Denken jullie dat verliefdheid kan groeien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Denken jullie dat verliefdheid kan groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:54

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar het antwoord op de vraag van de TS is vanaf mijn kant 'JA!'.

Ik kan niet verliefd worden zonder de gozer in kwestie eerst wat beter te kennen. Tuurlijk, ik kan 'm leuk, lekker en weet ik het wat allemaal vinden, maar verliefdheid moet bij mij echt groeien. Wordt ook echt niet makkelijk verliefd ofzo.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:57

Ik denk dat je pas echt verliefd kan worden, als je iemand van binnen en buiten kent. Ik kan me wel heeel sterk tot iemand aangetrokken voelen, maar of ik dan echt verliefd ben.. Ik denk het niet. Ik heb nu al een tijdje een vriendje, en ik vond hem in het begin echt supersuperleuk! Maar ik denk niet dat ik toen al verliefd was. Dat kwam na een paar weken (of misschien zelfs maanden), toen leerde ik hem echt kennen. En nu bevalt zowel zn innerlijk als zn uiterlijk nog helemaal goed, dus ik ben nog steeds verliefd :D

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:05

Uit eigen ervaring geleerd dat verliefdheid groeien. Ik had bij al mijn andere vriendjes en ex-man dat ik gelijk verliefd was en had altijd het idee dat je gelijk verliefd moest zijn als je je relatie wilde laten slagen, maar weet met mijn huidige vriend wel beter. Al vind ik wel dat je al gelijk een goed gevoel bij die persoon moet hebben wil je het aandurfen om hem beter te leren kennen.
Toen ik mijn vriend leerde kennen zijn we de eerste maanden als vrienden naar elkaar toe gegroeid en later kwam het besef bij beide dat er meer tussen ons was.
Na een aantal jaar gaat de verliefdheid over in houden van, maar nog steeds heb ik verliefde momenten voor/met hem.

maritha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:29

@ Tjaldur: Dat dacht ik ook ja, heb contact ook verbroken. heb wel de hele dag nog smsjes gehad, waarom ik hem in de steek had gelaten, en dat hij zo niet verder kon leven.
Haha heb hem maar 2 keer gezien, had niet eens een relatie met hem

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:55

_O- Das echt heeeel raar! Die stalker van mij is nou de hele tijd aan het bellen, heeeeel irritant!

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 01:45

Ragnaaa schreef:
...
Maar het knaagt aan me, ik weet niet wat ik voel, denk en wil.
Het is oprecht een lieve, eerlijke jongen. :j

En dat waardeer ik echt aan hem. :)

Moet je eens weg gaan met hem, en als je je na een week ofzo nog niet aangetrokken voelt dan kunnen jullie toch altijd vrienden blijven?
Maar als ik jou omschrijving over hem hoor, dan is het wel een blijvertje! :D

En Ja natuurlijk kan het groeien!
In begin dacht ik , oei wat heb ik gedaan het zal wel niet lang duren. :P
en nu al 3jaar :D hehe
Ik ben pas echt verliefd geworden op hem toen iemand hem wou afpakken van me. Toen ben ik zo jaloers geworden en verliefd tegelijk :P

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:36

Verliefdheid kan zeker wel groeien hoor! :D
Mijn vriend was vroeger jarenlang mijn beste vriend..
Hij vond mij altijd al leuk maar ik moest toen niks van hem weten op die manier.. :o
Iedereen zei altijd al ahhh jullie passen zo goed bijelkaar en jullie zijn zo leuk samen..
Tot ik me jaren later zelf in ene realiseerde dat ie eigenlijk toch wel heel erg leuk was :D