Volgensmij hebben mijn ouders het gewoon aan mij verteld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar volgens mij hebben me ouders het gewoon verteld, toen ik beneden zat te wachten op die zak kado's voor iedereen zag ik ineens door het raam onze buurvrouw met die zak lopen naar onze deur
en een jongen vertelde dat hij argwaan kreeg en toen een kruisje zette op de appel die hij bij zijn schoen lege voor het paard, vond ie diezelfde appel dus de volgende morgen gewoon weer in de fruitschaal! dat vind ik echt een goeie, daar moet je als ouder zijnde echt op passen haha
Toen snel naar mijn zus gerend die er dus niet meer in geloofde.. Ze begon te lachen en zei maar dat hij niet bestond
Ik weet nog dat ik die avond lang uit mijn raam heb staan kijken.. Na lang staren na de daken begon ik toch echt iets te zien bewegen
maar helaas..
al heeft het nog een tijdje geduurd voordat ik wilde geloven dat hij dan toch écht niet bestond
Van mezelf weet ik het niet meer. Kan me alleen herinneren dat een vriendinnetje zei dat er lijm aan zijn baard zat.

(zoals hoe het kon dat de pieten overal naar binnen kwamen, ook als mensen geen schoorsteen hadden
)