Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lente01 schreef:Ik denk dat ik dat gezegd heb omdat het gewoon dom voelt dat je je stempas vergeet. Want hoe moeilijk is het om een papiertje mee te nemen van thuis? Lekker chaotisch weer... Ik denk dus dat het daarom was![]()
Want ik was wel degelijk van plan te gaan stemmen, en nog op D66 ook. Stemmen kon nog 1 straat verder ook, dus ik had juist zin om te stemmenMaar ik heb het alleen niet helemaal uitgevoerd..
oke. Just checking

Ik heb geen nieuwe leugens verspreid gelukkig...
Daar neemt hij ook geen genoegen mee: hij zal er sowieso over willen praten. Waarom, waarom nu, etc. Dus als ik al een sms/mail zou sturen om het uit te maken, dan stapt ie nu nog op de trein om te vragen waarom dan. En dan heel lang samen huilen. Zo zal het ongeveer gaan.. Dus als we toch face to face moeten zeggen, dan maar meteen en zonder tussenkomst van nare sms'jes.

Helaas is dat ook weer zo'n nare eigenschap waar ik aan werk.
Dan gaat er toch alvast een klein balletje rollen, en het moet ergens beginnen.
Maar dat betekent niet dat ik geen spijt heb hoor, integendeel! Anders zou ik er ook niet iets aan willen veranderen.
Maar ook spijt van de leugens die je de dierbaren om je heen op de mouw hebt gespeld? In dat laatste geval, zou je imo niet meer zo bezig zijn met bedenken wie je wat gaat zeggen om eerdere leugens te verdoezelen..
M'n ouders alles vertellen ben ik ook aan het uitstellen, juist omdat ze zo dichtbij me staan... maar dat komt nog wel.
ik kan je verder niet echt helpen, maar wil je heel veel sterkte wensen!