Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
booster schreef:nee hellaas geen typ fout.
we zijn met mijn vriend en ik en dan 3 kinderen van 19/17 en van bijna 4 jaar in huis in soms komt er nog een dochter van 13.
allemaal grote eters.
als ik bv iets maak met rijst gaat er een kilo rijst in de pan.
1 kilo kip
3 zakken groenten.
2 pakken saus etc.
mijn vriend en ik roken iedere dag een builshag per dag.
iedere dag 2/3 pakken melk en 4 flessen cola.
3 mikken brood en het beleg nog niet mee getelt hier.
hier komen wij ong op gemiddeld 50 euro per dag uit de ene dag minder en de andere dag iets meer.
Barmat schreef:booster schreef:nee hellaas geen typ fout.
we zijn met mijn vriend en ik en dan 3 kinderen van 19/17 en van bijna 4 jaar in huis in soms komt er nog een dochter van 13.
allemaal grote eters.
als ik bv iets maak met rijst gaat er een kilo rijst in de pan.
1 kilo kip
3 zakken groenten.
2 pakken saus etc.
mijn vriend en ik roken iedere dag een builshag per dag.
iedere dag 2/3 pakken melk en 4 flessen cola.
3 mikken brood en het beleg nog niet mee getelt hier.
hier komen wij ong op gemiddeld 50 euro per dag uit de ene dag minder en de andere dag iets meer.
Dit vind ik gewoon.... nou ja, heb er gewoon geen woorden voor. Grote eters of niet, maar zoveel eten hoeft nou ook weer niet (laat staan een buil shag per dag per persoon).
Het gaat mij natuurlijk geen bal aan hoe jullie leven, maar ik kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen... vind het gewoon decadent om zulke hoeveelheden naar binnen te stouwen alsof het niks is. Ben bijna benieuwd hoe jullie er uit zien.
Armaris schreef:Ik kijk ook even mee
Vrijdag hebben mijn vriend en ik boodschappen gedaan voor iets meer dan 20€
De strijk en was worden door onze ouders gedaan.
En minstens 1x per week eten we bij mijn ouders en krijgen vaak dan ook nog iets mee
Wij eten normaal maar wel zelden vlees(vooral kip en makreel) en zijn dol op groenten. Ik ga gerust naar de markt om mijn slag te slaan(mijn fruitbak is vol voor 10€) en ben dol op aanbiedingen!
Lizz schreef:Armaris schreef:Ik kijk ook even mee
Vrijdag hebben mijn vriend en ik boodschappen gedaan voor iets meer dan 20€
De strijk en was worden door onze ouders gedaan.
En minstens 1x per week eten we bij mijn ouders en krijgen vaak dan ook nog iets mee
Wij eten normaal maar wel zelden vlees(vooral kip en makreel) en zijn dol op groenten. Ik ga gerust naar de markt om mijn slag te slaan(mijn fruitbak is vol voor 10€) en ben dol op aanbiedingen!
Hoeveel dagen leef jij dan van die 20 euro? (en zitten hierin eten, drinken, toiletartikelen, schoonmaakmiddelen etc?)