Hier omgeving Breda/Tilburg ook aardig pak sneeuw en -4 graden. Menles vanochtend kon alweer niet doorgaan. Gelukkig hebben we een paar binnenmaneges dus ik kan wel elke dag onder het zadel blijven rijden. Examen koetsiersbewijs is ook al 2x afgezegd ( 20 dec. en 10 jan.) , ik ben benieuwd wanneer dat eindelijk eens door kan gaan. Het lijkt wel of de meeste verse sneeuw steeds in een weekend valt!
Gadverdammeeeee! Ik wil geen sneeuw meer, het is nu echt over met de pret.... Ik had het kunnen weten, ik heb morgen weer wedstrijd en de laatste 3 wedstrijden zijn alle 3 afgelast door de sneeuw :@
Nou, nou...één keer een ouderwetse winter en iedereeen heulemaal van slag! Ik kijk naar buiten en zie weer een hele mooie witte wereld...ga zo de paarden buiten zetten en uitmesten. Veel extra werk door het weer, maar het is zoals het is. Er zijn veel ergere dingen...
Charlie_206
Geplaatst: 30-01-10 10:37
Sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw!!!! Ik kan niet eens mijn auto zien hier in ZVL!!!! En ik had stiekum al het lentegevoel...
Harde grote sneeuwvlokken gesignaleerd hier in vlissingen
Sleeper
Geplaatst: 30-01-10 10:48
Ik was onderweg naar stal, halverwege terug gegaan. Nou hoop ik dat het inderdaad straks gaat dooien. Anders ga ik maar met de bus en een half uur lopen (ben een beetje bang voor gladheid met de auto ) Heb al verschillende auto's gezien die moesten worden geduwd om de grachten over te komen. Bah!
Ik ga mee met Lalidan, al ligt hier niet een wit laagje maar toch echt een pak sneeuw. Heb mn katten al lekker op het balkon laten spelen, waren helaas snel weer binnen... Lekker zonnetje en mooie blauwe hemel.
Ja het zonnetje schijnt hier nu ook, alhoewel er wel af en toe wat sneeuw valt en ik ook wel eens een donkere wolk voorbij zie drijven. Verder zit ik even te wachten totdat ze hier hebben gestrooid en geschoven en dan ga ik er meteen vandoor.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
yarrah
Geplaatst: 30-01-10 12:08
Zon en een pakje sneeuw eigenlijk best mooi . En het paardrijden,...ach,... ik heb me erbij neergelegd... eens kunnen we weer volop rijden... over 2 maanden