Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Waarom had hij dan ook nog die ander erbij? Twijfelde hij tussen haar en jou? Hebben ze seks gehad in jouw bed? Op jouw bank? Op jouw wasmachine? Onder jouw douche?
Blackje schreef:Als je het nog niet weet, zou ik je iig laten informeren over de mogelijkheden van een eigen huis / iets huren / onderdag bij ouders / of vrienden e.d. Iets voor je paarden zoeken en al, dat als je besluit het niet te kunnen, ook echt meteen weg kan..
Silviabol schreef:mijn idee.. ik vraag me af of je je 1 keer kan vergissen maar dan acht ik het nog niet bewezen dat je "zo" bent. Maar na een paar keer zou ik zoiets echt niet vertrouwen. Al helemaal niet met hem trouwen in gemeenschap van goederen!!
russel schreef:Hoe goed kun jij die andere vrouw vertrouwen en geloven. Weet wel dat zij wel met hem wil en natuurlijk wil dat jij bij hem weggaat. Zij wil jouw leven.
Bezin eerst, huil uit, ga weer praten met je vriend en probeer een nieuw begin te zoeken, weggaan kan altijd nog.
Misschien kon hij niet zo makkelijk van haar afkomen en maakt zij gebruik van het shockeffect bij jouw. Ook zij had met hem kunnen breken, wetende dat hij samenwoonde met een vrouw die niets wist. Laag moraal ook van haar. Wat niet van jouw is blijf je af vind ik altijd maar weer. Sommige vrouwen zijn heel goed in manipulaties en willen wat graag iets van een andere vrouw kapot maken. Is nog maar de vraag of zij samen het zo leuk gaan krijgen als jij weg bent bij hem.
Succes.
Praten, oliebol happens en niets is vanzelfsprekend in dit rare leven!!
Ariebombarie schreef:cremellogek schreef:De sex was de afgelopen jaren inderdaad tussen ons niet wat het geweest was. Op een of andere manier zijn we dat kwijt geraakt.
We wonen nog niet zolang samen en blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien. Ik ben er wel vanaf dag 1 heel serieus in gestapt, en hij is dus later weer wat met haar begonnen.
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.
We hebben nog geen kinderen.
je komt op mij over alsof je hem zit te verdedigen...
..
Tavanta schreef:Silviabol schreef:mijn idee.. ik vraag me af of je je 1 keer kan vergissen maar dan acht ik het nog niet bewezen dat je "zo" bent. Maar na een paar keer zou ik zoiets echt niet vertrouwen. Al helemaal niet met hem trouwen in gemeenschap van goederen!!
Dat dan weer wel en dan over een tijdje met de helft vertrekken
katiavl schreef:In zo een gevallen is het vaak voor de hersennen noodzakelijk om te verdedigen, verdedigen en minder erg maken zijn mechanismen om, om te gaan met situaties die een evenwichtigpersoon weet dat ze verkeerd zijn