Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quarterH schreef:Ik kom al jaren rond van een uitkering, heb mijn paard in Mei 2007 opgehaald.maar hoe kunnen jullie je paarden blijven betalen als je al zo lang werkeloos bent?
Tamara21 schreef:Binky_Zephyr schreef:dat doet het wel .. op sommige werkplekken mag je namelijk niet werken onder de 18 omdat je dan met machines enzv werkt
Oh oké maar misschien kun je al wel vast informeren en erbij vertellen dat je over een aantal dagen 18 wordt..
Houden ze je toch in hun achterhoofd!!!
breezy302 schreef:Mag je dan een paard houden als je onder bewind staat? Sorry maar ik neem nu aan dat je schulden en dan mag je toch geen luxe hebben?
Mijn paard betaal ik trouwens zelf. Mijn WW is nog niet rond en ik heb nog geld tegoed van mijn vorige werkgever. Als ik de stalling en verzekering echt niet zelf kan betalen dan betaald mijn moeder de helft en mijn oma de andere helft.
Moet wel zeggen dat ik mij echt zorgen maak om die WW, ik hoop dat die eind volgende maand rond is want ik weet ook niet precies hoeveel geld ik nog tegoed heb van mijn vorige werk. In elk geval mijn vakantiegeld en 40 uur salaris.
Binky_Zephyr schreef:luister het is bij ook psygische .. dus zo 1,2,3 over laten gaan lukt niet ..