dit is mijn koektrommeltje!:D(heb hem inmiddels al vanaf afgelopen mei) heb niet zo enorm veel geld dus moest echt iets goedkoops kopen en het is gelukt gekocht voor 250,- inclusief apk tot volgend jaar april! 1,5ton gelopen ook niet echt veel dus nah Geweldig! Goedkoop zuinig en alles! Mijn vriend is namelijk automonteur en een vriend van ons die werkte doen bij een auto bedrijfje, kwamen we deze tegen voor 250 euro dus.. na hij was groen van de mos, van een oud vrouwtje geweest nooit gewassen! Maar goed, gekocht goede poetsbeurt gegeven en nieuwe velgen er onder gezet! Nah, ik ben er helemaal happy mee haha hij rijdt 1 op 14 a 15 dus lekker zuinig, hij word warm zit droog en heb muziek erin. Het scheeld bij mij dat mijn vriend automonteur is en die heeft de auto volledig na gekeken voordat ik hem kocht. Als je een auto ziet en je gaat er naar kijken probeer iemand mee te nemen die er enorm veel verstand van heeft! Rij er ook altijd even mee. keurings bewijs na laten kijken enzovoorts.En als er wat zou gebeuren ik ben een voorstander van beginnen met een goedkoop auto'tje kan je mooi rijervaring krijgen.. en gebeurt er wat of rij jij tegen een paaltje aan.. oke niet leuk? Maar niet zo erg als dat je dat doet met een auto die stukken duurder is!

een rode natuurlijk
maar dat is een persoonlijke mening