) nooit zulke grappen hadden, haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dan zie je toch zo dat het een 1 april grap is..
en toen bleek het een grap te zijn.
fenna1995 schreef:wat idioot.dan zie je toch zo dat het een 1 april grap is..
wij moesten op de basisschool allemaal een stoel meenemen omdat de oude stoelen 'gerepareerd' moesten worden. Dus wij de dag van te voren op álle stoelen briefjes plakken wat er aan mankeerde en alle stoelen van groot naar klein zetten, op kleur, weet ik het wat.en toen bleek het een grap te zijn.
Lailaa schreef:Hahah dit is echt leuk,
dit deden ze dus nooit bij mij op school.
ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus.
} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg..

xmiloux1 schreef:Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap {ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus.
} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg..
love_western schreef:xmiloux1 schreef:Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap {ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus.

fenna1995 schreef:xmiloux1 schreef:Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
die is best wel banketstaaf.
Maar mensen echt pijn doen vind ik wel banketstaaf, maar dit vind ik nog gewoon kunnen.

klijnliesje schreef:Mijn zoon van 11 krijgt briefje mee van school.
Beste ouders...
wij willen u van het volgende feit op dehoogte stellen. Het toilletpapier gebruik op school is drastisch gestenegen de afgelopen maanden.
De rollen zijn niet meer aan te slepen.Gezien de gestegen kosten voor papier zien we ons , vanaf morgen, genoodzaakt om u te vragen de kinderen hun eigen toiletrol mee te laten brengen. De rollen zullen in de klas door de groepsleerkracht voorzien worden van de naam van u kind.......
ik word hier sprakeloos van....![]()
![]()