Verstand op 0 en gedaan alsof er nooit iets was gebeurd. Pas na een paar maanden kwam het eens ter sprake.
Ik krijg wel zo uit het niets een huilbui, maar die kan ik wegslikken. Volgens mij heeft er nooit iemand wat van gemerkt.
Hoe gaat het nu met je?

Wel goed dat je het even een paar dagen rustig aandoet. Het is een ramp en het blijft door je hoofd spoken. Dan is het heel moeilijk om daarnaast ook nog gewoon door te werken.
Nog even over een eerder deelonderwerp uit dit topic. De dood van mijn vader kwam dus heel plotseling (vrijdag niet goed geworden, zwaar herseninfarct en zaterdag overleden). Dat leek mij fijner dan zo'n periode naar de dood toe te leven. (Raar uitgedrukt, maar jullie snappen het vast.)
Na jullie berichten begon ik daar heel erg over te twijfelen, want ik heb mijn vader nooit meer kunnen spreken. Afscheid nemen was er niet bij, want hij was direct na de beroerte al niet meer bij bewustzijn. Ik kreeg daar ineens heel veel moeite mee.

Maar mijn beide opa's zijn veel te vroeg overleden aan kanker. Ik heb ze dan ook nooit gekend. En mijn moeder vertelde daar laatst weer over. Mijn vader heeft altijd gezegd dat hij dat absoluut niet wilde als hij ook maar iets te zeggen had over zijn overlijden. Zodoende ben ik toch blij dat het bij hem zo snel ging. Dat hij niet iets soortgelijks als zijn vader of schoonvader mee hoefde te maken. Voor mij heel moeilijk, maar tevens een opluchting.