Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oeless schreef:Ik snap het niet zo goed eigenlijk, net boodschappen gedaan en ik moest 8.05 betalen, dus ik geef een briefje van 10, vlak daarna hier ik doe er wel 5 cent bij.
En dan heb je in eens een knal rode kassiere die gewoon weg de kluts kwijt is en niet meer weet wat ze moet.
Chiqa schreef:zap schreef:Chiqa, dan heb jij geluk gehad, want bij de supermarkten die ik ken en waar ik van hoor wordt je op een zekere moment voor de leeuwen geworpen.
QueenE schreef:Bij ons werd je echt wel voor de leeuwen gegooid
Euhm, maar je solliciteert toch zelf op de baan cassiere of mis ik nu iets?
Dr wordt dan toch helemaal niemand voor de leeuwen geworpen?
Cassiere= afrekenen
zap schreef:We of niet voor de leeuwen geworpen worden heeft namelijk heeeelemaal niks te maken met het zelf kiezen voor de baan. Misschien ben ik
dom (tja, ook kassamuts he), maar ik snap die logica niet!
Chiqa schreef:zap schreef:We of niet voor de leeuwen geworpen worden heeft namelijk heeeelemaal niks te maken met het zelf kiezen voor de baan. Misschien ben ik
Nou t is idd behoorlijk duidelijk dat je er niet veel van begrijpt zo moeilijk moet een kassabaantje toch niet zijn.
Ik hoop voor je dat je het ooit wel zal begrijpen, mocht je ooit hogerop komen
lieziej schreef:Ik draai af en toe ook welleens bij achter de kassa. Als ik dan net 45 ct bijvoorbeeld heb gepakt, en een klant drukt me een hand kleingeld in mijn handen, dan moet ik ook wel even omschakelen (= eerste paar keren met een rooie kop)
En ja, dan doe ik toch wel Wiskude B op VWO 6 niveau, maar toch is het lastig
CCindy schreef:maar je moet intikken wat het bedrag is , anders klopt de kassa niet meer.
Als ze er meteen 5 cent bij geven is dat mooi, maar niet als het bedrag al is ingetikt en de kassalade al open is ...
Chiqa schreef:zap schreef:We of niet voor de leeuwen geworpen worden heeft namelijk heeeelemaal niks te maken met het zelf kiezen voor de baan. Misschien ben ik
Nou t is idd behoorlijk duidelijk dat je er niet veel van begrijpt zo moeilijk moet een kassabaantje toch niet zijn.
Ik hoop voor je dat je het ooit wel zal begrijpen, mocht je ooit hogerop komen
mo_van_dijk schreef:Sorry hoor, maar dit klopt echt niet.... Wat maakt het nou uit of je 1.95 terug geeft of 5 cent krijgt en 2.00 terug geeft