Wat een verhaal, Urielle. Goed gedaan, wat een knappe meid.
Van harte gefeliciteerd.
Cyntje
Geplaatst: 11-06-10 15:11
Urielle schreef:
Bedankt allemaal! Cyntje, de mijne braken in een winkelstraat...
Oh dus je bent ook zo'n bofkont Ik geneerde me kapot, lag een dikke plens en iedereen keek me aan of kwamen me feliciteren terwijl ik zoiets had van Huh? Waarom? Was duidelijk overdonderd door mijn vieze natte broek
Amy77
Geplaatst: 11-06-10 15:13
Vn harte gefeliciteerd..en je kijkt niet eens vermoeid, alsof je dr zo door de ooievaar gepaast kreeg Mooie naam voor een mooi meisje
hihi, doet me denken aan een aantal jaren terug. Een vreindin van mn ex, eerste kindje..staat de was te doen ook in badkamer en krijgt weeen, belt verloskundige op en die zegt haar "oh dat kan nog een hele poos duren, doe maar rustig aan" dr telefoon weggelegd en doorgegaan met de was..waar zij vervolgens staat te bevallen met dezelfde details als jij die hebt, haha..kindje in de was tregen zich aan gehouden en met de navelstreng er nog aan, naar de telefoon gewaggeld om dr vriend te bellen..die geloofde er niets van, totdat hij het kindje hoorde jengelen. Verloskundige kwam en sja, zo je eerste kindje ter wereld brengen..ai..
Vue
Geplaatst: 11-06-10 15:14
Djeez wat een verhaal! Bizar, en wat is intuïtie toch een mooi iets, dat je zo juist gehandeld hebt!
Van harte, lekker genieten nu!
Balou_k
Geplaatst: 11-06-10 15:17
amai, het zal je maar gebeuren !! Moest stiekem wel lachen, en wat een lief babytje
Van harte gefeliciteerd!! En wat een prachtige lieve kleine schat zeg! Fijn om nog een verhaal te horen te krijgen waarbij het kind er eerder was dan gedacht, ipv al die horrorverhalen.
franka75
Geplaatst: 11-06-10 16:39
ha hoe krijg je het voor elkaar, maar ergens ook welheel erg mooi om mee te maken en dan die vroedvrouwen haha, to late. gefeliciteerd met deze heldenbevalling
elias
Geplaatst: 11-06-10 16:39
jeetje zeg, wat een verhaal! dit is echt een verhaal dat je later blijft vertellen aan je kind geloof ik en natuurlijk gefeliciteerd!