ayo schreef:Ik geloof er niks van.
Ik eigenlijk ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lame schreef:Evelli schreef:Ik ga maar wel vast eten en drinken + een deken in mijn auto leggen
Vorig jaar of jaar ervoor in januari met die storm heb ik 6 uur over 25 km gedaanmoet nu verder én langs Amsterdam dus liever eten en drinken in de auto dan straks zonder eten en drinken in de auto
Heel verstandig!!! Ik heb altijd iets te eten in de auto en een fles water.. voor zulke omstandigheden
Evelli schreef:DewiRox schreef:Het lijkt mij eigenlijk best wel leuk!
Hebben jullie vorrig jaar niet geschaatst dan? Wij hebben een hele tocht kunnen schaatsen van 20 km, ook bij de Botshol (als je het zo schrijft) bij de vinkeveense plassen. Volgens mij heb ik toen zeker wel ander halve week geschaatst!
Wij hebben trouwens sinds gisteren een schaatsbaan bij ons in 't dorp. Deze blijft de hele maand, dus wij zijn verzekerd van ijs dit jaar!
Yup, vorig jaar kerst/oud en nieuw hebben we heerlijk geschaatst. Dan wel op de Amstel bij de hoef.
Leuk he? Die ijsbaanvind het ook geweldig dat de scholen schaatslessen aan konden vragen. Dus de schoolkindjes krijgen nu schaatsles op de baan
manishdra schreef:Hey Marjolijn!
Haha, we wonen nu verder weg dan eerst in ieder gevalwe wonen nu in duitsland over de grens
DewiRox schreef:Ja klopt, wij hebben ook op de ringvaart kunnen schaatsen! Het was voor mijn broertje gewoon de eerste keer dat hij zo lang op natuurijs heeft kunnen schaatsen. Ik had eventueel gewoon op mijn schaatsen naar school gekunt!
Ja zeker, lekker gezellig ook! Koek & sopie tent, muziek, terras. Wij gaan er ook lessen, met gym. Zit dan wel in de 3e van het VWO, maar dat vonden ze alleen maar leuk (was ook mijn idee om 't te gaan doen).
Dus ik ga jou waarschijnlijk ook tegenkomen?
Muzefee schreef:Als het zonder al teveel ongelukken etc. komen mag is het welkom. Laagje of 2 meter sneeuw.Het went vanzelf allemaal wel immers.
Ik zal me er prima in vermaken een leuk laagje sneeuw. *Ziet de foto's voor zich.
Laat maar komen, maar het hoeft van mij niet zozeer met een storm gepaard te gaan.-10 is denk ik nog wel eens te overleven, als de CV het niet begeeft.