Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amyve schreef:Haha, wat kun je boeiend en goed schrijven
Kreeg echt zin om je verhaal door te lezen terwijl ik de IKEA niet eens van de bijzonderste dingen vind maar even terzake... ik ga a.s. weekend met m'n ouders een bezoekje brengen in de IKEA (wel in België -> Gent)
veraA schreef:IKEAAAAAAAAAAAAAA
Voor mij is Ikea gewoon een traditie. Ga een paar keer per jaar met m'n moeder, haar beste vriendin en daar de dochter dan weer van.
Onze favoriete smoes is: "We hebben afwasborstels nodig". Je weet wel, van die leuke:
http://www.ikea.com/PIAimages/77422_PE198995_S4.jpg
Wij gaan vaak 's avonds en gaan dus niet ontbijten, maar doen het als volgt. De banken/bedden/kasten afdeling lopen we altijd (heel vreemd) heel hard voorbij, en binnen no-time sta je dan bij het restaurant, goh wat vervelendNiet dus. As usual schuiven we dan een bord met die overheerlijke gehaktballen naar binnen en dan kan het shoppen pas beginnen
We kopen echt nooit zoveel, maar wel áltijd afwasborstels. Meestal een stuk of 8 omdat we voor jan en alleman meenemen, té leuk hoe die kassa-mensen je dan aankijken
Na het afrekenen blijft het leuk om zelf een ijsje te 'maken', dus ook dat staat altijd op het programma. En dan pas verlaten we de Ikea
Siets schreef:Oh ik heb een keer zoiets ergs meegemaakt met die afwasborstel! Mijn moeder deed alsof ze hem op haar voorhoofd plakte, en ik wilde haar na doen. Maar dat ging net iets té goed. Ik kreeg hem namelijk niet meer van mijn voorhoofd af!En daar liep ik door de Ikea, inclusief afwasborstel voor mijn kop
. Ik raakte in paniek omdat hij niet meer los wilde, en trok zo hard dat ik 4 dagen met een ontzettende zuigvlek midden op mijn voorhoofd rond heb gelopen. Als mensen aan me vroegen hoe ik eraan kwam, zei ik maar dat ik tegen een keukenkastje was aangelopen. Oh wat erg, als ik er bij na ga denken schaam ik me weer net zoals toen