval dat ie ook in de Girlz heeft gestaan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:04

Ik woon in de randstad en ik heb nog nooooit iets gemerkt van kinderen van 8 jaar... ja... rotjochies die geleerd hebben te zeggen ' meisje wil je me pijpen' wat ook al erg is, maar geen daad is.... Ik kom in amsterdam, leiden en denhaag.... wel merk ik dat meisjes tussen de 12 en 16 kleren dragen en make up op hebben die ik niet eens durf te kopen :=

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:52

Moontje1991 schreef:
Dat is niet verzonnen jo.
Tijden veranderen kinderen worden oversekst ze willen zo snel mogelijk want dan zijn ze hip en stoer en horen ze erbij en anders worden ze gepest.
En niet alleen seks doen ze tegenwoordig hoor ze steken er tegenwoordig alles wat ze kunnen vinden in dat is tegenwoordig hip ofzo.
Of jullie komen allemaal van het boerenland? Of jullie hebben je ogen dicht voor wat er echt gebeurt? of?
(nee ik keur het niet goed maar dat is wel wat kinderen en jongeren tegenwoordig normaal vinden)

Mwah ik zie het hier niet gebeuren, ik woon in de regio rijnmond, dus erg stads. :+ En zo oud ben ik zelf nou ook weer niet. Dus ik denk dat het merendeel van die verhalen echt verzonnen is

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:55

ik heb eens iets gelezen over een kaars die was afgebroken :') sindsdien had ze groene afscheidein :=

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:56

lifaya schreef:
ik heb eens iets gelezen over een kaars die was afgebroken :') sindsdien had ze groene afscheidein :=

Bah 8)7 Aan de ene kant vind ik het zo wel grappig, maar als je je voorsteld dat dit echt gebeurd ga je toch bijna over je nek? :+

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:36

Als ik nu kijk hoe iedereen bij mij op school was 6 jaar geleden, toen ik in de brugklas kwam en de brugklassers van nu... Dat is echt een groooot verschil!

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:47

hoe bedoel je dat dan? wat is er zo anders?

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:57

De G!rlz heeft altijd zulke verhalen... Zullen vast wel wat lolbroeken zijn die het voor de lol sturen. Ik neem het niet zo serieus. :+