Ik kan alleen maar hopen dat hij(buschauffeur) erin geluisd wordt door zijn collega's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ylva schreef:Heb vandaag helemaal wat moois. Hier in drenthe en groningen zijn de bussen nog niet uitgerust met de chiplezers/scanners. Word ik vandaag doodleuk door de buschauffeur van zo'n Qbuzzz lijndienst (kleine taxibus) verteld dat hij een mail heeft gehad dat de chipkaarten niet meer worden geaccepteerd, maar dat er gewoon een kaartje moet worden gekocht.. en nu komt het, als er wordt gecontroleerd moet er per passagier 150 euro boete worden betaald. Sorry hoor, maar ik vind het belachelijk. We krijgen die snertkaart opgedrongen. Die stomme bussen veranderen naar een maatschappij zonder chiplezers (hoe stom, dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben), en nu moeten wij, omdat zij hun zaken niet voor elkaar hebben, gaan betalen voor een dienst terwijl we een geldig vervoersbewijs hebben. Het moet niet gekker worden.
Ik kan alleen maar hopen dat hij(buschauffeur) erin geluisd wordt door zijn collega's
MissBonny schreef:Olga88 schreef:Is jouw tijdelijke dan nog wel geldig? Want ik snap er niks van dat mijn tijdelijke het niet meer doet.
Juud87, ga je dat ergens terug declareren? Of is dat niet mogelijk?
Ol, heeft dat niet te maken, met dat je nu je eigen ov moet hebben?
De datum dat je nog met je ov KAART kon reizen, was tot vorige week vrijdag geloof ik ?!
Misschien dat die data van jou tijdelijke nu ook verlopen is?
Olga88 schreef:Nu heb ik trouwens weer iets wat ik niet snap.
Waar is dat saldo goed voor? Ik heb toch gratis reizen dus waarom moet ik dan saldo opwaarderen?
MissBonny schreef:Hmm..dat is wel jammer dat je die van je vriend niet kan gebruiken!
Iki heb inmiddels hetzelfde probleem als jij Juud! Mijn product staat ook nog op m'n oude (geblokkerde pas) Fijnfijnfijn! Hij wordt (als het goed is) binnen 5 dagen omgezet...ben benieuwd!
Juud87 schreef:MissBonny schreef:Hmm..dat is wel jammer dat je die van je vriend niet kan gebruiken!
Iki heb inmiddels hetzelfde probleem als jij Juud! Mijn product staat ook nog op m'n oude (geblokkerde pas) Fijnfijnfijn! Hij wordt (als het goed is) binnen 5 dagen omgezet...ben benieuwd!
Ik heb inmiddels een mail binnen dat ik het product nu op mijn nieuwe pas kan zetten. Blij toe, rekening is leeg. Haha
ylva schreef:Heb vandaag helemaal wat moois. Hier in drenthe en groningen zijn de bussen nog niet uitgerust met de chiplezers/scanners. Word ik vandaag doodleuk door de buschauffeur van zo'n Qbuzzz lijndienst (kleine taxibus) verteld dat hij een mail heeft gehad dat de chipkaarten niet meer worden geaccepteerd, maar dat er gewoon een kaartje moet worden gekocht.. en nu komt het, als er wordt gecontroleerd moet er per passagier 150 euro boete worden betaald. Sorry hoor, maar ik vind het belachelijk. We krijgen die snertkaart opgedrongen. Die stomme bussen veranderen naar een maatschappij zonder chiplezers (hoe stom, dat hadden ze allang voor elkaar moeten hebben), en nu moeten wij, omdat zij hun zaken niet voor elkaar hebben, gaan betalen voor een dienst terwijl we een geldig vervoersbewijs hebben. Het moet niet gekker worden.
Szan schreef:Met een negatief saldo kan je toch wel reizen? Mijn saldo is al weken -0,76 en ik reis er gewoon mee hoor
Ben trouwens al 2x vergeten uit te checken...
Word je pas nou na 12x vergeten uit te checken geblokkeerd?