Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sterre schreef:Okay, als mijn John Frieda shampoo + conditioner op is, ga ik de Syoss eens proberen, daar zijn jullie allemaal positief over!

Ilzas schreef:Kruidvat heeft deze week een leuke aanbieding: twee flessen en dan krijg je er gratis twee flessen Fa douchgel bij en een kortingsbon voor de Zwaluwhoeve.
Heb ze ook net gehaald. Voor glans, die waarvan Surface net zo leuk meldde werd dat je haar er vet van werd...

auk schreef:Kraken:
De wc-blokken van de Lidl. Ik heb heel veel schoonmaakrommel van de Lidl en vindt het helemaal geweldig, maar die blokken doen dus echt 3x niks bij ons. Komt amper een geur af.
Samm schreef:Shego schreef:garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!
Bedoel je die dikke klei met spikkels erin? Zoja...MAKEN! Ik zweer bij dat spul, je kunt het als reiniging,scrub en masker gebruiken!
Werkt echt perfect, mooie zuivere gladde huid krijg je ervan! (gebruik je het wel goed?)
Ilzas schreef:auk schreef:Kraken:
De wc-blokken van de Lidl. Ik heb heel veel schoonmaakrommel van de Lidl en vindt het helemaal geweldig, maar die blokken doen dus echt 3x niks bij ons. Komt amper een geur af.
Welke wel? Die van de Aldi doen ook niks. Ik heb nu die vloeibare van AmbiPur, ook niet. Uitgaande van dit topic hoef je ook geen Harpic te gaan gebruiken...