Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:32

Raar genoeg, ik ook bijna niet. Komt misschien door het zonnetje die zich af en toe heeft laten zien. Het grootste gedeelte was namelijk best vriendelijk. Je houdt natuurlijk mopperkonten, maar het viel echt heel erg mee afgelopen week. :)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 20:21

Ik had gister een man die maar wat vreemd in de zaak stond, ik dacht dat hij op iemand zat te wachten ofzo.
Komt hij na 10 min naar de kassa gelopen, loopt zo langs de rij en begint te tieren dat hij er al een HALLUF uur stond te wachten en niemand hem kwam helpen. Heb hem maar verteld dat het wel handig is om in de (lange) rij te gaan staan, als hij geholpen wil worden 8)7

Had gister ook een oude vrouw die het snackbar-gebeuren blijkbaar niet zo snapte. Kwam naar de kassa om te vragen naar een tafeltje voor 2.. omdat het toen toch rustig was, een tafeltje voor 2 aangewezen en de bestellingen aan de tafel opgenomen. Snackbar de luxe :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:43

Collega sloeg ipv 10.80 zomaar even 1080 euro aan, en de klant drukte ook nog vrolijk haar pincode en Ok in :+

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:44

:oo

En toen ? _O- Hoe los je dat op ..

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:54

Cash terug betaald + 4 euro extra voor de intrest...

Klant ging ook compleet over de rooie, fijn hoor.

We hebben trouwens ooit gehad dat een klant zo 500 (!!!!) euro te veel betaalde, in een traiteurszaak e, pas gezien toenz e weg was en die is nooit meer weer geweest :oo

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:58

Ik denk dat ik ook wel over de rooie zou gaan .. Maar vooral op mijzelf _O- je kijkt toch altijd welk bedrag er op de pin staat..

:oo wow.. dat is ook wel heel erg veel.. best banketstaaf om zo 500 euro "kwijt" te raken..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 01:01

Dat doe je als klant toch zelf. Je kijkt toch naar het bedrag voor je op ok drukt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 01:06

Sja fout kwam van twee kanten vond ik ook, maar de klant bleef maar uit haar dak gaan.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 09:53

Ja maar je kan ook perongeluk te snel op ok drukken als je toch denk dat ereen komma tussen staat :Y)
Nouja kan gebeuren, mensen maken fouten dus ja. Risico van het leven :P

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:44

Gisteren;

Meneer komt voor een pakje shag, oke pak het pakje shag en tik hem aan op de kassa en vraag netjes of meneer daar ook vloeitjes bij wilde, meneer kijkt mij een beetje vaag aan en begon in een keer te tieren ; Dat kun je toch wel nagaan welke vloei ik wil? Euhm nee sorry meneer.... *diepe zucht* nou doe maar Mascotte...
Sja wat is nou even de moeite om de naam van de vloei erbij te vermelden?

Ook zo fijn, lopen ongeveer 3 klanten in de winkel, mevrouw komt met een sneltrein naar de kassa om als 1e geholpen te worden en wat gebeurt er? Gaat mevrouw nog even 5min bij de wenskaarten staan kijken, terwijl de rij alleen maar oploopt..

Dat pinfoutje heb ik ook weleens gehad, maar dan met 0.80ct inplaats van 8euro, meestal zeg ik dan even oeps even wachten hoor meneer ik heb een fout gemaakt, en druk dan op stop en toets het bedrag opnieuw in.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:48

Ik had ook een leuke. Komt een man binnen en vraagt, wat is jullie beste aktie?? Ik vraag, wat heeft u nodig?? Nee gewoon wat is jullie beste aktie. Oke goed en vertel het een en ander over onze akties. Zeg 2 flessen Elvive voor 4 Euro. Zegt ie,shampoo heb ik zat. Oke, zeg we hebben ook gezichts en herenverzorging, 3 halen 2 betalen. Hij toonde interesse en ik vertelde hem over de verschillende produkten. Uiteindelijk zei die.... veels te duur ik koop wel een kilo varkensvet. Ik kwam niet meer bij en me collega stond verderop die had het ook niet meer. :') _O-

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:52

Toen ik nog bij de bakker werkt moest je ook handmatig de pin aanzetten en het bedrag intoetsen, bij de AH gelukkig niet :P Dat zou vast veel fouten geven :D Als ik 1080 ipv 10,80 in had gedrukt hadden we dat nieteens terug kunnen geven, zoveel geld :wow: dat mogen wij nieteens in onze kassa hebben

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:36

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 17-11-22 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 18:09

Ehh,.. 5*20= 100.. 7*10=70.. Dan kom je op 170 euro? 1080-10,80 is wel een stukje meer dan dat ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:13

Ze rekent het muntgeld denk ik niet mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:16

Voor 900,- aan kleingeld, denk ook niet dat dat zomaar in één kassa zit?

Maar misschien rekent ze voor meerdere kassa's? Als er meerdere kassa's zijn met 170,- kom je al veel verder.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-10 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:17

:') Nu weer ontopic? :)

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:46

Ik vandaag nog. Ik kom officieel van de Super de Boer, maar we worden Jumbo dus moet ik nu "stage" lopen in een andere Jumbo. Wat zegt een klant nadat ik haar heb geholpen tegen de hoofdcassiere daar. Ik heb bij een andere winkel gezien en dat is dan denk wel handig ook hier dat als daar nieuwe ingewerkt worden ze een button opkrijgen met iets van sorry ik ben nieuw dus nog niet zo snel :(:) Bedankt! Sta al 5 jaar achter de kassa moest alleen het systeem leren.

_PatriciaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:52

wimmus schreef:
Ik had gister een man die maar wat vreemd in de zaak stond, ik dacht dat hij op iemand zat te wachten ofzo.
Komt hij na 10 min naar de kassa gelopen, loopt zo langs de rij en begint te tieren dat hij er al een HALLUF uur stond te wachten en niemand hem kwam helpen. Heb hem maar verteld dat het wel handig is om in de (lange) rij te gaan staan, als hij geholpen wil worden 8)7

Had gister ook een oude vrouw die het snackbar-gebeuren blijkbaar niet zo snapte. Kwam naar de kassa om te vragen naar een tafeltje voor 2.. omdat het toen toch rustig was, een tafeltje voor 2 aangewezen en de bestellingen aan de tafel opgenomen. Snackbar de luxe :j

Zulk soort dingen heb ik ook vaak :+
Ik werk in een lunchroom, hangt een groot bord boven de kassa: Hier bestellen en betalen aub! ook staat het op de kaart..
En dan zijn er mensen die je maar aan blijven kijken wanneer je langsloopt, dan ineens heel geiriteerd: Hallo kan ik nog bestellen?
dan denk ik: Je hebt toch ogen gekregen om te lezen _-:( dat vindk echt zo doodirritant!

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:37

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 17-11-22 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:12

IK had maandag een klant die vroeg waar de laminades lagen... ik zeg: "wat zegt u"?
De laminades, waar kan ik die vinden? Ik kijk hem vaag aan en zeg: "laminaat is die kant op meneer" :=

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 13:17

Ik sta dus in een drogist op een groot station en van de week vroeg er iemand....een retourtje Amersfoort aub. :P

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:41

hahahahahahahah laminades Xd

Horsetopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 16:57

Hehe, klanten... sommige zou je _-:(

Een aantal jaren geleden was er bij ons een klant echt razend, aangezien wij de procedure moeten volgen zijn we verplicht om een defect toestel op te sturen. We kunnen enkel onmiddellijk ruilen als het een relatief nieuw toestel is en dus zeker niet ruilen als dat toestel ouder is dan 2 jaar wat hier het geval was en zelfs buiten garantie.
Meneer kon het echt niet vatten, gooide in het rond met scheldnamen en bij het naar buiten gaan, spuwde hij (zo'n echte, vettige rochel :r ) op de schuifdeuren... Was echt zooooo vies...

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 17:31

Meneer komt binnen; 'Hallo, ik wil graag de manager spreken'
ik "Nou meneer, dat kan.. waar gaat het over?"
De beste meneer; "Ik heb een klacht!"
"oei, in dat geval is de manager er niet" (duidelijk een grap)
"wel g*dver dit en dat en ik haat jullie allemaal en jullie doen ook alles om mij dwars te zitten, ik hoop dat jullie allemaal doodvallen" etc.etc.

Toen ik niet ter plekke doodviel of aids kreeg en de rest van zijn scheldwoordenboek had aangehoord, mocht ik alsnog de manager gaan halen. Bleek de hele man geen klacht te hebben, maar bleek hij werk te zoeken. De logica ontging mij echt heel, heel erg :o?