Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanmar schreef:Mijn vraag is alleen wat je ermee opschiet om er een principekwestie van te maken...
RiandeV schreef:Ik ben er overigens nog steeds niet uit wat ik zou doen als ik een opdrachtgever tref die deze eis aan mij stelt... Ik kom dan werken in zijn organisatie, dus zal eerder geneigd zijn aan de kledingvoorschriften te voldoen, denk ik.
RiandeV schreef:Ik ben er overigens nog steeds niet uit wat ik zou doen als ik een opdrachtgever tref die deze eis aan mij stelt... Ik kom dan werken in zijn organisatie, dus zal eerder geneigd zijn aan de kledingvoorschriften te voldoen, denk ik.
Blue_Eyes schreef:Wat is nou het verschil? Je komt een presentatie geven in de school waar ze vragen om een rok te dragen, dus....
Je krijgt er toch voor betaald, je werkt in dit geval toch voor die mensen? En wat nog, je wilt daar toch leerlingen werven?
pharagirlke schreef:En wat gaan die leerlingen doen als ze op een school komen en geconfronteerd worden met broeken? Want het meiske dat uitleg kwam geven stond toch ook in een rok?
Blue_Eyes schreef:Ze zijn nog net niet achterlijk, hoor, PG... Ze weten ook wel dat er vrouwen zijn die een broek dragen....
Blue_Eyes schreef:Lees mijn vorige reacties nog even na... kwestie van fatsoen.
Blue_Eyes schreef:@RiandeV: zelfs als je graag gelooft wat je ziet, weet je ook als gereformeerde ook wel dat op een school zonder specifieke overtuiging niet iedereen in een rok loopt.