Marktplaats AAAARGH!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Re: Marktplaats AAAARGH!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:15

Zijn er hier ook mensen die dingen die ze op MP ervaren,
Zoals:
Heel laag bieden,
Niet reageren
Niet komen op dagen
enz

Ook hier op bokt ervaren?

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:32

uhm nou er zou naar mij geld over gemaakt worden door 2 pers. maar dat heb ik nog niet gehad en we zijn nu 3 dagen verder.. bijna net zo irritant!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:35

#$%#$% hier nog 1.
heel duidelijk in mn advertentie van mn ipod;
hij gaat niet voor onder de 100,- weg.
krijg ik een mailtje;
aangezien je hem toch niet gebruikt, mag ik hem voor 70 ,- :+
_-:(

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 11:48

HTM schreef:
Zijn er hier ook mensen die dingen die ze op MP ervaren,
Zoals:
Heel laag bieden,
Niet reageren
Niet komen op dagen
enz

Ook hier op bokt ervaren?

Via bokt heb ik bijna nooit problemen gehad.
Ik maak netjes geld over, en na 2 dagen heb ik het binnen.

Wel een aantal keer dan er niet wordt gereageerd op berichten.
En ook als er bijv. in de advertentie staat dat het zo goed als nieuw is. Ik het krijg met haren, veel gebruikerssporen en dingetjes kapot

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 13:00

Celiien schreef:
#$%#$% hier nog 1.
krijg ik een mailtje;

Och, dat wil ik ook nog weleens proberen. Brutalen hebben de halve wereld :). Zeker met dingen die er al langer opstaan wil ik nog weleens proberen of ik hem kan krijgen voor wat minder dan de vraagprijs.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 14:50

Vjestagirl schreef:
Celiien schreef:
#$%#$% hier nog 1.
krijg ik een mailtje;

Och, dat wil ik ook nog weleens proberen. Brutalen hebben de halve wereld :). Zeker met dingen die er al langer opstaan wil ik nog weleens proberen of ik hem kan krijgen voor wat minder dan de vraagprijs.

70 euro bij iets wat 100 moet kosten is een heel redelijk bod vind ik hoor. En zeker als het al langer te koop staat wil een verkoper echt nog wel zakken met de prijs.

Maar vraag je 900 voor een zadel en bieden ze 175, tja, dan ga ik echt niet akkoord.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 14:55

Voor iets dat er 5 minuten opstaat :+ ?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:12

Celiien schreef:
Voor iets dat er 5 minuten opstaat :+ ?

Proberen kan altijd!

Ik heb een aantal zadels verkocht, en k zet ze er altijd op voor €50 meer dan dat ik hebben wil, mensen bieden toch...

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:39

€50,- kan nog. Je doet de prijs automatisch hoger omdat je weet dat ze er toch onder gaan bieden. Ik had mijn schoolboeken erop gezet, 13 stuks, allemaal nieuw gekocht en als vraagprijs €300. Nieuwprijs is rond de €550,- Bied er een meisje €150 over de mail. Ze had er even over nagedacht en dit leek haar wel redelijk. Nou bekijk het maar mooi haha :o Dan hou ik ze nog liever zelf. Ze zijn trouwens, als het goed is, verkocht voor 280. Meisje mailt alleen niet zo snel terug en geen tel. nummer helaas.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:54

nou van dat niet terug mailen word je ook gek via marktplaats.. ik zet altijd me nummer erbij met het vriendelijke verzoek of ze willen bellen omdat dat sneller gaat om iets af te spreken maar iedereen blijft lekker eigenwijs mailen! Om gek van te worden!

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:12

Bellen kost geld :')

Telstar2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:30

Wat denk je van een bedrag overeen komen, persoon komt het ophalen en geeft je minder geld dan afgesproken. Uiteraard op aangesproken, meneer keek zogenaamd raar op zn neus, dan zult u mij wel verkeerd verstaan hebben... Uiteindelijk wel het geld gehad na de woorden: u kunt het bedrag betalen dat we overeen zijn gekomen of anders haal ik persoonlijk de spullen weer uit uw auto...
En dat zo iemand dan dus weet waar je woont.. brrrr!!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:33

Dat heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt, wel een man/jongen die wou weten of je met een fietsbroek kon paardrijden en vervolgens krijg ik zijn geval in gepakt in fietsbroek mega groot op mijn scherm.
Vond ik ook niet erg grappig. }:0

Telstar2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:36

Jakkes :( Wat heb je toch vreemde mensen op de aardbol rondlopen. Die is denk ik op wat anders uit geweest..
Laatst bijgewerkt door Telstar2000 op 29-07-10 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:38

Mijn broertje heeft vorige week wat gekocht t.w.v. 90,- op Marktplaats, maar vervolgens helemaal niks meer van gehoord, hij is dus hardstikke opgelicht.. :\

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 17:42

Het is soms echt irritant op MP
Ze bieden ga je akkoord en dan hoor je niks meer.
Of ze bieden 1/4 van je vraagprijs.

Op Bokt
Ook dat ze laag bieden want ze vinden het te duur.
Niet reageren op mail.

Het is net of ze denken dat ze het voor bijna niks kunnen krijgen en ik betaal er wel duur voor. En mijn spullen zijn allemaal z.g.a.n.

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:01

Ik heb wel dat als ik terug mail dat ik geen intresse meer heb, ik of een hele preek krijg. Of hij wordt genegeerd.
Dus dan heb ik er op een geven moment ook geen zin meer in om te zeggen dat ik geen intresse meer heb, en het maar gewoon laat.
Vind het vrij netjes om het even te melden, maar om dan steeds maar een preek met "nare woorden" terug te krijgen..
Zeg dan gewoon bedankt voor het melden oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:48

Ik heb de afgelopen week op bokt een paar keer gehad dat ik een pb stuurde met dat ik interesse had.. En vervolgens niks meer terug krijg. En wel pb's lezen en online komen. Ja.. Graag of niet he. :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:49

Dat heb ik op marktplaats ook heel erg vaak..
Op bokt krijg ik meestal wel reactie terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:56

Heb trouwens ook een keer gehad dat ik via bokt iets had verkocht, en steeds een pb stuurde wanneer ik het geld binnen had/het pakketje verstuurde/track en trace code, etc. En vervolgens geen enkele pb dat het binnen is ofzo. Vind ik ook nogal apart eigenlijk. :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:59

Dat heb ik ook een aantal keer meegemaakt..
Vraag er altijd om of ze willen mailen als het binnen is.
Vaak hoor ik dan ook gewoon niks meer, denk dan ook maar altijd 'Geen bericht is goed bericht' :')

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:15

Ik heb vaak op MP dat mensen bieden, mail je de volgende dag dat ze het mogen hebben voor die prijs zeggen ze "nee ik heb al wat anders gekocht".....

Maar ook hele goede ervaringen hoor.
Vandaag nog, krijg een mail heb je dat hoofdstel nog.
Dus terug gemailt dat ik hem heb, en wat het kost ook om te verzenden.
Akkoort gegaan, direct geld overgemaakt, en morgen hebben ze het hoofdstel (mist TNT nu nog meewerkt :P )

Dus het kan ook goed *D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:48

argh weer vele irritatie. had met een man afgesprokend at ik zn iphone ging kopen, dat was maandag. hij zou de volgende dag bellen zodat we een dag voor het ophalen zouden afspreken. natuurlijk niet gedaan en dinsdagmiddag maar een sms gestuurd. ja hij was nu op het werk, zou die avond terugbellen. ondertussen nog steeds niets gehoord, en maar besloten wat anders te zoeken. mocht hij bellen en ik had nog niks prima, maar anders jammer dan :')

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:22

Gadver word er zo moe van. Ik heb spullen op MP staan en geen reactie. Never niet...Zo duur ben ik toch niet!! :(

En dan vandaag..door omstandigheden besloten om mijn kippenpopulatie te halveren. Hartstikke lieve dames, een paar leggen eieren. Krijg reactie via mail van 1 met een boerderij. Helemaal blij, maar was nog film kijken, dus even later bellen.
Neemt een man op, ik me voorstellen en vertellen over de mail. Begint hij stotterend over: ja is mijn zoon en die is nu net weg kippen halen voor de helft van de stukprijs die ik vraag...

-:(- Wat een k*tsmoes!!!!! Die banketstaaf zal ook wel niet bellen om te melden dat hij geslaagd is ofzo...BAH

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 20:44

Laatst had ik ook iemand die alles van mij wilde overnemen voor de vraagprijs.
Kreeg later wel netjes een mail dat ze al wat anders had, maar vind het toch raar na 2 uurtjes ofso..
Maarja nu komt er donderdag iemand kijken bij de spullen, hoop dat ik er dan vanaf ben :')