En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:13

Jeetje zeg..4 jaar lang heeft jou vriend buiten de deur gegeten en je blijft gewoon bij hem?

Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat alles in gestort is, en dat je je leventje zoals je dat nu hebt niet kwijt wil... Maar waar een wil is.....

Als die man jou al 4 jaar lang hebt bedrogen dan is dat toch geen echte liefde???

Je verdiend veel beter.. en geloof mij na regen komt zonneschijn...

Ik zou als ik jou was heel snel een oplossing gaan zoeken voor jezelf en je paardjes. En hem een fijn leven verder wensen zonder jou.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:13

mijn idee.. ik vraag me af of je je 1 keer kan vergissen maar dan acht ik het nog niet bewezen dat je "zo" bent. Maar na een paar keer zou ik zoiets echt niet vertrouwen. Al helemaal niet met hem trouwen in gemeenschap van goederen!!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:15

Jeetje, ik krijg er gewoon buikpijn van! Moet er niet aan denken zo bedrogen te worden.
Ik snap ergens wel dat je hem een kans wil geven omdat je gewoon van hem houd, en niet wil dat het eindigt. Maar ik weet ook hoe het voelt om zonder enig vertrouwen samen te leven, dat is echt niet te doen, geloof mij maar, ik werd er gillend gek van!
Ik zou echt zijn nek omgedraaid hebben!
Mijn idee van vreemd gaan: Als je iemand anders al leuk kan vinden, voel je niet genoeg voor je partner. Dat is gewoon geen echte liefde!
Succes ermee, ben benieuwd wat je keuze word.

Tallie1979

Aardig gek!!

Enkeltje voordeur met dikke schoenafdruk op zijn broek kreeg ie van mij..

Ik zou het super knap van je vinden als je je hier overheen kunt zetten TS, werkelijk waar!! :oo

Blackje

Als je het nog niet weet, zou ik je iig laten informeren over de mogelijkheden van een eigen huis / iets huren / onderdag bij ouders / of vrienden e.d. Iets voor je paarden zoeken en al, dat als je besluit het niet te kunnen, ook echt meteen weg kan..

Chubby

Quellian schreef:
Waarom had hij dan ook nog die ander erbij? Twijfelde hij tussen haar en jou? Hebben ze seks gehad in jouw bed? Op jouw bank? Op jouw wasmachine? Onder jouw douche?

Ik dacht het maar durfde het niet te schrijven... :=

Dacht nog veel meer, maar het is allemaal al confronterend genoeg denk ik voor TS.

Abercrombie

Nog zo iets... Hij verwacht dat jij hem wel zal vergeven na 4 jaar lang leugens (want in zijn ogen ben je waarschijnlijk niet heel bijster slim want je hebt het 4 jaar niet door gehad)

Maar zou hij jou ook vergeven als je HEM 4 jaar lang besodemietert zou hebben??

Waarschijnlijk niet ;) Dan had je waarschijnlijk met je paarden en je zooi op straat gestaan..

Mijn ex vond vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld, maar ik vroeg wel eens aan hem "zou je het uit maken als IK vreemd zou gaan?"

NOU dat was echt wel iets waar hij zeker van was, als ik met een ander zou sexen dan was daar het gat van de deur.. yeah right..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:16

Blackje schreef:
Als je het nog niet weet, zou ik je iig laten informeren over de mogelijkheden van een eigen huis / iets huren / onderdag bij ouders / of vrienden e.d. Iets voor je paarden zoeken en al, dat als je besluit het niet te kunnen, ook echt meteen weg kan..

Misschien als je hier op bokt een nood oproep plaatst voor onderdak voor je paarden kan iemand je uit de brand helpen!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:17

Silviabol schreef:
mijn idee.. ik vraag me af of je je 1 keer kan vergissen maar dan acht ik het nog niet bewezen dat je "zo" bent. Maar na een paar keer zou ik zoiets echt niet vertrouwen. Al helemaal niet met hem trouwen in gemeenschap van goederen!!

Dat dan weer wel en dan over een tijdje met de helft vertrekken :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:17

Ik heb het idee dat je je verschuilt, en dat de echte klap nog niet is doorgedrongen. Meid ik vind het zo erg! 4 jaar lang besodemietert worden. Ik kan me niet voorstelen hoe veraden, afgedankt, en besodemieterd je moet voelen. Ga toch weg bij hem, hij heeft je relatie nooit serieus genomen als ie 4 jaar vreemdgaat.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:18

russel schreef:
Hoe goed kun jij die andere vrouw vertrouwen en geloven. Weet wel dat zij wel met hem wil en natuurlijk wil dat jij bij hem weggaat. Zij wil jouw leven.

Bezin eerst, huil uit, ga weer praten met je vriend en probeer een nieuw begin te zoeken, weggaan kan altijd nog.

Misschien kon hij niet zo makkelijk van haar afkomen en maakt zij gebruik van het shockeffect bij jouw. Ook zij had met hem kunnen breken, wetende dat hij samenwoonde met een vrouw die niets wist. Laag moraal ook van haar. Wat niet van jouw is blijf je af vind ik altijd maar weer. Sommige vrouwen zijn heel goed in manipulaties en willen wat graag iets van een andere vrouw kapot maken. Is nog maar de vraag of zij samen het zo leuk gaan krijgen als jij weg bent bij hem.

Succes.

Praten, oliebol happens en niets is vanzelfsprekend in dit rare leven!!

Denk net als jij dat ze hoopt dat de relatie van TS strandt zodat zij hem dan helemaal heeft. Ik had gewoon gebroken met die kerel en de vrouw waarbij hij woonde gewoon met rust gelaten. Dit zegt in mijn ogen meer over de vrouw dan over de vriend van TS. Wie weet is het wel zo'n manipulatieve vrouw die niets kan loslaten.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:18

Ik lees zo in je berichtengeschiedenis dat zijn dubbel sex leven net zo lang heeft geduurd als zijn hele relatie met jou. :oo

Wat is dat überhaupt voor een grappenmaker. Of heb jij nooit willen zien hoe hij is?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:19

chocobroodje schreef:
dat de echte klap nog niet is doorgedrongen.

Zeker weten... Die klap komt nog, het besef dat hij niet 1 leugentje heeft verteld, maar dat alles een heel grote leugen is geweest...

lesilla

Ariebombarie schreef:
cremellogek schreef:
De sex was de afgelopen jaren inderdaad tussen ons niet wat het geweest was. Op een of andere manier zijn we dat kwijt geraakt.

We wonen nog niet zolang samen en blijkbaar heeft hij onze relatie in het begin niet als heel serieus gezien. Ik ben er wel vanaf dag 1 heel serieus in gestapt, en hij is dus later weer wat met haar begonnen.
Blijkbaar heeft hij pas het laatste jaar ofzo doorgehad dat hij met mij echt een leven op wil bouwen. Neemt niet weg dat ik me afvraag hoe lang hij hier mee door was gegaan als zij niet voor de deur had gestaan.

We hebben nog geen kinderen.

je komt op mij over alsof je hem zit te verdedigen... :?
..

In zo een gevallen is het vaak voor de hersennen noodzakelijk om te verdedigen, verdedigen en minder erg maken zijn mechanismen om, om te gaan met situaties die een evenwichtigpersoon weet dat ze verkeerd zijn

Springruit06

Ik denk dat ik er overheen gelezen heb.. maar hoelang waren jullie in totaal samen?

En als je besluit weg te gaan, misschien kan iemand je van bokt wel uit de brand helpen met je paarden?

Laura82

Oei meid, het klinkt alsof je het goed aan het praten bent voor hem....
Hoelang zijn jullie samen? Als hij pas sinds een jaar denkt dat het wat serieuzer wordt??

Tallie1979

Tavanta schreef:
Silviabol schreef:

Dat dan weer wel en dan over een tijdje met de helft vertrekken :+

Is ook wat voor te zeggen.. Gewoon tegen je vent zeggen: Als je me wilt houden, zal je moeten trouwen, gaat hij dan weer vreemd, dan pluk je hem tot op de laatste veer ( cent dus ) kaal.. :)

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:20

Als je nog niet zolang samen woont... waar woonde je dan eerst? En je paardjes stonden ook eerst ergens anders dan? Kun je daar niet naar terug?

Er zijn verschillende wegen die naar Rome gaan...

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:21

Ik vind een beetje vreemd dat Ts haar hele berichten geschiedenis wordt doorgelezen aan de hand van dit topic. Als ze dit wil melden, komt ze daar zelf wel mee, toch ;)

KiWiKo

katiavl schreef:
In zo een gevallen is het vaak voor de hersennen noodzakelijk om te verdedigen, verdedigen en minder erg maken zijn mechanismen om, om te gaan met situaties die een evenwichtigpersoon weet dat ze verkeerd zijn

ja.......... dat is zo, nu je het zegt.......... ik herken dat wel.......

zooooo, weer even wat stof tot nadenken :)

chocobroodje

[/quote]

Dat dan weer wel en dan over een tijdje met de helft vertrekken :+[/quote]

Is ook wat voor te zeggen.. Gewoon tegen je vent zeggen: Als je me wilt houden, zal je moeten trouwen, gaat hij dan weer vreemd, dan pluk je hem tot op de laatste veer ( cent dus ) kaal.. :)[/quote]

Nee daar word je gellukig van, dumpen die hap!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:22

:(:)

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 14:24

Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

tita

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:25

>;) dus eigenlijk heeft hij met haar net zo lang als met jou

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:25

Ik denk ook dat de klap nog niet gevallen is en het nu buiten gewoon één donker zwart gat is.

Ik ben ook bedrogen in mijn laatste relatie, ik was er ook zo ziek en kapot van. Echt een complete shock! Wij hadden notabene net een huis gekocht. Overigens was dit ook meermalig bedrog (wel in ee keer, de bekende ex klassieker)

In het begin dacht ik ook, wat nu, mijn mooie huis bla bla. Maar na een tijdje totale afzondering van hem was ook mijn hart afgezonderd en mijn waardigheid teruggekeerd. Geen herkansing voor deze man, de vind(ster) mag hem houden!