Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wiannaber schreef:Hihi wat een grap! ik ga geheel mee in velletje naar voren en ben ook zo erg om een rol goed op te hangen als dat verkeerd hangt![]()
Maar mijn vriend neemt nog niet de moeite de wc rol in de houder te stoppen! hij haalt hem er dus steeds uit en ik elke keer weer erin...... nu hebben we net een huis en nieuw toilet dus hebben we nog geen houders, maar ik denk dat er toch 2 komen! 1 op sta hoogte en 1 op zit hoogte ( en ja met velletje naar voren dus hihi)
Cassidy schreef:Velletje naar voren. Is ook hygienischer. Zo heeft de wc rol minimaal contact met de wand. Het papier is redelijk steriel, op de wand zitten meer bacterien dan op de rol. Misschien wel handig om dat een keertje aan je vriend te vertellen?
Cassidy schreef:Velletje naar voren. Is ook hygienischer. Zo heeft de wc rol minimaal contact met de wand. Het papier is redelijk steriel, op de wand zitten meer bacterien dan op de rol. Misschien wel handig om dat een keertje aan je vriend te vertellen?
Citaat:Kijk naar een willekeurig ophangsysteem van een wc-rol. Vaak zit hier een klep op. Deze klep is bedoeld om rondvliegende spetters op te vangen, maar ook om het papier langs af te scheuren. Daar heb je niets meer aan als je de rol de verkeerde kant op hangt. Als je dit mechanisme goed gebruikt, blijft het wc-papiertje van de wc-rol zelfs netjes achter dit klepje, waardoor het altijd schoon is. Als je de rol daarentegen de andere kant op hangt, hangt hij altijd langs een vieze muur! Als laatste is er natuurlijk nog het printje op de wc-rol. Waarom denk je dat de wc-papiermensen dit erop doen? Zodat je het lekker naar de muur kunt hangen? Nee, daarom is de onderkant(achterkant) van het papier ook altijd zo lelijk, die kant hoort naar de kant van de muur te hangen!