Ilzas schreef:Nee, het is hun wichelroede, en als ie omhoog wijst, weten ze waar ze heen moeten gaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ilzas schreef:
Nee, het is hun wichelroede, en als ie omhoog wijst, weten ze waar ze heen moeten gaan.
Eponastable schreef:sologirl schreef:Eigenlijk kan ik hier wel om lachen, hoe rot het ook klinkt. Bewijst toch maar weer wat voor rot volk het is.
TS: Ontzettend veel sterkte, maar aan je posts te zien kom je er echt helemaal weer bovenop hoor! Het zal wel moeilijk blijven in het begin, maar zo'n vent wil je gewoon niet meer in je buurt hebben!
Ja zo'n vent wil ik nooit meer!!
Vind je naam echt toepasselijk...
Ben ik dom of lopen jongens enkel achter hun lu*l??
lijkt net een kompass hun spel... daar loopt iets wat mooi oogt en hopla we duiken de lakens in, geen respect voor de vorige vriendinnen die aan het wenen zijn van verdriet...
grrr
Eponastable schreef:Ik begin nu te merken wie echte vrienden zijn, want ik ben 2jaar geleden vertrokken uit mijn buurt en heb haast geen contact meer met vorige vrienden.
En de vrienden van hier die zijn alle 2 de koppels een 2 maand geleden papa en mama geworden...
Ach ik heb mijn paarden, die liegen niet en bedriegen niet.
sologirl schreef:Ja, beetje jammer dat het niet te zien is of ze er wat mee kunnen. Lig je toch maar elke keer weer uit te proberen
Eponastable schreef:Ik begin nu te merken wie echte vrienden zijn, want ik ben 2jaar geleden vertrokken uit mijn buurt en heb haast geen contact meer met vorige vrienden.
En de vrienden van hier die zijn alle 2 de koppels een 2 maand geleden papa en mama geworden...
Ach ik heb mijn paarden, die liegen niet en bedriegen niet.