als dat er niet is zou ik wel weggaan..
en meteen een nieuwe rekening nemen,want voordat hij daar af is moet hij tekenen etc
sterkte verder,en der zijn meer leuke mannen dan kerken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yommie schreef:volgens mij ben jeje rechten kwijt als je vertrekt,jij heb recht op de helft van de overwaarde van het huis..
als dat er niet is zou ik wel weggaan..
en meteen een nieuwe rekening nemen,want voordat hij daar af is moet hij tekenen etc
sterkte verder,en der zijn meer leuke mannen dan kerken
Citaat:- bankpasje(s)
- paspoort en/of ID kaart
- eventuele officiele papieren van jezelf
- mobiel
- kleding en ondergoed
- toiletartikelen
- schoenen
- bankafschriften
- hypotheekakte
- alles wat voor jullie samen van toepassing is op bankgebied, zoals visakaart, notarisaktes, etc etc. Originele meenemen, je hebt nu geen tijd meer voor kopieën. Die stuur je hem later maar op per post.
- koffer met kleding
- foto's
- sleutels
- waardevolle spullen
Barmat schreef:Neem iig mee:
- bankpasje(s)
- paspoort en/of ID kaart
- eventuele officiele papieren van jezelf
- mobiel
- kleding en ondergoed
- toiletartikelen
- schoenen
- bankafschriften
- hypotheekakte
- alles wat voor jullie samen van toepassing is op bankgebied, zoals visakaart, notarisaktes, etc etc. Originele meenemen, je hebt nu geen tijd meer voor kopieën. Die stuur je hem later maar op per post.
Dat is nu het allerbelangrijkste, de rest komt later wel.
Open een rekening, zo snel mogelijk. Pin jouw deel van het geld waar je recht op hebt van de bank. Ontbin zsm jullie gezamelijke rekening en deel mee dat je hier GEEN salaris meer op wilt ontvangen aan je werkgever. Neem een ander mobiel nummer. Vermeld in GEEN geval aan die h*fter van een kerel waar je zit.
Ga vanuit hier op je gemak verder, maar vooral - neem je tijd en zorg dat je op tijd wegkomt!.