Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babsiej schreef:Hier kan ik absoluut geen medelijden mee hebben![]()
Ja met de hond...
Bah zeg in mijn ogen verdien je dan gewoon geen dieren meer, als je te beroerd bent om in ieder geval aan ze te denken...
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, ik wil dat ook niet eens...
En dan nog zielig om medelijden komen vragen. Jou hondje verdiend medelijden, die kan er alleen niet meer om vragen ...
mars_loves schreef:_San87_ schreef:
Pardon? Je kunt de schuld ook niet afschuiven op langslopende mensenWat een onzin zeg, TS heeft een gestikte hond op haar geweten, niet de mensen die op het concoursterrein rondlopen.
Ja, tuurlijk is de TS de hond zelf vergeten.
Maar ik vind het ook wel onzin dat jij vind dat die mensen de hond niet moeten redden.
Zou jij zo'n hond wel in een auto laten zitten? Vind ik wel dieptriest als je die ziet zitten, en gewoon daar laat..
Maarja, blijkbaar zijn er ook mensen die niet voor dieren van een ander opkomen...
Die mensen hadden ook wel een verschil uit kunnen maken voor de hond hoor !!
Babsiej schreef:[quote="Janne_BSGFM@ _San87_, denk niet dat iemand hier echt de schuld afschuift op langslopers hoorgewoon dat het sneu is dat niemand het gedaan heeft...
Danicque_ schreef:Babsiej schreef:Hier kan ik absoluut geen medelijden mee hebben![]()
Ja met de hond...
Bah zeg in mijn ogen verdien je dan gewoon geen dieren meer, als je te beroerd bent om in ieder geval aan ze te denken...
Ik kan me er totaal niks bij voorstellen, ik wil dat ook niet eens...
En dan nog zielig om medelijden komen vragen. Jou hondje verdiend medelijden, die kan er alleen niet meer om vragen ...
Pardon, dat heeft de ts toch nergens gezegt? Dus jij vergeet nooit iets? Tuurlijk is een hond in een auto niet iets wat je vergeet, maar het kan gebeuren.. dat blijkt weer maar.. maar om dan te zeggen dat ze te beroerd is eraan te denken?
Juangi schreef:Pfff... sommige mensen hier op bokt.....
Suzanne F. schreef:Och wat vreselijk....
Dapper dat je het hier neerzet en zo ook mensen de kans geeft om te leren van andersmans fouten.
Je weet zelf ook wel dat je stom bent geweest en je vergeet dit de rest van je leven niet meer. Maar gebeurd is gebeurd, je kan alleen maar leren hiervan, je kan het niet meer terugdraaien.
Veel sterkte met het verwerken ervan, zowel met het verlies van je vriendje als met het schuldgevoel.
Ik heb ook weleens stomme dingen gedaan die dan nog NET wel goed gingen maar waar mijn hart van in mijn keel zat omdat het heel fout had kunnen aflopen.
(ik denk nu trouwens ook aan dat meisje wat haar verzorgveulen per ongeluk een hele wormenkuur had gegeven en die overleden is, ook zo'n vreselijk iets wat je jezelf nooit vergeeft.)
mars_loves schreef:Babsiej schreef:[quote="Janne_BSGFM@ _San87_, denk niet dat iemand hier echt de schuld afschuift op langslopers hoorgewoon dat het sneu is dat niemand het gedaan heeft...
Hoe moeten langslopers weten hoe lang jou hond daar zit... Nee hoor JIJ had het moeten doen ... Je hond vergeten.. asjemenou
Eponastable schreef:ikdoemaarwat schreef:nikki_
ik had de tem inmiddels al geplaatst
ik begrijp de woede wel van de bokkers maar sommige opmerking zijn echt te grof
Had ze toch niet verwacht dat we een traan gingen wegpinken hiervoor?