Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rozekoeken schreef:Op dit moment ben ik erg misselijk, maar dit is eigenlijk iets waar ik stiekem heel erg blij om ben.
Voor vorige week ben ik namelijk nog nooit misselijk geweest, en nu blijf ik misselijk. Stiekem geeft het me hoop, dat er iets aan het groeien is binnen in mij.
Mocht dit alles nou toch een foutieve zwangerschap zijn, dan is dat erg jammer. Maar het heeft wel betekend voor mij en mijn vriend, en mijn moeder, dat onze band veel sterker is geworden. En dat alleen al, maakt van dit verhaal iets heel moois.
Suzanne F. schreef:Maar ik vind toch dat het feit 'ongelukje' wel erg makkelijk vertelt wordt. Dan moeten er dus 2 dingen fout gegaan zijn.
Pinda_Dipje schreef:Bullshit. Ben zelf ook recht door alles heen zwanger geraakt, en ben ALTIJD super nauwkeurig geweest met de pil en overige voorbehoedsmiddelen. Toevallig gisteren nog een vriendinnetje aan de lijn gehad die ook recht door dubbele anticonceptie zwanger is geraakt van een one night stand.. En ik weet dat zij ook altijd heel stipt is met alles.
Bij de nacontrole na mijn bevalling, maakte de gyneacoloog een echo (omdat ik buikkrampen bleef houden) en waren er 6 gerijpte eicellen zichtbaar zei hij "Mega vruchtbaar vrouwtje, dit heb ik nog niet eerder gezien. Pas asjeblieft op, alleen de pil is in jouw geval echt niet voldoende".
Ik denk dat het voor sommige mensen werkelijk niet uitmaakt als de omstandigheden goed zijn...
@ TS: Heel veel succes! Ik hoop voor je dat de 2de echo helemaal in orde is!
Suzanne F. schreef:Even heel plastisch maar zonder sperma geen kind. Dus OF hij is er ingedouwd zonder condoom. OF hij is kapot gegaan. Beetje goed merk gaat echt niet zomaar kapot.
Ik vind gewoon de kans van EN pil (als hij dan zo zorgvuldig is gebruikt) EN condoom (goede, geen 10 voor 1 euro) zo ontzettend miniem dat ik het niet snap dat dit dan een ongelukje is.
Suzanne F. schreef:Even heel plastisch maar zonder sperma geen kind. Dus OF hij is er ingedouwd zonder condoom. OF hij is kapot gegaan. Beetje goed merk gaat echt niet zomaar kapot.
Ik vind gewoon de kans van EN pil (als hij dan zo zorgvuldig is gebruikt) EN condoom (goede, geen 10 voor 1 euro) zo ontzettend miniem dat ik het niet snap dat dit dan een ongelukje is.
rozekoeken schreef:Mijn vriend zit nu met een héle grote glimlach mee te lezen.
We hadden eigenlijk stiekem flink negatieve reacties verwacht, en inplaats daarvan krijgen we reacties die ons echt een ontzettend goed gevoel geven.
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties, we hebben ze samen allemaal stuk voor stuk rustig doorgelezen en in ons opgenomen.
Heel erg bedankt.
katiavl schreef:Het is toch niet erg dat mensen denken aan de reden achter, zoals gewichtsverlies of gaatje. nu heb je waarschijnlijk x bokkers geinspireerd voor extra op te letten