LizMD schreef:BraveSpots schreef:Ik vind het een beetje verwaand, al die spellingstopics de laatste tijd. Denk je echt dat de mensen die slecht schrijven een boodschap hebben aan jullie die elkaars fouten beoordelen en zeggen hoe schandlg het is dat men tegenwoordig geen behoorlijk nederlands kan schrijven.
Ik kan bv niet goed om met de dt-toestanden. Ik heb daar geen probleem mee. En zo zijn er heel veel die zo denken. Ik zie het nut niet in van er moeite in te stoppen om mezelf te controleren.
Dus we hebben volgens jou een te hoge dunk van onszelf omdat we niet kunnen begrijpen dat er mensen zijn die zo weinig kennis over de Nederlandse taal hebben dat ze constant fouten maken? Aparte redenering...
Dat je er totaal niet kan inkomen dat iemand daar moeite mee kan hebben en het daarom maar laat voor wat het is. Dat vind ik vreemd en iid zelfs een beetje verwaand overkomen.
Omdat jij het belangrijk vind en het goed kan, betekent niet dat dat hetzelfde is voor een ander hoor. Zo'n rare redenering is dat toch niet?