Mijn koffer is gepakt...Maar hoe vertel ik dat vertrek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Re: Mijn koffer is gepakt...Maar hoe vertel ik dat vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:40

Wat een leuke update om te lezen :) Gelukkig heb je nu wel een leuk gezin!
En veel plezier met Max ;)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:35

Hoe gaat het nu ?? :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 19:48

Hey! ja, goed!

Ik zit nu even 2 weekjes in NL, maar ik heb het in het andere gezin veel meer naar mijn zin.

Ik zorg vooral voor het jongetje, George, van 3. Zijn zusje van 7 zit vooral op school. George is een jongetje met ontzettend veel humor, we zijn allebei ontzettend ongeremd en druk dus dat klikt. Ik heb hem geleerd dat, als hij ergens binnenkomt, moet roepen 'Hey Partypeople!', of dat nou de bus is, of de starbucks. Ik ben heel veel van het gezin gaan houden, en zij van mij, en toch weet ik niet of ik tot september blijf, omdat het stel in scheiding ligt, en ik er letterlijk tussen in sta. Ik vind dat er behoorlijk wat op mijn bordje gelegd wordt en ik kan dat moeilijk loslaten. Daarom was ik ook echt aan 2 weken vakantie toe.

Met Max is het uit, al een paar maanden. Hij had een drankprobleem en dealde drugs, en was ook erg emotioneel afhankelijk van mij. Toen ik hem vertelde dat ik uiteindelijk weer verder reis vond hij dat heel moeilijk om te accepteren en is hij doorgedraaid. Toen heb ik het uitgemaakt, en belde zijn moeder nog om mij ter verantwoording te roepen want haar zoon huilde. :')

London is wel heerlijk om te wonen, ik hou van de drukte en het shoppen en het niks doen in Hyde Park.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:52

oo dat is wel jammer, maar moet je dan weer naar een ander gezin in londen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 19:56

Nee, als ik bij dit gezin wegga ben ik ook wel uitgeleerd en uitgefeest in London. Ik ga hierna richting het Midden Oosten, en daarna Azië. Een beetje rondtrekken en hangen. Studieontwijkend gedrag in extreme zeg maar :')

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:48

Dat klinkt echt leuk zeg !!
heb je reeds een Brits accent ? :+

vervelende situatie met het gezin in de scheiding .. maar ik begrijp ook wel dat je hierna klaar bent met London :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 20:51

Haha ik vind mezelf heel Engels klinken, maar ik als ik uitga ben ik nog steeds 'a very exotic girl' dus het zal wel meevallen :')

Ja die scheiding is echt k*t. Ik ga verder niet hun vuile was buiten hangen, maar het is net of ik met 2 pubers samen woon.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:54

haha :) ik ken dat gevoel ik leef hier in een gastgezin en er is eigenlijk op een of andere manier altijd wel drama !

Ik vind een Brits accent wel leuk en grappig om te horen maar oh zo vervelend dat ze hun R zo wegmoffelen :') Die spreken we in het Amerikaans wel meer uit :j