maar voor 30 euro kan je wel een mooi boeket kopen neem ik aan!
hebben jullie trouwens enig idee of ik beter op zaterdag kan gaan (de laatste dag van de week, bloemenemmers zijn meestal bijna leeg.. kan niet gelijk bezorgd worden), of maandag, dan zijn nl denk ik alle bloemen net vers binnen en kunnen ze gelijk bezorgen..
een mooi boeket is zeker zaterdag te krijgen, ga dan wel op tijd, maandag is altijd oud bloemwerk, 's morgens gaan ze allemaal nar de veiling of je moet eind van de middag gaan, hopelijk hebben ze dan al het verse al ingedeeld... Over het verschil tussen een boeket en een stukje en grafstukje... De eerste twee worden gemaakt van verse bloemen, een grafstukje meestal van oude rijpe bloemen, ga je voor een grafstukje wat ze bij het graf kunnen plaatsen vraag dan echt om verse bloemen. Mijn moeder was bloemist en ik ben er in grootgebracht, vandaar...
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 05-11-09 21:43
Helaas gaat het niet lukken , had ruzie met mijn ING wachtwoord en moet vervolgens nieuwe inloggegevens aanvragen. Dus ik kan effe niet bij mijn rekening. Tenminste niet om zo geld over te maken. Dus helaas geen bijdrage van mij. Sorry, sorry, sorry.
Heb je mijn euro al ontvangen? Als er extra kosten gemaakt worden, moet je het maar laten weten, dan leg ik ook wat meer bij. (had sowieso eigenlijk al op 5 euro oid gerekend....)
Sheela, dat geeft niet hoor! ik heb al weer een paar berichtjes gehad dus het komt wel goed hoor!
ik ken het gedoe met die codes ja.. moest net 30 minuten in huis zoeken naar mn code haha maar ik heb hem gelukkig
garny95, oke dan. ja als we maandag gaan dan doen we het rond 5 uur! en op de site staat dat ze 3x per week nieuwe bloemen van de veiling af halen dus dat moet wel lukken het is ongeveer de beste die hier in Nijmegen zit
yep dat is de kracht van bokt en daar ben ik dan altijd zo trots op... ik doe altijd mee als er een bokker sterft, zo mooi als je dat met elkaar kan doen, vind ik heel groots