chocobroodje schreef:Hoe vaak heb ik dit al niet gelezen. Vader wordt opzij geschoven door moeder en oma/opa, maar dan wel zeuren dat ze niks goed doen. Waar 2 vechten hebben 2 schuld! Vergeet niet dat een moeder oneindig meer voorang krijgt dan een vader. Het is sneu voor het kind, maar hoeveel kinderen groeien wel niet zonder vader op. TS, zorg dat je weet wat je plichten zijn, maar ook je rechten! Dat jullie niet samen verder kunnen, prima. Maar zorg er wel voor dat je alles netjes regelt. Ook in een later stadium als je bezoekregeling wilt dan sta jij er tenminste goed voor. Ik neem aan dat je wel een rol wilt in zijn leven?
Zo zie ik het ook!
Goede tips!
Kan me best voorstellen dat wanneer je zo wordt buitengesloten, je ook geen positieve gevoelens kan krijgen voor het kind. Kind is immers niet los van de situatie te zien voor de jongen. Hij heeft het niet gedragen en tijdens de zwangerschap wsl ook al schuldig werd bevonden door iig haar fam voor de zwangerschap van hun jonge dochter.
Kan me voorstellen dat de ts het even helemaal zat is!
Hopelijk raapt hij straks de moed weer bij 1 om toch zijn recht op zijn kind te krijgen. Het kind moet iig niet denken dat zijn vader hem niet wou.
Daarbij denk ik dat de ts zelf later ook nooit rust kan vinden wanneer zijn kind nooit heeft geweten dat hij wél voor hem heeft gevochten.