Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:05

Ilzas schreef:
Nee, het is hun wichelroede, en als ie omhoog wijst, weten ze waar ze heen moeten gaan.

_O-

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:09

Meis, dikke knuf voor jou :(:) , laat jezelf niet kapot maken door zo'n eikel, dat is die niet waard. Jij bent sterk en vecht je hier doorheen!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:19

Ilzas schreef:
Nee, het is hun wichelroede, en als ie omhoog wijst, weten ze waar ze heen moeten gaan.

_O-

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 12:28

tja ik kan hier aardig over meepraten.ik zit op het moment in een zelfde soort situatie alleen woonde ik niet samen. als je zo behandelt wordt zijn ze je niet eens waard. lekker de draad weer oppakken en niet verlagen tot hun niveau. ik zeg altijd maar geen hand vol maar een land vol. je vindt gerust een nieuwe leuke man waar je mee verder kan. in ieder geval veel sterkte gewenst en het komt allemaal goed. :(:)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 12:57

Bedankt!!!

Citaat:
Ilzas schreef:

Nou sorry maar deze is super :')

Ze zal maar zielig staan kijken naar zijn liefdesmeter want zo fameus was het ook niet _O-
Ik draai er een strik rond en hij mag dan terug bij haar kruipen }:)

Vanavond blijf ik tot hij weg is... wil niet dat hij spullen meeneemt die van mij zijn.

De wijkagent is super lief dus we verstaan ons heel goed...

vanavond kruip ik wat bij mams die 5min verder woont, zal me goed doen en de paarden verzorgen natuurlijk :D

Het komt wel goed... ik geloof er meer in dan 2 dagen geleden...

friendly

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:00

En anders vraag je of een goede vriend/vriendin bij je komt eten ofzo. Ter ondersteuning. Het is ook JOUW huis dus dat mag gewoon :)

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:25

Eponastable schreef:
sologirl schreef:
Eigenlijk kan ik hier wel om lachen, hoe rot het ook klinkt. Bewijst toch maar weer wat voor rot volk het is.

TS: Ontzettend veel sterkte, maar aan je posts te zien kom je er echt helemaal weer bovenop hoor! Het zal wel moeilijk blijven in het begin, maar zo'n vent wil je gewoon niet meer in je buurt hebben!

Ja zo'n vent wil ik nooit meer!!

Vind je naam echt toepasselijk...

Ben ik dom of lopen jongens enkel achter hun lu*l??
lijkt net een kompass hun spel... daar loopt iets wat mooi oogt en hopla we duiken de lakens in, geen respect voor de vorige vriendinnen die aan het wenen zijn van verdriet...
grrr :(

Haha gelukkig slaat 'm'n naam niet op het single zijn :D Of nouja, op dit moment eigenlijk ook wel. :+ Maar gewoon leuke dingen gaan doen hoor! Lekker met vrienden stappen enzo..

Mannen hebben een andere defenitie van wederzijds respect dan wij. Zullen ze ook altijd blijven houden!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:26

Ilzas schreef:

Nu moeten ze nog gaan leren wat ze ermee moeten doen, dan zou het feest compleet zijn ;)

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:28

Of je selecteert er één die dat wel al weet. Kan errug prettig zijn.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:30

Ja, beetje jammer dat het niet te zien is of ze er wat mee kunnen. Lig je toch maar elke keer weer uit te proberen :+

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 13:31

Ik begin nu te merken wie echte vrienden zijn, want ik ben 2jaar geleden vertrokken uit mijn buurt en heb haast geen contact meer met vorige vrienden.
En de vrienden van hier die zijn alle 2 de koppels een 2 maand geleden papa en mama geworden...

Ach ik heb mijn paarden, die liegen niet en bedriegen niet.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 13:31

Ilzas schreef:
Of je selecteert er één die dat wel al weet. Kan errug prettig zijn.

Die weet wat hij moet doen met zijn wichelroede?
Trek het je niet aan ze weten allemaal verdomd goed wat ze ermee moeten doen :') _O-

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:33

Eponastable schreef:
Ik begin nu te merken wie echte vrienden zijn, want ik ben 2jaar geleden vertrokken uit mijn buurt en heb haast geen contact meer met vorige vrienden.
En de vrienden van hier die zijn alle 2 de koppels een 2 maand geleden papa en mama geworden...

Zegt mijn mamma ook altijd, je kan beter van dieren houden. Die zullen je nooit bedriegen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:33

sologirl schreef:
Ja, beetje jammer dat het niet te zien is of ze er wat mee kunnen. Lig je toch maar elke keer weer uit te proberen :+

Dat verklaart het succes ook van one night stands, wij meiden zijn niet dom, hebben na één nacht al wel door dat het niks is.

Eponastable schreef:

Zo is het. In nood leert men zijn vrienden kennen. En paarden veroordelen je ook niet. Ze zijn altijd blij je te zien en blij met (bijna) alles dat je voor ze doet.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:36

Misschien moeten we eens wat meer als de jongens zijn, dan merken ze vanzelf wel dat het helemaal niet leuk is om vreemd te gaan.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:37

Daar heeft Beyoncé (mijn all time hero) een heel leuk liedje over gemaakt (if I were a boy).

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:39

Wat je zegt, B heeft echt topnummers.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:43

En voor de TS: you're a survivor! Sla de tekst er maar eens op na, is ook echt een topnummer.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:45

Wat een %&(@2@^), om het zo maar even te noemen.

Eén ding is duidelijk, zo te horen ben je veeeel beter af zonder hem, hij is jou niet waard, laat het hem maar uitzoeken (en stiekem hopen dat hij bij haar ook weer snel weg is omdat hij wat 'beters' ziet ~~}> Kijken hoe leuk zij dat vind).

Het komt vast helemaal goed met je!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:46

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 13:47

Ilzas schreef:
En voor de TS: you're a survivor! Sla de tekst er maar eens op na, is ook echt een topnummer.

Voorlopig wel...maar mijn gezondheid lijdt er nu wel aan... straks hééééééél vroeg naar bed en een lekker warm bad nemen :):)

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:49

De nachten zullen voorlopig nog wel heel lang blijven, misschien vragen of een vriendin blijft slapen?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:51

Ja tuurlijk lijd je gezondheid er onder, dat is ook niet meer dan logisch. Je slaapt niet, eet niet, valt kilo's af, hebt praktische stress over waar jij en je paarden moeten gaan wonen, of en welke paarden je kunt houden, het is ook allemaal gewoon waardeloos. En alleen omdat zo'n flapdrol het nodig vond om hem er bij een ander in te hangen. En alles wat jullie samen hebben opgebouwd in één klap af te breken.
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 14-09-09 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 13:52

sologirl schreef:
De nachten zullen voorlopig nog wel heel lang blijven, misschien vragen of een vriendin blijft slapen?

Ooh ik slenter van hier naar daar en kom laat thuis dus kruip er meteen in...
heb niet echt iemand die kan blijven slapen...

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:53

Laat naar bed, vroeg eruit. Pas je wel op jezelf, probeer gewoon goed te blijven eten hoor!