Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:Ik woonde vroeger in een klein dorp, naast een zonderlinge man van een jaar of 50 in zijn compleet maar dan ook compleet verwaarloosde boerderijtje. Onvoorstelbaar, zoeentje waar ze tvprogramma's over maken. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Stoeptegels op zand op de keukenvloer, meubels die rechtstreeks uit de rommelmarkt leken te komen, grote vochtkringen in het plafond overal, losse lappen vloerbedekking in de kamer, tijdschriftfoto's nog origineel uit de jaren 60 met plakband aan de muur gehangen...het was er wel vies, maar niet extreem vervuild, overigens. Er was gewoon 50 jaar niets meer aan de inrichting gedaan.
Ging ik in de voortuin bezig, dan ging hij ook 'iets' in de voortuin doen. Wilde gewoon een praatje maken.
Ik had zelf een erf waar je ca 50 m naar achteren moest lopen om bij de schuur te komen. Dat was 's avonds echt pikkedonker.
Ik ben weleens naar achteren gelopen en dan hoorde ik ineens een hele lage, diepe stem vlak in mijn oor: "Búúúúúrvrouw"
Stond ie ineens vlak achter me. Kreeg ik bijna een hartverzakking want ik had hem nooit horen komen.
Of ik ging paardrijden en hij was daar dan ergens wandelen en dan maakte hij stiekem foto's van je en gooide hij dan in je bus. Bleek hij wel met meer mensen te doen, hoorde ik later.
Toch was dit geen stalker. het was gewoon een wereldvreemde, beetje eenzame zonderling die niks van je wilde maar wel een heel vriendelijke, goede man was. Ik ben er ook weleens binnen geweest en dan was hij heel aardig en ook wat verlegen. (Ik was wel vies van het koffiekopje). Hij was heel gul en deed geen vlieg kwaad.
Eigenlijk heb ik er 9 jaar met heel veel plezier naast gewoond.
_Ella_ schreef:beantsje schreef:Of ik ging paardrijden en hij was daar dan ergens wandelen en dan maakte hij stiekem foto's van je en gooide hij dan in je bus. Bleek hij wel met meer mensen te doen, hoorde ik later.
.
Zou me niet verbazen als dit een op een vreemde manier, poging tot aardig doen geweest is