Dit geloof je niet....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:29

pfoe, jammer dat wij vroeger (paar jaar geleden :+ ) nooit zulke grappen hadden, haha :')

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:33

Wij moesten ooit in zwemkleding naar school komen, we hadden een keer meegedaan aan opnames voor iets van het WNF (tegen het koraal weghalen). En ze zeiden dat het opnieuw moest worden opgenomen alleen dan iedereen in zwemkleding.. Dus daar kwam iedereen aan op 1 april in zijn/haar zwemkleding, en toen werd ons verteld dat het 1 april was... :+

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:34

Haha, hoe kan je nou denken dat zoiets serieus is?! :+

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:36

wat idioot. := dan zie je toch zo dat het een 1 april grap is..

wij moesten op de basisschool allemaal een stoel meenemen omdat de oude stoelen 'gerepareerd' moesten worden. Dus wij de dag van te voren op álle stoelen briefjes plakken wat er aan mankeerde en alle stoelen van groot naar klein zetten, op kleur, weet ik het wat. :') en toen bleek het een grap te zijn. :+

Lins_Vetra

Re: Dit geloof je niet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:44

_O-

chelss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:48

hahahahaha geweldig!
ik dacht eerst nog van menen ze dat nou serieus
lees ik dat het morgen 1 april is hahaha! :P

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:49

Hahah dit is echt leuk,
dit deden ze dus nooit bij mij op school. :+

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:50

whahahahahahahaha dat zal vast een 1 april grap zijn wel een goeie :D

Drrrassic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:52

Oh geweldig, ik lach me slap. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:53

fenna1995 schreef:
wat idioot. := dan zie je toch zo dat het een 1 april grap is..

wij moesten op de basisschool allemaal een stoel meenemen omdat de oude stoelen 'gerepareerd' moesten worden. Dus wij de dag van te voren op álle stoelen briefjes plakken wat er aan mankeerde en alle stoelen van groot naar klein zetten, op kleur, weet ik het wat. :') en toen bleek het een grap te zijn. :+

dat moet me zusje ook.

Dus bedankt voor de tip :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:57

Lailaa schreef:
Hahah dit is echt leuk,
dit deden ze dus nooit bij mij op school. :+

Bij mij ook niet }:0

Wel hoorde ik vandaag op stage(groep 3) dat alle kinderen morgen een grote fles water mee naar school moeten nemen, omdat een bedrijf gaat werken aan de leidingen en het water gaan afsluiten..

Maar dat vind ik nu ook wel verdacht eigenlijk :')
Laatst bijgewerkt door Aranel op 31-03-10 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:57

haha nou dat zal inderdaad wel een grap zijn !:P

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:59

Haha wel geweldige grap! Je trapte er ook echt in..
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap { :+ ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus. :P} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg.. :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:01

Wij hebben onze leerlingen vorig jaar op sokken/ pantoffels laten komen omdat onze vloeren net in de was gezet waren :D

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:04

hahaha ik dacht die zijn echt gek op jullie school :P
maar ik had dus ook zo snel nie door dat het morgen 1 april is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:09

xmiloux1 schreef:
Ik had 2 jaar terug is een keer een hele goeie 1 april grap bij m'n vader uitgehaald. Hij had is een keer auditie gedaan voor een soap { :+ ik weet 't ....} maar toen was hij het niet geworden uiteindelijk.. Toen had ik een site gevonden waar je vanaf een anderpersoon een email kon sturen. Dus ik had een hele nette e-mail geschreven dat de redactie van die soap toch wel interesse in hem had en dat hij volgende week zondag {1 april dus. :P} terug mocht komen om nog is auditie te doen. Dus hij zondag ochtend heel erg vroeg op, ondertussen al heel trots aan al z'n vrienden collega en familie verteld. In z'n netste pak naar de auto, en daar lag een briefje van; 1 april! Ik stond natuurlijk met een big-smile voor het raam, haha wat had ik gelachen zeg.. :P

_O-

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:10

Ooo echt leuk al die grappen!
Waarom heeft mijn school nooit zoiets gedaan :'(

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:12

love_western schreef:
xmiloux1 schreef:

_O-

die is best wel banketstaaf. :=

caroliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:17

:')
Wij hadden ook een keer zo'n flauwe grap, kregen we een briefje mee dat iedereen een eigen bureaustoel mee moest nemen.

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:22

fenna1995 schreef:
xmiloux1 schreef:

die is best wel banketstaaf. :=

Haha ik vond 't opsich wel een goeie, mn vader kon daar heus wel tegen hoor. ;) Maar mensen echt pijn doen vind ik wel banketstaaf, maar dit vind ik nog gewoon kunnen. ;)

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:24

1 APRIL!!!!! :j

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:48

Hahha ik dacht ook meteen aan 1 april..

Arme ts ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:49

Hmm me zusje is nu hele plannen aan het bedenken om de juffen terug te pakken _O-

en ze is nu echt niet van plan om een stoel mee te nemen _O-

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:57

Kindje van mijn werk heeft die brief ook gekregen _O-

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:00

klijnliesje schreef:
Mijn zoon van 11 krijgt briefje mee van school.

Beste ouders...
wij willen u van het volgende feit op dehoogte stellen. Het toilletpapier gebruik op school is drastisch gestenegen de afgelopen maanden.
De rollen zijn niet meer aan te slepen.Gezien de gestegen kosten voor papier zien we ons , vanaf morgen, genoodzaakt om u te vragen de kinderen hun eigen toiletrol mee te laten brengen. De rollen zullen in de klas door de groepsleerkracht voorzien worden van de naam van u kind.......

ik word hier sprakeloos van.... 8)7 _-:( ~~}>

Wij hebben net dezelfde gekregen.... :+