Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tutti_Frutti schreef:Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren
Wendy schreef:Yeyo schreef:Wel goed nieuws voor mij, ik slaag met 1 tiet nog voor de potloodtestdus ik mag half topless op het strand heb ik voor mezelf besloten
Dát is pas aandachttrekkerij![]()
Maar goed, zoals eerder gezegd: ik lig niet topless op het strand (als ik er al lig) maar ik heb er geen moeite mee als een ander dat doet.
Vind het voor mezelf al heel wat dat ik me in bikini durf te vertonen. Dat heeft overigens niks met mijn lijf te maken (daar is niks mis mee) maar nog steeds met mijn eigen zelfvertrouwen.
ushi schreef:Wow, volgens mij zit jij echt goed in de knoop met jezelf....
Cookies schreef:Ik snap het veroordelen ook niet zo. "aandachttrekkerij" "met dat soort borsten mag je dat helemaal niet doen" "m'n kind wordt er onpasselijk van"
katiavl schreef:Lijkt me redelijk moeilijk om met je ogen dicht te moeten zwemmen, als er topless is word je er sowieso mee geconfronteerd daarvoor hoef je niet te staren.
mootjah schreef:Ik vind het zo lelijk.. helemaal egaal bruin en dan van die witte melktieten..
Wendy schreef:katiavl schreef:Lijkt me redelijk moeilijk om met je ogen dicht te moeten zwemmen, als er topless is word je er sowieso mee geconfronteerd daarvoor hoef je niet te staren.
Kunnen we dan ook meteen alle lelijke badpakken verbieden?
Wendy schreef:katiavl schreef:Lijkt me redelijk moeilijk om met je ogen dicht te moeten zwemmen, als er topless is word je er sowieso mee geconfronteerd daarvoor hoef je niet te staren.
Kunnen we dan ook meteen alle lelijke badpakken verbieden?