NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 14:15

Nu ja .. ben natuurlijk erg boos op neefje
Maar het is niet helemaal mijn taak om hem te straffen

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vriend eerst gevraagd heb het jochie uit de slaapkamer te verwijderen want anders stond ik niet helemaal voor mezelf in ....
Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat dit echt niet kon en dat hij mij heel verdrietig maakte waarop hij heel erg moest huilen dat hij mij verdrietig maakte en dat hij dat helemaal niet wou en dat hij alleen maar wou helpen omdat hij dat gehoord had
Ik moest namelijk even uitrekenen wanneer ik daar even finacieel de ruimte voor had om naar de kapper te gaan
Nu ja , dit heeft hij opgevangen
Jochie is vorige week 6 geworden en daarom mocht hij een nachtje komen slapen zodat we er lekker de hele dag met hem op uit konden
En wat betreft de leeftijd en dingen kunnen/snappen dat is iets wat ik echt niet weet gezien ik zelf geen kinderen heb

Foto komt eraan maar daar moet ik even aan toe zijn :o

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:17

Jeetje wat verschrikkelijk van je haar. Echt respect voor je dat je zo rustig bent gebleven! Heel veel sterkte :(:)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:18

Jeetje mina, dan schrik je je idd rot! Succes met alles...

Loody

ah gossie, arm mannetje zal vast geschrokken zijn.

Maar jeetje ik kan me heel goed voorstellen dat jij even niet voor jezelf in stond...

Ilsemarie

hij heeft ingezien dat dit niet de bedoeling was, denk niet dat hij het nog een keer doet, het is en blijft toch een kind... goed dat je hem hebt verteld dat je er verdrietig van wordt, denk dat hij goed begrepen heeft dat hij het lief bedoelde maar het toch een beetje verkeerd is gegaan.

neus anders eens hier doorheen, korte kapsels kan je binnen een paar maanden wel dragen denk ik, een paar cm zijn snel gegroeid.
http://www.kapsels.net/kortekapsels.htm

mijn korte kapsel:
http://94.100.118.43/902800001-90285000 ... 49y_1.jpeg

Mloes

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:21

Jeeetje!!! Moest er niet aan denken dat mijn lange haren worden afgeknipt :( Echt superbalen! En ook wel dubbel; het jochie bedoelde het dus goed.. Het heeft alleen niet 'goed' uitgepakt zoals hij hoopte.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:22

Zo dat kind zou er bij mij niet meer levend vanaf komen. :(

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:23

Jeetje, ik kan hier echt niet om lachen hoor, Vreselijk! je zou dat kereltje iets aan doen :oo !

Sterkte....

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:24

Jeetje dan is echt een nachtmerrie ja. Mijn dochter heeft het ook is gedaan, maar wel bij haarzelf. Ze was boos op sinterklaas.
Ze kwam 's ochtends naar de slaapkamer en had nog maar 2 of 3 lange plukken op haar hoofd. Sommige plekken waren tot op haar huid afgekipt. Ze moest ook zo nog 1 dag naar school want ze heeft het in het weekend gedaan en op Maandag was de kapper dicht :Y)

Heel veel sterkte hoor en hoop dat de kapper er wat van kan maken. Misschien excstensions ? De moeder van je neefje kan dan misschien het via haar verzekering betalen?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:24

:oo ik ben bang dat mijn neefje ook mijn handjes had leren kennen ...sorry maar dit is behoorlijk fout en ook en opvoedkundige fout hopelijk leert ie ervan

sterkte

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:28

Wat erg! Misschien een pruik of extensions?
Zou toch eens een afspraak maken bij de kapper.
Ik wil de foto ook graag zien, vind het wel écht heel errug voor je!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:28

Coentjuh schreef:
Zo dat kind zou er bij mij niet meer levend vanaf komen. :(

Bij mij ook niet. Echt verschrikkelijk zeg, hopelijk maakt de kapper er iets moois van!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:29

Oei dat is echt een grote nachtmerrie zeg.. En hij zal ook wel behoorlijk geschrokken zijn, hij snapt natuurlijk ook niet goed wat hij aanricht op zo'n moment. Je hebt het wel netjes opgelost.
Ik zal naar de kapper gaan om te kijken of ze een model kunnen knippen dat het over de korte stukken heenvalt. Ze kunnen er altijd iets beters van maken dan dat het nu is moet je maar denken.
Good luck :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:33

Lynske78 schreef:
Het is natuurlijk wel vervelend. Maar er zijn mensen(ook vrouwen) die door een of andere aandoening echt kaal worden of kale plekken krijgen en waarbij het haar nooi meer terug groeit. Die zouden wel met jou situatie willen ruilen.
Dan heb je reden om te huilen vind ik. Gelukkig groeit het bij jou gewoon terug.

Dit vind ik wel een erg onaardige reactie zeg! Ook bij (ik neem aan dat je kankerpatienten bedoeld?) kan het haar gewoon weer terug groeien, en daarbij is dat niet te vergelijken met deze situatie, dus ik snap ook niet dat je dat aanhaalt.

Ts wilde zelfs haar haar doneren! Dus als haar neefje het niet afgeknipt had, hadden er weer pruiken gemaakt kunnen worden voor die mensen waar jij het over hebt in je post. Ts heeft het hart dus op de juiste plaats zitten en wat mij betreft had jouw post daarom wel iets van medeleven kunnen bevatten.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:34

Ik zou ook zeker voor de vergoeding bij zijn ouders aankloppen, neem aan dat zij wel normaal verzekerd zijn en dan kan jij je haar enigszinds laten fatsoeneren.
Als ik de moeder van dat jochie was geweest (gelukkig is dat niet zo) zou ik dat ook meteen zelf aangeboden hebben.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:36

Meiske toch... omg... wat is dit ERG! Dit zijn echt geen grappen meer joh.

Ik zou wel degelijk met de moeder van het joch proberen af te spreken of het kappersbezoek oid door haar betaalt kan worden. Dat zou nog wel het minste zijn...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:37

Ik ben het trouwens ook helemaal met Itsme eens.
Dit is geen topic over kanker patienten.
Heel erg, begrijp me goed, maar deze twee dingen kun je absoluut niet met elkaar vergelijken.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:39

Onassa schreef:
Ik ben het trouwens ook helemaal met Itsme eens.
Dit is geen topic over kanker patienten.
Heel erg, begrijp me goed, maar deze twee dingen kun je absoluut niet met elkaar vergelijken.

Gaat ook niet over kanker maar over een andere ziekte waardoor je (al) je haren verliest.

Dennis12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:39

Jeetje.... niet te geloven..
je mag héél blij zijn dat dit gebeurt is en geen andere dingen met die schaar.

Hopelijk kan er nog iets van gemaakt worden!
ben benieuwd naar een foto, wie weet hebben wij nog tips voor je.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:41

Ik zou het kind vermoord hebben (heb ruim 70 cm lang haar) dus ik vind het al heel erg bewonderenswaardig dat je dat niet gedaan hebt.

Ik zou precies hetzelfde hebben als jij, doodsbang om naar de kapper te gaan (ontkenningsface). Het beste is denk ik om een vriendin te bellen die je mee kan slepen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:46

Jeetje zeg.. Vind het heel knap en netjes hoe je hebt gereageerd.. Ik zou ook gigantisch boos zijn, maar ook wel (later) beseffen dat het kind het 'goed' bedoelde.. Van een kind van 6 kan je niet helemaal verwachten dat ie de (emotionele) 'waarde' van een mooie bos haar weet in te schatten.. En al helemaal niet de gevolgen van wat ie heeft gedaan..

Heel veel sterkte en mijn advies is ook om asap naar de kapper te gaan..

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:47

vreselijk, ik zou volgens mij gillend gek worden als ze mijn haar af zouden knippen.
ik hoop dat de kapper goede tips heeft zodat je weer een beetje een normaal kapsel hebt.
*probeert zich in te beelden hoe jij er uit moet zien nu*

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:48

ik zou ook heel erg kwaad geweest zijn.

@ts: ik hoop dat je een leuk kort kapsel vind zodat je terug rustig kan sparen voor lange haren.
hopelijk combineert je neefje schaar en haar niet snel meer (tenzij hij kapper wil worden). arme joch wou helpen en dat is een beetje rot uitgedraaid.

@Mooncloe en Lynske78: het is toch niet omdat ts geen ziekte heeft dat ze niet heel verdrietig/boos mag zijn om wat haar nu overkomen is...sjonge jonge

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:49

Relaxed schreef:
Van een kind van 6 kan je niet helemaal verwachten dat ie de (emotionele) 'waarde' van een mooie bos haar weet in te schatten.. En al helemaal niet de gevolgen van wat ie heeft gedaan...

vind ik wel hoor!

van een kind van 4 niet.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:54

Nou, mijn dochtertje van zes weet dondersgoed dat er niet in haren geknipt wordt en waar ze een schaar wel of niet voor mag gebruiken, ik hoef echt geen scharen te verstoppen voor haar :n

Maar dat maakt het voor jou niet minder erg.....
Ik zou inderdaad eens kijken of ze geen extensions of zo van je eigen haar kunnen maken en zou het ook even bij de verzekering van het jongetje (zijn ouders) melden om de kapperskosten te declareren.