Wat een vreselijke ervaring. Wat zal jij in paniek geweest zijn! Ik hoop dat het jullie en de beestjes goed blijft gaan onder deze omstandigheden. Ik denk dat je bij daglicht nog wel zal schrikken. Sterkte.
Thirza
Geplaatst: 06-03-10 10:49
Tjee wat heftig! Dit is echt 1 van je grootste nachtmerries zeg pfff. Ik heb echt respect voor jou! En ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen!
Xivura
Geplaatst: 06-03-10 10:49
Jemig, ongelooflijk dat iedereen er nog is. Onzettend veel sterkte!
o lees het nu pas mijn moeder stuurde het door hoe is het met sil? als ik iets kan doen moet je roepen hoor
_Pasja_
Geplaatst: 06-03-10 11:08
Wat een nachtmerrie dit... Echt vreselijk! Ik vind het echt heel erg knap hoe je gehandeld hebt. Ik wil jullie heel vee sterkte toewensen de komende tijd
DinkeyGirl
Geplaatst: 06-03-10 11:11
Ik heb niets aan de woorden van alle anderen toe te voegen, echt verschrikkelijk Ik vind je man en jou echt ontzettend moedig dat jullie zo kortdaad hebben gehandeld, ik zou denk ik in paniek zijn en bijvoorbeeld niet eens aan die touwladder gedacht hebben!
Welke maat kleding heb je, ik heb hier nog een aantal dingen in goede staat die mij net te krap zijn, ik stuur het graag kosteloos naar je op!
Vreselijk als je zoiets mee maakt,dit beeld raak je nooit meer kwijt.Het slijt wel,maar weg gaan doet het nooit meer. Heb het zelf ook mee gemaakt,weet waar ik over praat. Heel veel sterkte!
Kimberleij
Geplaatst: 06-03-10 11:22
Jeetje zeg
Wat een nare ervaring, sterkte komende tijd
Jis_
Geplaatst: 06-03-10 11:25
wat verschrikkelijk......echt heldhaftig hoe jij en je man de meeste dieren hebben gered en wat goed dat je zo'n ladder had zodat je met je zoon nog naar buiten kon, je moet er toch niet aan denken dat je moet springen omdat je in de val zit.....ik hoop dat je man snel weer opknapt. sterkte.
Bah, nachtmerrie die werkelijkheid word! Sterkte!!
Tat_jana
Geplaatst: 06-03-10 11:29
jeetje zeg, wat ontzettend bale van je spullen en je stekkie, maar wat mag jij blij zijn dat jij je man je kinderen EN je dieren nog leven. spullen zijn vervang baar maar een leven
hopelijk kunnen jullie snel weer wat voor elkaar krijgen, en geloof mij spullen krijg je strax zoveel aangeboden dat je niet eens meer weet waar het staan moet ( al zit je daar nu absoluut niet op te wachten want je wilt je eigen spulletjes ) .
ik wens je heel erg veel sterkte.
irmalouise
Geplaatst: 06-03-10 11:30
Vreselijk zeg, is echt zo erg brand. Heb ook eens brand gehad op zolder en dit is gelukkig niet verder uitgebreid. Maar weet wel dat het een grote impact heeft, heb nu nog als net als toen de stoppen eruit springen mijn hart overslaat. De brandmelder die er hing was helemaal gesmolten.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Tosadog
Geplaatst: 06-03-10 11:33
Wat een nachtmerrie! En wat hebben jullie dapper gehandeld, petje af! Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte, goddank hebben jullie elkaar en de dierenn nog!
Siggy
Geplaatst: 06-03-10 11:34
Jeetje, wat een nachtmerrie. Wat dapper dat jullie in zo'n panieksituatie het hoofd koel hebben kunnen houden en iedereen hebben kunnen redden. Kan me er geen voorstelling van maken om alles kwijt te zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte. Kijk je wel uit met je rookvergiftiging, laat het nog even goed controleren hoor. Is je man ok ?
oh_oh
Geplaatst: 06-03-10 11:35
Wat vrezelijk!!!! Ongelovelijk dat dit heeft moeten gebeuren! Wat een enorm geluk dat jullie de brandmelder aan hebben staan. En wat ontzettend dapper, hoe jullie gehandeld hebben!! Alles kwijt in een keer, dat is zo ongeveer het ergste dat je overkomen kan! Gelukkig hebben jullie elkaar en de dieren nog. En hopelijk kunnen jullie een nieuw bestaan opbouwen!!!
Anoniem
Geplaatst: 06-03-10 11:40
Oh jeetje.. Ik word er echt even stil van. Gelukkig is iedereen het huis uitgekomen zeg. Maar tjee, zo ineens alles kwijt.. verschrikkelijk