Wow krijg er haast opruimkriebels van. Ik heb mijn kledingkasten (ja heb er twee ) op kleur geordent en alles ligt helemaal netjes. Alleen in mijn ondergoedla ligt alles door elkaar, maar ik heb geen zin om strings en hipsters op te vouwen, de volgende ochtend ligt alles dan toch weer door elkaar omdat ik net de onderste wil hebben.
Emuline
Geplaatst: 09-01-10 17:28
goed zo marlies! *geeft je op allebei de schouders klopjes*
ik heb van die mandjes die je aan de planken kan laten hangen en daar me sokken/bh's/onderbroeken enzo in. Omdat de ruimte tussen me planken heel groot is... is dat ook niet wat voor jou? € 2,- bij Ik*a
ninja2
Geplaatst: 09-01-10 17:28
Mijn kast zag er ook zo uit hoor haha. Maar ja nu kreeg ik last van nesteldrang en heb hem toch maar opgeruimt. Het is nu zo mooi netjes haha. Alleen het hanggedeelte strijk ik pas als ik het aandoe want anders kreukt het toch weer
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 17:29
Nee Em, want mijn klerenstapel komt al bijna tot aan de bovenkant.
Shaar
Geplaatst: 09-01-10 17:29
Marlies Goed opgeruimd zeg! Heb je nog snel gedaan! Mijn kast is altijd netjes. Ik wil zelfs bepaalde kledingstukken op bepaalde stapels hebben, en elke stapel heeft altijd een eigen plek. Ik kan mijn spullen blind opruimen
Dat is goed vooruit gegaan!! Mijn kast is vergeleken hoe jouw kast eruit ZAG netjes.
Enne je hebt hetzelfde bed als mijn moeder
Zidore
Geplaatst: 09-01-10 17:32
wow! respect! en wat een leuk poezenbeest ik denk dat ik zo ook maar even naar boven moet....
Mizoan
Geplaatst: 09-01-10 17:32
Met recht een klerezooi
Bij mij is het echt heel netjes. Alles gesorteerd, op type, lange of korte mouw, effen of met print en op kleur
Bellatrix
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 17:32
Ja, die muts moest er natuurlijk gelijk bij.
Emuline
Geplaatst: 09-01-10 17:36
Bellatrix schreef:
Nee Em, want mijn klerenstapel komt al bijna tot aan de bovenkant.
oh nee dan past het niet.
Ik heb 3 regels ingesteld voor me kast: 1= 1x per maand me kledingkast opruimen. 2= als ik iets nieuws koop, gooi ik iets ouds weg. 3= zomer en winter wisseling (andere jaargetijde doe ik in me koffer onder me bed of berging.
oh en heb jouw rok van de fantasy fair nog wel. en de broek die ik met de kerst aan had bij de H*** ook
Emuline
Geplaatst: 09-01-10 17:37
Bellatrix schreef:
Ja, die muts moest er natuurlijk gelijk bij.
ja ik moet me eigen kat er nog op zetten, kerst is allang voor bij. maar krijg het niet meer voor elkaar
Bellatrix
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-10 17:37
Oja!! Jij hebt die broek van mij. Was hem al kwijt en hoopte dat ik hem zou vinden bij het opruimen van mijn kast.
Ja, die had ik al gevonden. Ziet er netjes uit hoor!
Muzefee
Geplaatst: 09-01-10 17:40
Mijn klerenkast is één van de weinige plekken die bij mij netjes is. En dan te bedenken dat het best rommeliger kan, de deuren en lades kunnen immers toch dicht, maar nee hoor, netjs tot en met.
Mijn klerenkast is heel erg netjes vergeleken met die Alles netjes op stapeltjes, vesten/jurkjes hangen hangen. Alleen mijn ondergoed is meestal een bende, dat gooi ik gewoon allemaal bovenop elkaar. Sokken zitten in een mandje, bh's ook.
Ik ben er net achter gekomen dat ik niet symetrisch mijn kleren op kan vouwen. Ik ging ff alles overnieuw vouwen omdat ik zondag avond laat alles direct uit mijn tas in de kast gestouwd heb. En ik krijg het niet voor elkaar om het symetrisch te doen...