'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:16

NTB is inderdaad Niet Te Breken. Vraag elke afkorting en ik ken ze, is niet zo moeilijk te raden toch. :))

Ik vind het knap van je Midy dat je dit hier durft neer te zetten, ik weet zeker dat meer mensen die hier reageren net zo zijn (of zijn geweest) maar daar niet (helemaal) voor uit durven te komen!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:17

Wobbw? :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:18

TTYN vind ik ook zo stom. Van Paris Hilton :+

HappyBuddhaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:21

Ik vind die met make-up enzo wel erg, maar wat is er zo erg aan die afkortingen?? Ik gebruik ze zelf ook...

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:35

Thanks Mowoah. :D Ach, ik weet van mezelf wel dat ik nu veranderd ben, dus vind ik het ook niet zo erg om er voor uit te komen. Als ik nu nog steeds zo'n pokkekind was had ik het er ook niet neergezet hoor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:37

aagje26 schreef:
Ik vind die met make-up enzo wel erg, maar wat is er zo erg aan die afkortingen?? Ik gebruik ze zelf ook...

Mm. En wat is er dan wel erg aan make-up? :Y)

Maeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:40

Ach die make-up... Het maakt ze er vaak niet mooier op ;)
Ik vind de brutaliteit van tegenwoordig zo verschrikkelijk! Ik mag nu misschien wel klinken als een oud wijf, maar jeetje, roken, schelden, vreemde mensen naschreeuwen... Het lijkt wel normaal tegenwoordig.

HappyBuddhaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:42

En ik ben verder niet brutaal ofzo hoor. Alleen als die 3e of 4e klassers brutaal doen ben ik dat ook. Ik loop dus gewoon recht door want ze hoeven niet mij aan de kanten te duwen. En als ze dat doen dan duw ik terug. Ik heb geen make-up ofzoop, en ik hoef ook nog geen verkering. Ik kan maar met bepaald soort meisjes opschieten maar ik voel me meer thuis met jongens. Die zitten niet te zeuren over hun make-up, en of hun haar goed zit. Alleen na de gym kijk ik of mijn haar niet helemaal recht op staat. Verder ook echt niet. Ik kan 's ochtends gewoon mijn haar, trek snel een spijkerbroek en een trui aan en het liefst mijn all-stars en meer ook niet... Als mijn haar half overeind staat dan doe ik snel een staartje in maar meestal laat ik het los. Make-up heb ik niet nodig...

HappyBuddhaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:44

__Charlotte schreef:
aagje26 schreef:

Mm. En wat is er dan wel erg aan make-up? :Y)

nee ik vind een beetje make-up wel kunnen. Maar je ziet soms van die eerste/tweede klassers met een dikke laag make-up, en van die grote hakken 8)7 en dat vind ik nou niet bepaald kunnen...

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:46

Ik merk het ook wel. Ik zie ook veel kids die op steeds jongere leeftijd een mobieltje krijgen, alsof een kind van 9 jaar daar iets aan heeft. Ik ben zelf 14 maar toch.
en make-up: dat vind vind ik gewoon stom en het jeukt :P

Midy

Aagje26: Jij kan toch ook best eens aan de kant gaan? Ik snap het probleem niet? Het klinkt nu een beetje alsof jij zelf ook een beetje zo'n 'jonge' tiener bent. Sorry als ik het verkeerd heb. :)
Laatst bijgewerkt door Midy op 09-12-09 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Spritz

Zo stelde mijn broertje van 14 zijn nieuwe vriendinnetje van 12 vorige week voor, dacht dat ze 15 was ofzo :').
Niet zo'n barbie, maar aardig veel foundation&mascara&eyeliner.. En inderdaad ook hakken. Ach, verder wel een leuke meid!

aagje26 schreef:
nee ik vind een beetje make-up wel kunnen. Maar je ziet soms van die eerste/tweede klassers met een dikke laag make-up, en van die grote hakken 8)7 en dat vind ik nou niet bepaald kunnen...

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:48

Midy schreef:
Aagje26: Jij kan toch ook best eens aan de kant gaan? Ik snap het probleem niet?

Vind ik ook, je kan zelf toch aan de kant gaan? Vind het niet gek dat mensen andere brutaal vinden als ze niet eens opzij willen gaan. Ik ga toch ook gewoon opzij als er iemand in de weg staat, of als ik zelf in de weg sta.

HappyBuddhaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:51

Ja, ik kan ook wel aan de kant gaan, dat doe ik ook wel maar niet als die half rokende 3e en 4e klassers er aan komen en doen alsof je niet zien en gewoon tegen je op lopen... (en ik ken er nu al een paar van die gewoon tegen je oplopen). Dan ga ik niet aan de kante hoor...

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:51

Maar je gaat toch niet altijd aan de kant? Dan loopt iedereen over je heen? Ik vind dat ze zo nu en dan ook best voor mij aan de kant mogen.

HappyBuddhaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:53

jaa dat bedoel ik dus ook...

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:54

Als 14-jarige wil ik hier ook op reageren.
Ik was dan wel 12 toen ik mascara ging gebruiken.
Alleen m'n moeder was daar best streng in, want het mocht niet te veel zijn en blablabla. Verder zie je nou nog bijna niet dat ik make-up draag. :D

Maar brutaliteit zie ik inderdaad wel.
M'n zusje is nu 11 & zit in groep 7. Ze word uitgescholden als Lesbie.
Maar ook als prutsmuts of wat dan ook. Dit vind ik niet normaal! Dan ben je 11, en als je vraagt aan de kinderen uit der klas over de koetjes en de beitjes kunnen ze dat zo opnoemen. En maar schelden met kanker dit en kanker dat.
Maar het ergste is nog, dat van dat lesbie gedoe. Me zusje is naar de juf gegaan en heeft dit aangegeven dat het is gezegt. Maar de juf zei gladhard; Dat komt door jou, want jij ging erom lachen.

Ik zie zowieso dat leerkrachten tegenwoordig steeds meer dingen pikken & zelfs meegaan praten!

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:59

Angelita schreef:
E_dicky schreef:

Precies, waarom wordt er hier dan zo geklaagd als toch niemand van ons zo is of ooit iets stouts/brutaals heeft gedaan? Zitten al die tienermeisjes dan nèt toevallig niet op bokt? Kom nou...

Dus als je het hier niet mee eens bent betekent dat dat je op je 10e al op hoge hakken liep, op je 11e al foundation droeg en een navelpiercing had, en op je 12e al met een jongen in bed lag?

Nou sorry, maar die link mis ik een beetje. :D

Hmms, Jammer.
Je snapt mijn hint niet.
Ik bedoelde het eigenlijk net als Angelita het zei.
Je gaat mij niet wijs maken dat al die oh zo aciociale vervelende rot pubers juist hier niet op bokt zitten... :)
En ik geloof heus wel dat er veeel zijn die nooit zo iets gedaan hebben hoor. Daar ben ik helemaal niet van.
Maar wat jij zegt met op je 10e al met hoge hakken make up en navelpiercing gaat mij iets te hardmondig. ;)

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:01

Jezus een juf-vrouw hoort dat aan te pakken. :oo

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:04

pff toen ik naar de 1e ging had ik de 'grootste'mond en nu nog steeds maar niet onrespectvol ofzo. ik droeg alleen mascara de rest kon ik niet. mijn kleren waren normaal alleen waren strings toen erg in. Je zag iedereen met een string boven hun broek uitkomen. Ik had wel een vriendje maar we durften niet te zoenen haha heel onschuldig eigenlijk.... voel me echt oud als ik dit zeg. Ben nu 18

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:04

Jeeeetje Lessie dat vind ik pas bizar!!!

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:06

Tsja, en als je naar de ouders gaat zeggen ze; Mijn kind doet dat niet hoor!
Kijk, dat er een keer zo opmerking word gemerkt, afijn!
Maar elke week komt me zusje huilend naar huis. Want de ene x is ze een prutsmuts, de andere x is ze lesbie. Dan is der kleding weer niet goed. Dan heeft ze een tergrote klas, dan is het een lelijke nietsnut.

Maar school doet er gewoon niks aan!

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:07

Ik ben zeker niet de liefste, dat weet ik, geef ik ook eerlijk toe, maar op mijn 11de wist ik niet eens wat make- up in hield. Ik dacht alleen aan mijn paard. Zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, ben ik toen ik in de 1ste zat, zelfs nog in mijn paardrijbroek naar school geweest. Nu ben ik 16, ik ga niet meer in mijn paardrijkleren naar school, draag make-up, alleen mascara, en hakken draag ik niet want dan val ik om. Roken doe ik niet aan want dat vind ik stinken.

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:09

't zelfde.. Ik merk nu veel meiden om me heen die gewoon al seks hebben gehad. 13/14 jaar. Ik vind het allemaal wel ver gaan hoor! En dan moeten andere meiden voor hun zwangerschapstesten halen... Gohgoh!

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:10

Ik ben 1ste jaars student :Y)
en ik draag alleen een beetje mascara.

ga volgende week weer even naar me oude school
daar lopen de 1ste jaars brugpiepers er erger bij..
plamuurlaag op en plakwimpers, haar helemaal strak en gestyld en 15 cm hakken aan.
en dat op een "boerenschool"
verheug me er nu al op :P