Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat je straks niet helemaal in de war raakt in een gesprek met een arts, omdat die het wel over goed- of kwaadaardig kan hebben
Laura82 schreef:@garny95 en ts: er wordt wel degelijk ook gesproken over goed en kwaadaardig. Apart daarvan over de snelheid waarmee het groeit. Goedaardig duwt ander weefsel opzij, kwaadaardig groeit "erin", en in de hersenen zijn beide scenario's natuurlijk niet zo goed. Vandaar dat er wordt gekeken hoe snel iets groeit, omdat dat meer van belang is.
Ik zeg dit overigens niet om te zeuren of om betweterig te zijn hoorMaar dat je straks niet helemaal in de war raakt in een gesprek met een arts, omdat die het wel over goed- of kwaadaardig kan hebben
Laura82 schreef:@garny95 en ts: er wordt wel degelijk ook gesproken over goed en kwaadaardig. Apart daarvan over de snelheid waarmee het groeit. Goedaardig duwt ander weefsel opzij, kwaadaardig groeit "erin", en in de hersenen zijn beide scenario's natuurlijk niet zo goed. Vandaar dat er wordt gekeken hoe snel iets groeit, omdat dat meer van belang is.
Ik zeg dit overigens niet om te zeuren of om betweterig te zijn hoorMaar dat je straks niet helemaal in de war raakt in een gesprek met een arts, omdat die het wel over goed- of kwaadaardig kan hebben

bluedisx schreef:Hebben jullie inmiddels al wat gehoord?
Rana schreef:bluedisx schreef:Hebben jullie inmiddels al wat gehoord?
![]()
Nog steeds he-le-maal niks.![]()
Wordt er strontziek van. Als er vandaag nog geen oproep is gaan we zoals afgesproken naar het ziekenhuis hier in Ede bellen. Op woensdag is die meneer van het UMC daar weer, en dan kan hij het UMC zelf maar even een schop onder hun hol geven....
Ik krijg bijna de indruk dat we gewoon voor het gemak maar even aan de zijlijn zijn gezet. Straks hebben ze er nog geen reet mee gedaan??!!![]()
Word er boos van.
Voor hen is het gewoon een werk dag maar ons leven is al bijna twee weken in een grafstemming.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

LindaV schreef:Gefeliciteerd met je vriend Rana.
Ik hoop dat hij een beetje kan genieten van zijn verjaardag.
Hebben jullie nog gebeld?
Blue_Eyes schreef:Proficiat vandaag Rana met je vriend! Hopelijk hebben jullie ondanks alles een beetje een leuke dag.

Rana schreef:UPDATE!!!
Brief van het UMC is binnen vrijdag om half 10 moeten we er zijn. Geen idee wat er gaat gebeuren maar er is in ieder geval iets aan het gebeuren en we hebben niet hoeven bellen