Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:39

Ik snap het veroordelen ook niet zo. "aandachttrekkerij" "met dat soort borsten mag je dat helemaal niet doen" "m'n kind wordt er onpasselijk van" Waarom mensen niet in hun waarde laten die het wel fijn vinden. En accepteren dat er verschillende mensen zijn, die verschillende dingen leuk en fijn vinden.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:39

Tutti_Frutti schreef:
Hier geberut het nog wel veel hoor!
Maar wel vooral oudere vrouwen van rond de 30 ofzo..
Geen jongeren ;)

Ola..ik ben 37, maar echt geen "oudere" vrouw hoor :+ . Kiek maar ff in me profiel.
Hoe dan ook, deze jonge blom houdt graag haar top aan. Vroeger, toen ze nog "jong "was , lag ze wel eens zonder :P

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:41

Wendy schreef:
Yeyo schreef:
Wel goed nieuws voor mij, ik slaag met 1 tiet nog voor de potloodtest :D dus ik mag half topless op het strand heb ik voor mezelf besloten :+

Dát is pas aandachttrekkerij :j :D

Maar goed, zoals eerder gezegd: ik lig niet topless op het strand (als ik er al lig) maar ik heb er geen moeite mee als een ander dat doet.
Vind het voor mezelf al heel wat dat ik me in bikini durf te vertonen. Dat heeft overigens niks met mijn lijf te maken (daar is niks mis mee) maar nog steeds met mijn eigen zelfvertrouwen.

Dat zou ook best bizar staan denk ik....

Ach en wat zelfvertrouwen betreft, als iedereen zich eens wat minder zou aantrekken van de maatschappelijke "eisen" die hedendaags aan de vrouw gesteld wordt, dan zou het bij iedereen reuze meevallen met dat zelfvertrouwen.
Mooi en lelijk zijn relatieve begrippen.
Als iedereen eens wat minder op elkaar zou letten en zou minderen met altijd en eeuwig zoeken naar iets wat afgezeken kan worden, dan zou de wereld er een stuk leuker uitzien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:08

ushi schreef:
Wow, volgens mij zit jij echt goed in de knoop met jezelf....

Zo hoe kom jij hier zo op?

Cookies schreef:
Ik snap het veroordelen ook niet zo. "aandachttrekkerij" "met dat soort borsten mag je dat helemaal niet doen" "m'n kind wordt er onpasselijk van"

ZIjn allemaal opmerkingen van meisjes die niet eerlijk zijn.

xDramaQueen

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:53

ik ben nog maar een jonge 20, maar als ik de kans krijg zon ik ook topless hoor, alleen ik trek nét wat meer gestaar aan want ik moest er zo nodig een sierraad in laten zetten, mensen blijven je dan toch wel aangapen _O- overigens ga ik niet bij mn ouders topless.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:02

Omdat die niet weten dat je er een piercing in hebt? :D

nobel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:03

Persoonlijk lig ik nooit topless op het strand, maar als andere mensen dat willen doen, all the joy to them.
Het boeit mij geen r**t of mensen hangtieten, punttieten,theezakjes of flubbertieten hebben als het hen maar blij maakt.
Je ziet inderdaad " de jeugd " (gezien het feit dat ik over een paar dagen 30 word en dan dus officieel bejaard ben) weinig topless liggen, maar daarentegen lopen ze wel met heupspijkerbroekjes die de schaamstreek amper bedekken en waar een string fier bovenuit steekt rond.
Persoonlijk zou ik me daar meer voor schamen dan topless met mijn borstjes op het strand te liggen. :D

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:04

Dat zou ik ook niet doen nee, topless met mn ouders in de buurt, dat vind ik ook weer een beetje gek! Gevoelsmatig dan....

Tepelpiercing had ik ook ja, fascinerend toch dat mannen zo in de ban van tieten zijn....
JOEHOEEEEE ze zijn voor baby's hoor!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:06

Ik zag laatst op het strand juist best veel mensen topless, en dan niet volwassenen, maar (net aan) pubers.
Heel veel meisjes tussen de 10 en 16 jaar zonder bovenstukje :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:10

Needje schreef:
Omdat die niet weten dat je er een piercing in hebt? :D

onder andere, maar ook gewoon omdat het raar is, mn vader is namelijk me stiefvader, en ik vind dat gewoon vreemd.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:19

Ik lag in spanje ook top-less hoor! (17 jaar)
Ik vind het zo lelijk.. helemaal egaal bruin en dan van die witte melktieten..
Ach wat maakt het uit hoe ze eruit zien, als je rondkijkt op het strand is niemand volmaakt!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:30

Gelukkig niet. :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:32

wat zou het leven saai zijn met al die volmaakte mensen :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:37

_O- _O- Veegt zich bij elkaar na het lezen van sommige reactie's. _O- _O-

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:40

Ik vind het niet zo nodig hoor, topless aan het strand.
Lekker allemaal een bikini aan; of richting het naaktstrand. (Al is dat dan misschien weer net een stap te ver,
maarja ik neem er weer aanstoot aan dat helft te zien is).
Ik vind het vaak gewoon geen gezicht. Komop; bewaar dat voor mensen die er wel op zitten te wachten
om jou zonder bovenstukje te zien. Ik kom gewoon om lekker te zwemmen.
(en dan gaat het me echt niet om het figuur van de persoon, ik voel me er gewoon niet zo gemakkelijk bij
en zit niet te wachten op dat uitzicht. Zeker niet als er nog een flink aantal piercings doorheen zijn gejast :o ).

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:42

@xnursiex: Als je echt komt om te zwemmen, waarom kijk je dan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:44

Lijkt me redelijk moeilijk om met je ogen dicht te moeten zwemmen, als er topless is word je er sowieso mee geconfronteerd daarvoor hoef je niet te staren. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:45

katiavl schreef:
Maar nu verheerlijk je vroeger zelf en die toen volwassen waren maakte een verheerlijking over het vroeger vroeger, topless is altijd gekomen opgekomen en weggegaan.

Iedereen is vrij om zijn waarden te vormen, ook al zijn ze jong. Opdringen is al even slecht als afkeuren.

+:)+ _/-\o_

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:46

katiavl schreef:
Lijkt me redelijk moeilijk om met je ogen dicht te moeten zwemmen, als er topless is word je er sowieso mee geconfronteerd daarvoor hoef je niet te staren. ;)

Kunnen we dan ook meteen alle lelijke badpakken verbieden? ;)

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:47

katiavl schreef:

Juist :D

Als degene die achter me ligt, in volle glorie komt vragen of ik even haar kleedje in de gaten wil houden als ze gaat zwemmen.
Kan ik moeilijk mijn ogen dicht doen en haar negeren!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:48

Ik ben 18 en lig liever topless op het strand dan met topje .. anders heb je zo van die strepen :s

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:52

mootjah schreef:
Ik vind het zo lelijk.. helemaal egaal bruin en dan van die witte melktieten..

Dat ziet toch niemand?

Ik heb het 1x geprobeerd, topless: had ik rode tietjes :+ Nee hoor, doe mij maar gewoon met een bovenstukje, al heb ik niks om me voor te schamen.

Ik heb er geen moeite mee als anderen wel topless zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:52

ik vind t raar dat mensne zich kunnen storen aan mensen die topless liggen te zonnen. Waarom? Het is toch gewoon iets natuurlijks? Zoals iemand al eerder zei in dit topic, je word ook naakt geboren hoor :) En als je je eraan stoort kijk je gewoon de andere kant op.

En idd zoals Wendy zegt, verbied dan ook gelijk lelijke zwemkleding, bierbuiken, en alles wat we niet zo mooi vinden ( en dat is voor iedereen weer anders ) dus kort om, t strand is verboden toegang want iedereen heeft wel iets waar ie aich aan stoort!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:54

Wendy schreef:
katiavl schreef:

en lelijke mensen! ja helemaal :')
ik moet er telkens naar kijken....zo vreselijk _O-

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:55

Wendy schreef:
katiavl schreef:

Wat heeft dat met het feit te maken dat je niet actief hoeft te kijken om ze te zien?

ik stoor me er niet aan met of zonder top maar mensen hier vinden het raar om bevooroordeeld te worden maar oordelen hier even hard en makkelijk dat vind ik raar :=, maar het is niet omdat je naakt geboren word dat je maar rond moet lopen. In de evolutie zijn we ook kleding beginnen dragen om een reden. Moet ik dan tegen alle topless mensen evolutie beginnen prediken :')